Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av Mortensrud Medisinske Senter

Ikke anbefales ikke anbefales de fleste positiv kommentar er de patient som er fra same land som legen og sin sekretar

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, klager du på dem, skylder de på deg, Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager". Tar ikke Hensyn til barn plus legen og sekretær snakker sitt morsom språk at jeg forstår ikke hva de snakker om om meg.
Anbefales virkelig ikke!

Dårlig behandlet både fra sekretær og legen g begge snakker sin morsom språk thai eller Filippinene

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Første og siste time
dårlig behandling null respekt om du har med deg barn eller ikke tar ikke hensyn til patient plus sekretær og legen veksler dialoger på thai språk. Ikke anbefaler

En veldig dårlig, uforskammet lege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

legen var ganske frekk mot meg, han var ikke til hjelp, prøvde ikke å høre på meg, har ikke gode kunnskap, han skiftet og mobbet meg og mente at jeg ha psykiske problemer. i følge deres tilbakemeldinger og vurderinger fikk jeg høy forventninger av legen, men jeg ble sjokkert av første skritt i rommet. han er uprofesjonelt og respektløs. jeg har byttet han med engang.

Hyggelig, trygg og alltid vennlig

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Dr. Anna P. Pham er alltid smilende, trygg og hjelpsom. Hun tar jobben hennes meget godt og seriøst. Dr. Pham fortjener en stor stjerne 🌟 og mye applaus. 👏👏👏

Verdens beste fastlege!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna er en særdeles varm,imøtekommende,raus og dyktig lege med en overlegen omsorg og prfesjonalitet.Hun har en herlig måte å få pasienten til å føle,seg vel på,og titt og ofte runger latteren fra både hun og pasienter.Hun forklarer inngående,henviser til rette instanser,og gir seg ikke!Hun er en lege med hjerte utenpå kroppen,og man føler seg ivaretatt og sett.Anbefales varmt!