Jan Børre Johansen

Autorisasjon (2004)

Landsbylegene Telefonnummer69 83 81 4069 83 81 ...
Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Jan Børre Johansen er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Jan Børre Johansen

Best

Han er den beste legen jeg noensinne har hatt!:-) Tar seg god tid, lytter og jeg føler meg alltid forstått.

En god lege

Jan Børre er en god og trygg lege. Lytter og tar seg tid til pasientene.

Derimot helsesekretærene er det ikke mye å skryte av. De har en dårlig tone og kan være uhøflige på telefonen når man ringer for å spørre om time eller svar på prøver. Man føler seg ikke godt møtt fra dem pr telefon eller ved oppmøte. Man kan kvie seg til å ringe legesenteret. Slik skal det ikke være.

Rolig og hjelpsom.

Børre er flink og en behagelig og rolig lege å være hos. Flink på det meste, men det har hendt at svar på prøver ol. må jeg selv ringe til kontoret for og høre. Så vet ikke om det ansvaret ligger på Børre eller legesekretærne. De virker frekke og lite interessert, spesielt ei da jeg ringte for å få svar på noe jeg lurte på i forbindelsen med skaden min. Hun sa : - "Åja det er deg med den "skaden" " med en holdning på at jeg maste på de, noe jeg ikke har gjort. Svar på andre prøver som jeg har tatt, fikk jeg aldri høre noe om. Så servicen på de legesekretærne får bare 2-3 stjerner.

Legen som utgjør en forskjell!

Jan Børre Johansen er legen som utgjør en forskjell! Han har stor faglig kompetanse og har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg sett, hørt og tatt på alvor. Han er DEN legen som utgjør en forskjell! Takknemlig.

Trygghet

Alltid imøtekommende og flink føler meg trygg og ivaretatt av Jan Børre. Koselige og flinke folk på legekontorer