Elisabeth Helene Rud

Nedre Grefsen Legegruppe Kvinne, 53 år

Autorisert1989
SpesialiseringOrtopedisk kirurgi
Ledige plasser 5 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo
Elisabeth Helene Rud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Helene Rud

En veldig god lege

Jeg har alltid kunne legge frem alle "vondter" blitt utredet og fulgt opp, og er veldig fornøyd. Vært veldig syk men er nå frisk fra bl.a. svimmelhet. Jeg har vært pasient hos henne i mange år nå og føler meg veldig godt ivaretatt. Ingen problemer for små eller for store. Jeg blir hørt og får de beste rådene for meg!

Ikke imponert

Jeg satt to timer i telefonkø for å komme gjennom til sentralbordet. Til slutt la jeg på for da hadde jeg vært nr. 1 i køen i en halvtime. Forsøkte sms-tjenesten for å bestille timen, noe som også fungerte dårlig. Jeg dukket opp på legekontoret for å få en time, slik som jeg hadde fått beskjed om, men det kunne jeg visst ikke få før fire timer senere. Mangelen på kommunikasjon mellom lege og sentralbord i forbindelse med denne tjenesten var ganske slående. Ferieavviklingen kunne også vært organisert slik at det i hvert fall er ÉN lege på jobb... Møtet med legen var helt ok.

Her finnes det rom for forbedring

Manglende kunde og serviceinnstilling

Manglende kunde/pasient - og serviceinnstilling. Lite tillitsvekkende og hyggelig. Synes som hun bidrar i liten grad for samarbeid og utnyttelse av senterets felles ressurser/ spisskompetanse innen spesifikke medisinske fagområder.

Flink og ærlig lege

Er utrolig fornøyd med Elisabeth. Hun er ærlig, realistisk og har i tilleg til god kompetanse sansen for sunn fornuft. Anbefaler henne på det sterkeste.

Usympatisk lege!

Hadde to ubehagelige møter med denne legen før jeg byttet til en annen fastlege. Hun hadde en svært avvisende og kald holdning, og var lite interessert i det jeg hadde å fortelle. Det var to ubehagelig opplevelser!