Tore Reymert Stakkevold

Autorisasjon (2013)

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tore Reymert Stakkevold er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tore Reymert Stakkevold

Bedre og bedre

Har hatt Stakkevold siden jeg ble "tvunget" da forrige legen solgte praksisen. I begynnelsen var jeg ikke særlig fornøyd, han virket stresset. Men jeg må si han har kommet seg veldig og blitt en bedre og bedre lege med erfaring.

Kontakter deg om det er noe gale med prøvesvar og kommer med anbefalinger og oppfølgning.

Hyggelige er de i resepsjonen også. Som oftest punktlig til timene også.

Får time på dagen om det er akutt. Er ikke legen til stede er den andre legen på praksisen også veldig flink.

Skal jeg si noe "negativt" kunne de kanskje oppgradert venterommet litt, det er litt traust og kjedelig.

Utrolig hyggelig lege!

Har nylig skiftet lege til Dr Stakkevold. Har gått til han 2 ganger, og er veldig fornøyd. Han er veldig positiv, og lett å snakke med. Han forklarer godt, og følger opp prøvesvar. Lett å få time, og veldig deilig at man kan gjøre det på hjemmesiden til legesenteret.

Hygglig lege

Lett å snakke med. Kommer raskt til. Forstår meg godt. Gir gode råd og forklarer med enkle ord. Anbefalles

Flink lege

Jeg har hatt noen problemer som jeg har kviet meg å ta opp med andre leger. Der jeg bodde før var det kun eldre leger. Etter et par besøk hos Dr Stakkevold, følte jeg meg trygg på at han ikke ville dømme meg. Han var meget lett å snakke med om mine plager. Han dømte meg ikke i det hele tatt, lyttet på meg. Jeg følt meg trygg og ivaretatt. Han var forklarte godt, og henvist meg videre til riktig spesialist.

Hyggelig lege

Har hatt Dr Stakkevold i over 2 år, og han har vært ytterst hjelpsom. Både for meg og min familie. Bor langt unna, så hadde tenkt å bytte lege når han begynt, men veldig glad jeg ble. Anbefalles