Perapakaran Arulanandam

Autorisasjon (2008)

0 av 2000

Perapakaran Arulanandam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Beste fastlege noen gang!

Jeg har tidligere byttet fastlege mellom hver gang fordi jeg allerede etter første møte ikke har vært fornøyd. Jeg har bare gode ord å si om Praba, og jeg har nå hatt han som fastlege i over 6 år. Jeg er nok foreløpig ingen storforbruker av legetjenesten, men er innom 1-2 ganger i året.

Jeg har mange føflekker, deriblant noen som er litt unormale. Dette er den første fastlegen jeg har hatt som sjekker dem grundig, og er rask til å ta bort de han mener kan være skumle. Han har en rolig fremtoning og kommuniserer godt. Han virker flink til å henvise videre for problemstillinger som bør ivaretas hos spesialisthelsetjenesten.

Fint å kunne bestille time på nett, og jeg får raskt svar på henvendelser via nett. Jeg har nå flyttet ut av Oslo, men til tross for litt reisevei velger jeg å beholde Praba som fastlege så lenge jeg kan. Min farmor har samme fastlege, og er veldig fornøyd.

Anbefales. Tommel opp!

Trygg og kunnskapsrik lege

Praba er veldig flink på kommunikasjon, bruker god tid på pasientene og setter seg godt inn i probelemene. Veldig flink til å følge opp pasientene sine. Anbefaler han på det sterkeste og må si han er en absolutt dyktig lege.

fantastisk lege.føler du blir hørt.lyttet til.jordnær og menneskelig .alltid føler seg varm og velkommen når en praba

en fantastisk og god lege ,som virkelig tar deg på alvor og følger deg opp.en føler seg betrygget hos han.møter alltid med ett smil.godeste legen jeg har hatt i mitt liv.aldri følt meg mer trygg,,

Fantastisk Lege

Kjempe dyktig lege med mye kunnskap. Du får riktig oppfølging og hjelp. Veldig blid og hyggelig til enhver tid. Anbefales

En veldig dårlig, uforskammet lege

legen var ganske frekk mot meg, han var ikke til hjelp, prøvde ikke å høre på meg, har ikke gode kunnskap, han skiftet og mobbet meg og mente at jeg ha psykiske problemer. i følge deres tilbakemeldinger og vurderinger fikk jeg høy forventninger av legen, men jeg ble sjokkert av første skritt i rommet. han er uprofesjonelt og respektløs. jeg har byttet han med engang.