Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Tlf: 55 51 30 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohamed Hamid M Mohsen Fougou er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mohamed Hamid M Mohsen Fougou

Dyktig

Meget fornøyd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefale

vikarlegen til Fougou

Er så fornøyd med vikarlegen til dr.fougou har nå vært hos henne 3ganger,hun tar meg og min helse alvorlig.ble møtt av en lege som allerede hadde lest seg opp i min journal,og visste om min helse da jeg kom.hun følger opp,og henviser videre der det er nødvendig.håper hun blir i stillingen lenge.da jeg føler meg trygg hos henne.hun virker erfaren,og har stor kunnskap om de ting jeg har tatt opp!

Lite behjelpelig vikar lege.

Har vært 2 ganger hos vikar legen for Fougou.Hun virker lite intressert i jobben sin,og har dårlig kunnskap.Har etter vært der måtte gå hjem og google MR svar for å få vite hva det gikk i.Hun er vikar og bør annstrenge seg litt mer i jobben sin,lytte til hva pasient har og si,så hjelpe på best mulig måte.Lite lyst å gå til hun igjen.

Klage

Skulle bestille time hos Vadmyra legekontor, først var jeg i telefonkø i 15 minutter, før jeg fikk en time 3 dager etter. Satt 1 time og 20minutt å ventet etter avtalt tid, i tillegg slapp de inn en som ikke hadde time før meg da jeg var allerede blitt ropt opp. Kom til timen som jeg hadde fått brev om å bestille, men de kunne ikke fortelle noe om svarene på prøven jeg hadde tatt ved Haukeland, FORDI de faktisk ikke visste, forstod og hadde kunnskap. Det er skremmende at man går til en lege for å få hjelp og går derfra med en enda større bekymring og er intet vitende om hva som skjer videre.
Dette har skjedd 2 ganger på kort tid, og min fast lege er aldri tilstede. Det er samme vikar hver gang og like lite kunnskap hver gang.
Anbefaler ingen å bruke dette legekontoret dersom de fortsetter å drive så uprofesjonelt og setter pasientene i større bekymring da de går ut døren.
Dårlig opplevelse og ekstremt dårlig service fra gjengen i "resepsjonen".

Flink, nøyaktig, grundig, god kommunikasjon,

Nøyaktig, tar seg tid, sjekker grundig, forståelsesfull, god på kommunikasjon, god oppfølging, han husker deg fra gang til gang, anbefalte meg å bestille siste time på dagen dersom behov, sånn at vi fikk bedre tid. Veldig flink lege :-)