Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Tlf: 55 51 30 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohamed Hamid M Mohsen Fougou er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Klage

Skulle bestille time hos Vadmyra legekontor, først var jeg i telefonkø i 15 minutter, før jeg fikk en time 3 dager etter. Satt 1 time og 20minutt å ventet etter avtalt tid, i tillegg slapp de inn en som ikke hadde time før meg da jeg var allerede blitt ropt opp. Kom til timen som jeg hadde fått brev om å bestille, men de kunne ikke fortelle noe om svarene på prøven jeg hadde tatt ved Haukeland, FORDI de faktisk ikke visste, forstod og hadde kunnskap. Det er skremmende at man går til en lege for å få hjelp og går derfra med en enda større bekymring og er intet vitende om hva som skjer videre.
Dette har skjedd 2 ganger på kort tid, og min fast lege er aldri tilstede. Det er samme vikar hver gang og like lite kunnskap hver gang.
Anbefaler ingen å bruke dette legekontoret dersom de fortsetter å drive så uprofesjonelt og setter pasientene i større bekymring da de går ut døren.
Dårlig opplevelse og ekstremt dårlig service fra gjengen i "resepsjonen".

Flink, nøyaktig, grundig, god kommunikasjon,

Nøyaktig, tar seg tid, sjekker grundig, forståelsesfull, god på kommunikasjon, god oppfølging, han husker deg fra gang til gang, anbefalte meg å bestille siste time på dagen dersom behov, sånn at vi fikk bedre tid. Veldig flink lege :-)

Meget dyktig lege

Jeg er veldig imponert over hans kommunikasjon og behandling av mine helse plager. Kunne ikke vært bedre.Flink å gi tilbakemeldinger.Absolutt anbefler.

God lege

Er fornøyd med legen, føler meg hørt og sett når jeg er hos han.

Har store problemer med han som er vikar når legen er borte. Så tror jeg kommer til å bytte fastlege, beklager

Den beste legen har jeg hatt

Han er trivelig og imot kommendeSaklig og god,drøfter med meg de vurderene han gjør,føler opp prøvesvar og henvisninger,