Wenche Haugen

Autorisasjon (2008)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Wenche Haugen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Wenche Haugen

Ekte lege

Wenche Haugen er en dypt empatisk, analytisk og veldig grundig lege. Bare gode erfaringer. Ser hele personen, følger opp og holder tråden over tid. Føler meg svært godt ivaretatt hos henne

Grundig og trygg

Har berre hatt gode opplevingar etter legetime her. Det kan vere lang ventetid for orginær time, men ho tek seg god tid når ein først er der og spør alltid om det er noko meir ein treng hjelp til eller lurer på.
Wenche finn gode løysingar på dei problema ein har og prøver å få gjort så mykje som mogleg på den korte tida ein har til rådighet utan at ein kjenner at det blir feil. Må byte fastlege på grunn av flytting. Håpar å finne nokon som passar like godt.

Verdens beste lege

Vår familielege over mange år. Hun har alltid stilt opp. Da vår familie opplevde et traume i høst, viste det seg igjen hvor fantastisk hun er som lege. Hun ringte og følgte oss opp alle sammen jevnlig. Hun ser deg i møte med henne. Hun får deg til å føle deg viktig og hun tar deg på alvor.

Grundig god lege!

Jeg har Wenche i mange år.
Hun følger opp,
Interesserer seg samt gjør grundig arbeid med ett betryggende smil.
Har anbefalt henne til alle jeg kjenner.
Du gjør en fantastisk innsats !!

En lege som ser helheten

Grunnet en kronisk sykdom har jeg vært henvist til spesialister i nærmere 11år. Få av de (det har vært forskjellige) har vært like behagelige å snakke med som Wenche. En god kombinasjon av å sette seg inn i en lang sykdomshistorikk og en forståelse for at ho ikke må være den som "kurerer" meg var betryggende.

Jeg satte også veldig pris på at ho tenkte høyt mens under timen. Uavhengig om jeg forstår hennes medisinske vurdering eller ikke, fikk jeg alltid ta del i tankeprosessen å kommentere noe som kanskje ikke stemte.

Til tross for en venteliste for å få plass var det verdt det når jeg fikk innpass. Anbefales sterkt.