Liv Inger Fosli Sødal

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad
Liv Inger Fosli Sødal er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Liv Inger Fosli Sødal

God lege

Jeg synes Liv Inger Sødal er en god lege. Jeg opplever at hun lytter og tar seg tid til å høre det jeg har å si. Hun er mild og rolig.

Bra lege

Som ser mennesket som sitter på kontoret. Opptatt av hvordan en har det å gir tid om nødvendig, selv om hun ligger etter med listen og har det travelt.

Ikke fornøyd

Legen svarte privat telefonsamtale mens jeg hadde time. Synes dette var lite profesjonelt av henne. Dette tok mye tid av min time og vi fikk ikke blitt ferdig med timen så jeg ble nødt til å bestille ny time. Har nå byttet lege. lang ventetid på time.

Meget fornøyd

Undersøker grundig, tar seg god tid og er flink til å lytte. Er storfornøyd med henne.
Hadde et tilfelle da jeg var gravid da jeg ble syk og fikk time på dagen hos en annen lege som sendte meg hjem etter to minutter uten så mye som å ta en blodprøve, da jeg bestilte ny legetime etter to dager hjemme med smerter og fikk time hos denne legen ble jeg innlagt på sykehuset med en gang. Bare fordi hun tok seg tid til å lytte til smertene jeg beskrev, og faktisk tok blodprøve og urinprøve og fant ut hva som var galt.
Hun er den beste legen jeg har hatt, og den eneste jeg har hatt som faktisk tar seg tid til å lytte.

Den beste legen jeg har hatt

Undersøker grundig. Følger opp samvittighetsfullt. Alltid vennlig, lyttende, empatisk.