John Espen Rohde

Autorisasjon (2009)

John Espen Rohde er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av John Espen Rohde

Føler nedverget

hadde store smerter i rygg og hodet og endte nesten med å dra direkte til legevakten, men ventet til dagen for å ta kontakt med ovennevnte. Bare for å bli snakket til som om jeg hadde null peiling over egen situasjon. Å bli fortalt å bare gå mer tur og spise bedre føles meget nedverdigede å bli fortalt rett etter jeg har forklart hvordan en del av medisinene mine har store bivirkninger over appetitten.

Himling med øyne

Har vært innom han flere ganger, og etter hver gang har jeg hatt en dårlig følelse etter timen. Idet jeg forklarer og prøver å få han til å forstå problemet føler jeg at man ikke blir trodd og at han blant annet himler med øynene. Blir å bytte fastlege fortest mulig.

Trygg, flink og morsom

Flink lege etter min erfaring. Vært der med diverse plager - alt fra fysisk til psykisk. Og har alltid følt meg hørt og tatt på alvor. Samtidig som han kan ta ting med litt humor. Føler meg alltid trygg her

Kunnskapsrik, dyktig og engasjert lege

Veldig dyktig og engasjert lege som tar tak i problemer og er løsningsorientert. Motiverende lege. Flink til å følge opp. Tar kontakt om det trengs.
Kunnskapsrik.

Dårlig

Bruker dårlig tid på pasienten. Lytter ikke til pasientens side, og vrir på det pasienten sier i kontakt med annen helse instans.