Mortensrud Medisinske Senter

Telefonnummer21 63 16 1621 63 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av Mortensrud Medisinske Senter

Hyggelig, trygg og alltid vennlig

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Dr. Anna P. Pham er alltid smilende, trygg og hjelpsom. Hun tar jobben hennes meget godt og seriøst. Dr. Pham fortjener en stor stjerne 🌟 og mye applaus. 👏👏👏

Verdens beste fastlege!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna er en særdeles varm,imøtekommende,raus og dyktig lege med en overlegen omsorg og prfesjonalitet.Hun har en herlig måte å få pasienten til å føle,seg vel på,og titt og ofte runger latteren fra både hun og pasienter.Hun forklarer inngående,henviser til rette instanser,og gir seg ikke!Hun er en lege med hjerte utenpå kroppen,og man føler seg ivaretatt og sett.Anbefales varmt!

Snill

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Har hatt denne fastlegen i mange år, og hun er veldig hyggelig og forståelsesfull ellers. Spurte om en legeerklæring, og får alltid beskjed om bekreftelse og når den kan hentes. Fikk det ikke denne gangen og fikk med en faktura hjem. Om det er Annas feil eller hennes kollegaer vet jeg ikke, men hun hadde det siste ordet - fikk da beskjed om at jeg måtte betale, selv om det ikke var min feil.
Veldig fornøyd med at det er nettbooking!

kan ikke ha en bedre fastlege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

en lege med stort og varmt hjerte. viser empati og omsorg han gir rett og slett den følelsen at du er trygg hos han. møter pasienten med et smil og ser at du trenger hjelp.Det er ikke alltid lett å finne ord på problemet eller beskrive det du sliter med.
En utrolig flink lege...

Dette er en svært dyktig lege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Jeg hadde dr. praba som fastlege i 3 år mens vi bodde i bydel søndre nordstrand. Pga flytting har jeg vært nødt til å bytte fastlege med tungt hjerte- han skulle jeg gjerne hatt med meg livet ut! Jeg er sykepleier og kunne ikke vært mer fornøyd med hans egenskap i å se mennesket, være profesjonell og tilrettelegge. Fikk helt bakoversveis når han ringte en ettermiddag for å kun høre hvordan det gikk- det krever mye av en fastlege i dag! En annen viktig ting er at selve kontoret har mye utstyr for å kunne gjøre en del enkle vurderinger der og da, så du slipper å dra andre steder for å ta f.eks ultralyd, enkle blodprøveanalyser. Sekretærene som jobber der har vært veldig hyggelige. At det noen ganger kan være vanskelig å bestille time, komme igjennom på tlf etc er felles for ALLE fastlegekontorer og dette skal ikke være legen sin feil. Anbefaler praba, legen med eksotisk utseende og Bodødialekt på det sterkeste! Lykke til videre!