Wenche Haugen

Autorisasjon (2008)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Wenche Haugen er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Wenche Haugen

Kanskje landets beste lege

Skulle ønske jeg kunne pakke med meg Wenche når jeg flyttet til Oslo. En utrolig kyndig og kunnskapsrik lege, og et fantastisk medmenneske. Jeg følte meg alltid sett og hørt når jeg var på time, hun tok seg alltid tid og følte aldri på timene som forhastede, og hun hadde alltid satt seg godt inn i epikrisene. Hun hjalp meg hele veien når jeg taklet noe av det vanskeligste jeg har gått gjennom, oplevde god oppfølging både i.f.t. psykisk og fysisk helse. En så god fastlege skal man letew lenge etter. Ønsker henne alt godt, og er sikker på at enhver pasient som går til henne vil føle seg godt ivaretatt.

Topp lege

Fantastisk lege for hele familien på godt og vondt. Beste legen vi har hatt! Er lyttende og tar alle seriøst i familien.

Empatisk og kunnskapsrik

Wenche tar seg alltid tid til å bry seg, og er genuint interessert i pasientene sine og hvordan de har det. Blir alltid møtt med forståelse hos henne. Hun er også nøye og henviser videre når det trengs. Litt ventetid, men det er verdt det! Anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Trygg og god

Jeg har hatt Wenche som fastlege i omtrent 5 år, og er så utrolig fornøyd med henne. Nå har jeg dessverre flyttet fra byen, og må derfor bytte fastlege, og det er noe jeg er veldig lei meg for.

Wenche tar seg tid til å lytte til mine store og små problemer, og hun forsøker å finne den løsningen som er den beste for meg. Jeg føler meg ivaretatt og trygg, og har kunnet spørre og snakke om alt.

Jeg anbefaler virkelig Wenche på det varmeste.

Vår familielege

Den beste legen som ser deg når du er der. Føler at hun tar seg til og tar deg alltid på alvor. Hun er lege for hele vår familie og vi vil aldri bytte. Kunnskapsrik og løsningsorientert