Wenche Haugen

Edda Legesenter DA

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Edda Legesenter DA
Håkon Jarls Gt 11 7030 Trondheim
Tlf: 73 83 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Wenche Haugen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Wenche Haugen

Behagelig og dyktig

Jeg har bare godt å si om Wenche som jeg er så heldig å ha fått som fastlege. Hun er vennlig og kunnskapsrik.

Utrolig dyktig lege!

Wenche er en fantastisk god lege. Hun er grundig. God til å lytte. Hun tar seg alltid god tid til pasienten. Jeg føler meg alltid trygg på hennes avgjørelser.

Tar seg alltid tid til å lytte.

Meget særriøs lege som alltid har tid til pasienten.

Har ingen ting å klage på når det gjelder henne som lege el andre lege jeg har vært innom der.

Det som kunne vært bedre er er de som sitter i skranken å tar i mot telefoner. Der har de mye å gå på når det gjelder kundeservice. Sure nysjerrige damer, spess hun ene.

Beste legen jeg har hatt :)

En lege som lytter, tar deg på alvor og som tar seg tid.
Måtte byttet lege fordi jeg flyttet fra byen, ellers hadde jeg aldri byttet :) .

ANBEFALES!! :)

Ryddig og tillitsverdig

Wenche har vært min lege gjennom tre år med flere akutte sykdommer. Hun tar seg tid til pasienten, tar symptomer og bekymringer på alvor og bryr seg om at du har det bra. Hun er flink til å forklare det medisinske og er veldig grundig i arbeidet sitt. I tillegg er hun en veldig hyggelig person som det er lett å prate med. Pga flytting må jeg dessverre bytte lege, ellers ville jeg ha blitt hos Wenche i mange flere år.

Dyktig!

Det kan ta litt tid å få time, men når jeg først har komt meg på kontoret til Wenche føler jeg alltid at hun tar meg på alvor og har god tid til å høre på det jeg har å si.

For å illustrere hvor glad jeg er for at jeg har Wenche som fastlege kommer jeg med et eksempel. Wenche henviste meg til spesialist, og fikk der lovnader om en resept som jeg aldri mottok. Holdt på å miste motet etter mange telefonrunder i systemet, men reiste tilbake til Wenche som gjentatte ganger hadde dialog med spesialisten, og fikk henne til å skrive ut resepten jeg hadde blitt lovet.
Skal ha Wenche som fastlege så lenge jeg bor i Trondheim!

Hyggelig og behagelig

Hun er svært rolig og har et behagelig vesen. Undersøker nøye og stiller spørsmål, og videresender til spesialist ved behov. Hun virker aldri som at hun har hastverk.

Får alltid time på dagen hos henne,har aldri hatt en så bra lege.Uansett hva det er så tar hun seg god tid til å finne ut hva det er,føler jeg alltid får rett behandling,hun ser deg I øynene når vi snakker sammen og det synes jeg er viktig. Har hatt time for ett problem og har I tillegg plutselig begynt å snakke om andre ting som jeg også har trengt hjelp til men ikke tenkt å ta opp,Wenche er en menneskekjenner,god til å lytte,snill,empatisk og ikke minst en god samtalepartner.Vil anbefale Wenche til alle!Jeg kommer aldri til å bytte lege.

Den beste legen man kan få!

En lege som tar deg imot med ett smil hver gang. Som setter seg godt tilbake og lytter på deg. Tar deg seriøst og de plagene man har. Hun fant en plage hos meg som har endret livskvaliteten min betraktelig og som andre leger i over 18 år rett og slett har oversett enda det var en alvorlig plage. Har lyst og sende blomster til henne for hvert besøk og kan med hånda på hjerte si det er den beste legen noensinne! Kan også skjønne hvorfor hun er en så populær lege.

Veldig god lege!

Hadde min første time hos Wenche i dag, og ble veldig positivt overrasket. Hun tok seg god til å snakke og spørre. Har tidligere vært vant med fastleger som ikke har tid til å lytte, men som helst vil ha deg ut av kontoret raskt. Alt i alt, en super lege som tar seg god tid til pasienten. Kan anbefale Wenche på det varmeste.

Omsorgsfull og dyktig

Jeg har hatt Wenche som fastlege de siste fire årene, og vært hos henne med både sykdom, psykiske vansker og under graviditet. Uansett hva grunnen til legebesøket har vært, har Wenche tatt seg tid til å lytte skikkelig, stille gode oppfølgingsspørsmål og hjelpe meg med å finne helt riktig behandling.

Hun er faglig solid uten å være bastant, og jeg har følt at jeg blir tatt på alvor som pasient. Dessuten virker hun som om hun har en ekte omsorg for hver pasient - jeg har aldri følt meg som "en på samlebåndet når jeg har hatt time", selv når det har vært forsinkelser og stress.

Er imidlertid middels fornøyd med dem som sitter i resepsjonen/telefonen og dem som tar prøver - de er ofte stresset og kan virke litt nedlatende.

Jeg beholder Wenche så lenge jeg kan!

En snill og god fastlege

Mye varme og empati her. Snill og god! Jeg vet for lite til å kunne si så mye om de medisinske, faglige vurderingene hun gjør men jeg har da tillit til henne på den måten også.

Empatisk, vennlig og profesjonell lege

Wenche Haugen er dansk, men snakker bra norsk. Hun lytter til det jeg sier og viser empati samtidig som hun har en profesjonell avstand. Hun er dyktig til å vurdere mange ulike plager og tilstander. Hun gjør gynekologisk undersøkelse uten at jeg blir ukomfortabel.

Den beste legen jeg har hatt!

Meget forståelsesfull, behjelpelig, kunnskapsrik og tar seg god tid til hver pasient.

Veldig hyggelig lege!

Haugen er en dyktig fastlege, som tar seg tid til meg og hører etter på hva jeg sier. Noe forsinkelser, men det er det på legekontoret generelt. Jeg får alltid til på dagen om det skulle være behov. Beholder henne så lenge jeg kan!

Meget flink lege

Wenche er en meget dyktig lege. Tar seg god tid med deg,lytter og gjør grundige undersøkelser. Jeg føler meg veldig ivaretatt når jeg er hos Wenche. Enig i at det er ventetid, men det er verdt det! Kommer alltid inn på dagen når det haster.

Wenche er en veldig god lege. Hun lytter, tar gode vurderinger og jeg stoler på henne. Det som er veldig synd er at det ALLTID er store forsinkelser hos henne. Har til gode å komme inn tidligere enn 30 minutter ETTER opprinnelig time.

Som fastlege både for meg selv og min datter har hun fulgt oss meget godt opp hele tiden. Føler meg godt ivaretatt, og er trygg på hennes faglige vurderinger.

Veldig dyktig og hyggelig lege

Kjempetrivelig lege, og synes jeg har fått veldig god og fornuftig behandling av henne.