Wenche Haugen

Autorisasjon (2008)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Wenche Haugen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Wenche Haugen

Hyggelig og behagelig

Hun er svært rolig og har et behagelig vesen. Undersøker nøye og stiller spørsmål, og videresender til spesialist ved behov. Hun virker aldri som at hun har hastverk.

Fantastisk lege

Får alltid time på dagen hos henne,har aldri hatt en så bra lege.Uansett hva det er så tar hun seg god tid til å finne ut hva det er,føler jeg alltid får rett behandling,hun ser deg I øynene når vi snakker sammen og det synes jeg er viktig. Har hatt time for ett problem og har I tillegg plutselig begynt å snakke om andre ting som jeg også har trengt hjelp til men ikke tenkt å ta opp,Wenche er en menneskekjenner,god til å lytte,snill,empatisk og ikke minst en god samtalepartner.Vil anbefale Wenche til alle!Jeg kommer aldri til å bytte lege.

Den beste legen man kan få!

En lege som tar deg imot med ett smil hver gang. Som setter seg godt tilbake og lytter på deg. Tar deg seriøst og de plagene man har. Hun fant en plage hos meg som har endret livskvaliteten min betraktelig og som andre leger i over 18 år rett og slett har oversett enda det var en alvorlig plage. Har lyst og sende blomster til henne for hvert besøk og kan med hånda på hjerte si det er den beste legen noensinne! Kan også skjønne hvorfor hun er en så populær lege.

Veldig god lege!

Hadde min første time hos Wenche i dag, og ble veldig positivt overrasket. Hun tok seg god til å snakke og spørre. Har tidligere vært vant med fastleger som ikke har tid til å lytte, men som helst vil ha deg ut av kontoret raskt. Alt i alt, en super lege som tar seg god tid til pasienten. Kan anbefale Wenche på det varmeste.

Omsorgsfull og dyktig

Jeg har hatt Wenche som fastlege de siste fire årene, og vært hos henne med både sykdom, psykiske vansker og under graviditet. Uansett hva grunnen til legebesøket har vært, har Wenche tatt seg tid til å lytte skikkelig, stille gode oppfølgingsspørsmål og hjelpe meg med å finne helt riktig behandling.

Hun er faglig solid uten å være bastant, og jeg har følt at jeg blir tatt på alvor som pasient. Dessuten virker hun som om hun har en ekte omsorg for hver pasient - jeg har aldri følt meg som "en på samlebåndet når jeg har hatt time", selv når det har vært forsinkelser og stress.

Er imidlertid middels fornøyd med dem som sitter i resepsjonen/telefonen og dem som tar prøver - de er ofte stresset og kan virke litt nedlatende.

Jeg beholder Wenche så lenge jeg kan!