Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Autorisasjon (2012)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Maria Therese Fanghol-Syvertsen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Maria Therese Fanghol-Syvertsen

Fikk ikke et veldig godt inntrykk av legen

Har kun vært her en gang, så dette er kun basert på det ene besøket. I starten var legen veldig uinteressert, dette forandret seg derimot litt etter blodprøveresultatene som sa jeg hadde en infeksjon i kroppen. Men er ikke det man vil føle når man kommer til en lege. Når man skal ta blodprøver er det kølappsystem, som absolutt ikke fungerte bra den dagen jeg var der. Det største problemet var tiden, alt tok lang tid. Både med å vente før time, på å få ta blodprøve og resultatene. Selvom jeg forstår at jeg kan ha vært uheldig med å komme på denne dagen, har jeg valgt å bytte legesenter.

Bra lege!!

Lyttende og tillitsfull. Gir meg alltid konkrete ordentlige beskjeder. Føler alltid at hun tar meg på alvor og bryr seg om hva som er best for meg.

Har fått et bedre inntrykk nå

Etter å ha vært hos henne en del ganger i det siste, har kommunikasjonen blitt mye bedre og hun er både forståelsesfull og tar det jeg sier på alvor. Synes hun fremstår som sympatisk og hjelpsom .

HELT UINTERESSERT

Jeg har aldri vært hos en lege som er mer uinteressert i sin pasient. Hun hører nesten ikke etter, vet ikke helt hva hun skal gjøre (!). Timene blir byttet hele tiden. Du må i første omgang vente ca 3-4 uker, du går og hangler i denne tiden, og så kommer det brev i postkassen om at timen er byttet - igjen! osv..

Ser også på Hjemmesiden til Humana at nå må du ikke ringe unntatt ved Ø-hjelp time. Stakkars eldre mennesker og andre som ikke kan gjøre dette på nettet. Dette er ikke et pasientvennlig legekontor.

Jeg må få byttet fastlege!!!

styr unna dette legesenteret!

Jeg var der til sammen tre ganger før jeg fikk nok av dette legesenteret. Første gangen fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde sørget for at journalen var oversendt fra forrige lege (noe ingen forteller på forhånd), andre gang fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme tilbake en annen dag for å ta prøver fastende (selv om de allerede i forkant av denne timen var klar over hva slags prøver jeg kom for å ta), tredje gangen fikk jeg beskjed om å komme tilbake når jeg var frisk for å ikke smitte de ansatte. Jeg velger heller å reise et stykke for en bra lege og faktisk få hjelp når man er syk enn å bruke dette legekontoret!