John Espen Rohde

Tlf: 75 55 02 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Espen Rohde er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av John Espen Rohde

Dårlige sosiale antenner

Hadde en vondt som han ba meg forklare hvordan føltes, hvorpå jeg gjorde det av beste evne. Etter jeg var ferdig og forklare så han dumt(nedlatende) på meg og sa at hvis man har vondt på den plassen, er det nå vel helt normalt og føle det slik. For å gjøre det enda bedre himlet han med øynene i samme slengen. Første legebesøk på 3 år ble ett dårlig ett kan man si, og hjelp med problemet mitt måtte jeg finne en annen plass. Nå vet ikke jeg hva som er pensum i legeutdannelsen, men normal sosial interaksjon har ikke denne legen lært, hverken der eller andre plasser. Kommer til å gi han en mulighet til før jeg bytter fastlege, men begynner å skjønne hvorfor han hadde så mange ledige plasser ^^

Meget fornøyd.

Er meget fornøyd med Dr Rhode.
Han tar seg alltid god tid, virker svært kunnskapsrik og følger godt opp. Kan trygt anbefale han som lege.

En fantastisk lege!

Tar seg tid til å lytte til pasienten, gir aldri inntrykk av at man må være rask fordi at han har dårlig tid. Alltid hyggelig og forståelsesfull.

Elendig lege

Veldig dårlig opplevelse med denne legen.
Blir ikke tatt på alvor.
Virker som han har lite kunskap,og vill bare sende deg fortest mulig ut døren igjen.

MEGET missførnøyd. Kommer til og bytte !!!!!!!

fantastisk lege!

Dr.Roede er en helt fantastisk lege som tar seg god tid og unngår å gi deg følelsen av at han ikke har tid til deg. Han gjør en meget grundig jobb og holder det han lover når det gjelder oppfølgning. Den beste legen jeg har hatt. Anbefaler han på det aller sterkeste! Innstranda llegekontor er generellt ett flott legekontor!

Ikke serriøst

Dette er en lege som ikke tar deg serriøs. Føler at han allerede har satt seg opp en mening når jeg kommer innom!

Dyktig lege

Positivt overasket. Meget flink. Tok seg tid til meg. Har ofte følt med andre leger at de ikke har tid til pasienter. Med Rohde var det anderledes. Anbefales!

Den nye fastlegen på Vivaklinikken

Den nye fastlegen på Vivaklinikken er ansatt etter at kontoret har vært bemannet av noen vikarer tidligere. John Espen Rodhe er den nye fastlegen der som jeg ikke er helt fornøyd med. Kontoret er bra på tilgjengelighet og beliggenhet. Helsesekretæren er virker dyktig.

God oppfølging!

Rohde er en kjempegod lege, punktlig på tiden, jobber raskt og er grei å ha med å gjøre. Man blir tatt på alvor og tatt godt vare på. Anbefaler flere å gå til denne legen.
Eneste negative er at timene kan gå veldig raskt til tider slik at man ikke rekker alt man er der for, men den oppfølgingen man får er kjempegod!

Grundig og kunskapsrik lege

Til tross for relativt ung alder viser Dr.Rohde for dagen en innsikt som gjør at jeg får behandling for plager som andre kan gå uten diagnose på i årevis. Han viser også grundighet når det gjelder undersøkelser og henvisninger. Han er rask og punktlig når det gjelder å gi tilbakemelding når resultatene forelegger. Kort sagt en meget god lege.