Liv Inger Fosli Sødal

GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Autorisasjon (2005)

Liv Inger Fosli Sødal er en av 24 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Liv Inger Fosli Sødal

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik.

Legen er et medmenneske som jeg gjerne deler mine problemer med. Etter få konsultasjoner var det som å komme til en god venn. Flink til å finne løsninger på de problemene jeg har hatt.
Jeg har nå konsultert legen svært mange ganger (regelmessige kontroller) og har hver gang forlatt kontoret i bedre humør enn da jeg kom.
Slikt er viktig for gamle menn!

Faglig dyktig og sympatisk

Har hatt Sødal til fastlege noen år nå og er veldig fornøyd. Opplever henne som vennlig, åpen og faglig dyktig. Flink til å lytte og stille spørsmål for å sette seg inn i problemstillingen man kommer med. Forklarer ofte hvordan hun tenker når hun vurderer hva som er riktig behandling. De gangene hun har vært usikker på noe har hun sjekket det opp ved å spørre kolleger eller ringe spesialister, noe jeg opplever som betryggende. Flink med barn. Veldig sympatisk. Hender det blir litt ventetid, men man forstår hvorfor, så det er greit.

God lege

Jeg synes Liv Inger Sødal er en god lege. Jeg opplever at hun lytter og tar seg tid til å høre det jeg har å si. Hun er mild og rolig.

Bra lege

Som ser mennesket som sitter på kontoret. Opptatt av hvordan en har det å gir tid om nødvendig, selv om hun ligger etter med listen og har det travelt.

Ikke fornøyd

Legen svarte privat telefonsamtale mens jeg hadde time. Synes dette var lite profesjonelt av henne. Dette tok mye tid av min time og vi fikk ikke blitt ferdig med timen så jeg ble nødt til å bestille ny time. Har nå byttet lege. lang ventetid på time.