Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord
Tlf: 55 51 30 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohamed Hamid M Mohsen Fougou er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Flink, nøyaktig, grundig, god kommunikasjon,

Nøyaktig, tar seg tid, sjekker grundig, forståelsesfull, god på kommunikasjon, god oppfølging, han husker deg fra gang til gang, anbefalte meg å bestille siste time på dagen dersom behov, sånn at vi fikk bedre tid. Veldig flink lege :-)

Meget dyktig lege

Jeg er veldig imponert over hans kommunikasjon og behandling av mine helse plager. Kunne ikke vært bedre.Flink å gi tilbakemeldinger.Absolutt anbefler.

God lege

Er fornøyd med legen, føler meg hørt og sett når jeg er hos han.

Har store problemer med han som er vikar når legen er borte. Så tror jeg kommer til å bytte fastlege, beklager

Den beste legen har jeg hatt

Han er trivelig og imot kommendeSaklig og god,drøfter med meg de vurderene han gjør,føler opp prøvesvar og henvisninger,

Treg start da han overtok, men helt super nå

Var vanskelig i begynnelsen, ble ikke hørt,han stolte ikke på andre spesialisters vurderinger.

Nå, etter han har drevet en god stund er det blitt en svært merkbar forbedring.

Han er kjapp i å følge opp, ringer tilbake når han sier det, er fornøyd for første gang på lang tid der oppe.

Min oppfatning av de i resepsjonen er positive .

Svært misfornøyd med hans vikar lege, værste jeg noen gang har hørt om. Burde ikke jobbe i helsevesenet, men Dr Fougo må få ferie , han som alle andre. Håper jeg har sett hans nåværende vikar for siste gang.
Om ikke , så bytter jeg fastlege.

Både og

Fra min erfaring er han veldig forståelsesfull, men kan også være litt respektløs med ting han sier til meg. Han har empati, men ikke den grad man burde ha, men samtidig vil jeg absolutt anbefale han som lege for han har gjort mye bra og følger opp.
Slitsomt å komme gjennom på telefonen og er blitt rotete å gjøre annet enn å komme til time.

Veldig fornøyd

Jeg har vært hos denne legen når min lege ved samme legekontor ikke kunne ta i mot meg. Jeg ble tatt godt i mot, og han fikset meg MR over tlf mens jeg satt der. Fikk time 2 dager etter. Ellers har jeg opplevd han som en god lytter, og en behagelig lege! Full pott!

Kjmempe flott og hjelpesom lege

DR.Fougou er empatisk, viser fulle forståelse og gjør så godt han kan for å hjelpe. Han sjekker grundig rydde opp problemstillinger og henviser deg videre hvis han finner behov for det. Han bruker god tid på sine pasienter og lytter ordentlig på hva du har å si. Han er til nå den eneste legen jeg har møtt som jeg føler at jeg stoler på.Jeg stoler på han 100 procdent.

Uhørt!

Grunnet min kroniske medisinske tilstand har jeg møtt mange forskjellige leger gjennom årene.
I de fleste tilfellene har jeg fått den hjelpen jeg trengte. Og det er jeg meget takknemlig for.
Beklageligvis kan ikke det samme sies om Dr. Fougou.
Utenom sin inhabilitet som lege, viser han også mangel på grunnleggende verdier som respekt og medmenneskelighet.
Jeg har nå byttet fastlege og håper på en mer positiv erfaring med han/henne.

Finnes det værre??

Var hos denne legen på Loddefjord legevakt. Tygget tyggis med åpen munn hele tiden mens han tastet med en finger på tastaturet. Jeg fikk valget om jeg ville ha antibiotika.. Anbefalte Cosylan hostesaft uten å ha sett meg i halsen.. Trengte sykemld, da kom han med et ark: Egenerklæring! Fikk tilslutt sykemelding men med manglende diagnose osv.. Våger faktisk ikke ta medisinen jeg fikk for jeg stoler ikke på ham. Ingen øyekontakt, lukket ikke døren under konsultasjonen.. Hadde ingen kontroll på hvem sin tur det var.. Men betaling tok han før han var halvferdig!

skal få en siste sjanse.

Har hatt 3 konsultasjoner med denne legen. Han har fremdeles ikke foretatt seg det vi ble enig om. Jeg vet ikke om han forsto meg, satt og skrev på pc med to fingre hele tiden samt tok telefoner.

Fastleger er lotteri, de fleste jeg har hatt er ubrukelige.

Ikke bytt til denne legen!

Jeg er helt enig med siste innlegg her, værste legen jeg har vært til! Jeg ble tildelt han til fastlege da min fastlege solgte sin praksis. Jeg har nå byttet fastlege for første gang siden dette ble mulig.

Han hører ikke på hva du sier, eier ikke empati. Sitter og stirrer uinterisert inn i skjermen. Fører ikke opp i journalen ting jeg tar opp angående min helsesituasjon. Leser ikke i journalen, og spør dermed om de samme tingene under hver konsultasjon. Virker mer opptatt av å få in pengene en å hjelpe pasientene. Jeg har hørt det samme fra flere andre som har fått han som fastlege. Noen mennesker burde ikke jobbe med mennesker, og han er absolutt en av dem!

Sjokkerende dårlig behandling!

Tok seg absolutt ikke tid til å prate med meg og følte ikke jeg ble tatt seriøst. Han kom selv for sent til en time jeg ble bedt om å møte tidligere til for deretter å ikke bruke tiden på å prate med meg som han skulle. Var mer opptatt av hvordan jeg ønsket å betale og på å få meg ut døren. Når jeg ga han beskjed om at dette var dårlig brydde han seg ikke om hva jeg sa og gikk tilbake til kontoret sitt.