Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Maria Therese Fanghol-Syvertsen er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Mye borte

Har hatt denne legen i 2 år nå og har aldri møtt henne. Hu er tydeligvis mye borte. Blir sendt fram og tilbake mellom mange vikarer. Bytter lege!

Dårlig inntrykk

Legen er svært sjeldent tilstede. Får ofte vikar. Veldig problematisk å få time før man er frisk igjen. Tar seg ikke tid til å forklare, virker som om hun har hastverk. sitter ofte igjen med mange spørsmål. umulig å få tak i på telefon. alt i alt meget misfornøyd! Jeg har nå byttet lege og angrer ikke et sekund!

Fikk ikke et veldig godt inntrykk av legen

Har kun vært her en gang, så dette er kun basert på det ene besøket. I starten var legen veldig uinteressert, dette forandret seg derimot litt etter blodprøveresultatene som sa jeg hadde en infeksjon i kroppen. Men er ikke det man vil føle når man kommer til en lege. Når man skal ta blodprøver er det kølappsystem, som absolutt ikke fungerte bra den dagen jeg var der. Det største problemet var tiden, alt tok lang tid. Både med å vente før time, på å få ta blodprøve og resultatene. Selvom jeg forstår at jeg kan ha vært uheldig med å komme på denne dagen, har jeg valgt å bytte legesenter.

Bra lege!!

Lyttende og tillitsfull. Gir meg alltid konkrete ordentlige beskjeder. Føler alltid at hun tar meg på alvor og bryr seg om hva som er best for meg.

Har fått et bedre inntrykk nå

Etter å ha vært hos henne en del ganger i det siste, har kommunikasjonen blitt mye bedre og hun er både forståelsesfull og tar det jeg sier på alvor. Synes hun fremstår som sympatisk og hjelpsom .