Wenche Haugen

Håkon Jarls Gt 11 7030 Trondheim
Wenche Haugen er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Wenche Haugen

Utrolig dyktig lege!

Wenche er en fantastisk god lege. Hun er grundig. God til å lytte. Hun tar seg alltid god tid til pasienten. Jeg føler meg alltid trygg på hennes avgjørelser.

Tar seg alltid tid til å lytte.

Meget særriøs lege som alltid har tid til pasienten.

Har ingen ting å klage på når det gjelder henne som lege el andre lege jeg har vært innom der.

Det som kunne vært bedre er er de som sitter i skranken å tar i mot telefoner. Der har de mye å gå på når det gjelder kundeservice. Sure nysjerrige damer, spess hun ene.

Beste legen jeg har hatt :)

En lege som lytter, tar deg på alvor og som tar seg tid.
Måtte byttet lege fordi jeg flyttet fra byen, ellers hadde jeg aldri byttet :) .

ANBEFALES!! :)

Ryddig og tillitsverdig

Wenche har vært min lege gjennom tre år med flere akutte sykdommer. Hun tar seg tid til pasienten, tar symptomer og bekymringer på alvor og bryr seg om at du har det bra. Hun er flink til å forklare det medisinske og er veldig grundig i arbeidet sitt. I tillegg er hun en veldig hyggelig person som det er lett å prate med. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, ellers ville jeg ha blitt hos Wenche i mange flere år.

Dyktig!

Det kan ta litt tid å få time, men når jeg først har komt meg på kontoret til Wenche føler jeg alltid at hun tar meg på alvor og har god tid til å høre på det jeg har å si.

For å illustrere hvor glad jeg er for at jeg har Wenche som fastlege kommer jeg med et eksempel. Wenche henviste meg til spesialist, og fikk der lovnader om en resept som jeg aldri mottok. Holdt på å miste motet etter mange telefonrunder i systemet, men reiste tilbake til Wenche som gjentatte ganger hadde dialog med spesialisten, og fikk henne til å skrive ut resepten jeg hadde blitt lovet.
Skal ha Wenche som fastlege så lenge jeg bor i Trondheim!