Einar Skeivik

Randabergveien 300 4070 Randaberg
Einar Skeivik er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Einar Skeivik

Veldig fornøyd

Einar er en veldig flink lege, og jeg må si jeg er veldig fornøyd. Han lytter og setter seg inn i situasjonen min og forstår. Har bare gode ting å si om han

Svært autoritær

Jeg er ufør, kroniker med sterke smerter.
Legen viser ingen empati mot meg, jeg blir nødt til å komme til hans kontor en gang pr.mnd for fornyelse av mine resepter.
Dette tar meg 5 t i løpet av dagen da jeg ikke kjører bil.

Jeg har selv blitt svært mye verre både psykisk og fysisk pga dette.

Skeivik er sikkert en god lege for" friske" pasienter, men er du kronisk smertepasient..Styr unna.

Han er også mye borte fra jobben som trekker ned.

En flink lege!

Jeg har bare godt å si om denne dyktige legen. Han er lyttende og empatisk, fokusert og løsningsorientert. Han behandler pasienten som et tenkende vesen. Vi er omtrent jevngamle og det er kanskje håp å beholde han som fastlege lenge.

Veldig positiv. Tar tid til å snakke med pasienten og forklare behandling og symptomer.

Tillitvekkende, sympatisk og forståelsesfull. Tidvis noe stresset. Bør gi seg selv råd om å stresse ned og trimme mer. Kan være vanskelig å nå, men er alltid hjelpsom og positiv.

Vår familielege

Famile på 5 fra 8 åf til 40, kjempefornøyd med hjelp, råd og henvisninger fra Skeivik. Veldig fornøyd med bytte av legekontor til Raft klinikken.