Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Asker Legesenter AS

2012

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Maria Therese Fanghol-Syvertsen er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Dyktig fastlege

Jeg blir tatt i mot på en ordentlig måte, blir tatt alvorlig i mine spørsmål, og får skikkelige svar på det jeg lurer på. Hun virker kunnskapsrik, erfaren og trygg. Gir gode råd som det virker virker fornuftig å følge. Totalt sett føler jeg meg sett og ivaretatt på en god måte hos denne legen.

Kjempebra fastlege!

På tilbudssiden. Ser helheten. Blid, imøtekommende og interessert. Hun har vært mye borte pga permisjon, men jeg er glad hun er tilbake.

Skuffende

Etter å ha hatt denne legen over flere år, har jeg vel kun møtt henne 3 ganger, ellers har jeg blitt sent mellom vikarer, der forståelig nok ikke alle har rukket å sette seg inn i min journal. De få gangene jeg har møtt henne, har det virket som om hun helst vil ha meg ut så fort som mulig, eller ikke tatt meg seriøst.

God og kunnskapsrik lege

Min opplevelse er at Maria er dyktig og har evnen til å se helheten i et sykdomsbilde. Hun tar seg tid til å lytte og svarer etter beste evne på spørsmål jeg har. Veldig fornøyd!

Mye borte

Har hatt denne legen i 2 år nå og har aldri møtt henne. Hu er tydeligvis mye borte. Blir sendt fram og tilbake mellom mange vikarer. Bytter lege!