Einar Skeivik

Randaberg Medisinske Senter AS
Randabergveien 300 4070 Randaberg
Einar Skeivik er en av 11 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Einar Skeivik

Foreståelsesfull lege som lytter til det du har å si

Veldig koselig lege, og du føler du blir hørt. I noen tilfeller følte jeg kanskje at han hører litt "for mye" på meg, og kommer med litt lite informasjon selv. Han ga meg de løsningene jeg selv foreslo.
Når jeg spurte om p-piller ga han meg også veldig lite informasjon; han ga meg de "mest vanlige" pillene, og jeg måtte selv spørre om det var minipille eller kombinasjonspille han ga meg. Han spurte ikke om jeg har migrene med aura, selv om man ikke skal få p-piller med østrogen hvis man har det. Det visste jeg selv pga samtale med gynekologen, og måtte selv passe på at han ikke ga meg dette.
Jeg forstår godt at man ikke kan vite alt som en allmenlege, men jeg syns likevel at han bidro med litt lite informasjon. Likevel stort pluss at han hører på pasienten, det var hovedgrunnen til at jeg byttet til han. Jeg skifter nå kun fordi jeg flytter.
Litt vanskelig å få time, da de ikke har noen online ordning lenger (pga stor pågang av covid-hendvendelser) og ikke er tilknyttet Helsenorge. Det har vært det mest negative for meg, som foretrekker å fornye resepter og bestille timer over nett.

Tilstede

Etter å ha skifta lege, etter 20år kom jeg til en lege som virkelig er tilstede, å fokuserte på meg og ikke datamaskinen. Einar er en jordnær, ærlig og lyttende lege som jeg opplever kaller `en spade for en spade`. Han har tatt meg hvertfall, seriøst på mine helseproblem

Fantastisk

Fantastisk lege, som tar seg tid til å lytte å gjør alt for å hjelpe.
Han er lett å snakke med og du føler deg ivaretatt.

Fantastisk fastlege.

Er veldig fornøyd med min fastlege Einar Skeivik. Han har forståelse for mine problemer. God å snakke med, tar seg god tid, og bruker tiden effektivt, på den tid han har. Jeg er alltid nervøs før jeg skal inn til legen, men når jeg har kommet inn og satt meg i stolen, blir jeg helt avslappet. Han gjør en glimrende jobb i mitt tilfelle. Damene på labben er hyggelige, resepsjonen det samme. Jeg kommer lett igjennom på telefonen, og for alltid et svar på spørsmål. Noen ganger har jeg trengt haste time samme dag, og alltid fått komme inn. Fantastisk. Har bare godt å si om alle på Randaberg medisinske senter.. Kan anbefales.

Lite engasjert og lyttende

Var med han med vårt barn på 1 år, og fikk følelsen av at han ikke var interessert i å høre på oss. Han virket noe forutinntatt på at det ikke var noe sykdom, og ville ikke undersøke noe nærmere på tross av vi fortalte at symptomene var litt fra og til og at de akkurat under legebesøket var fraværende. Vi synes en lege bør lytte til hva som er normal og unormal oppførsel for barn under 1 år, da det er vanskelig å se på barn en ikke kjenner i løpet av en 10 minutter undersøkelse, dette fikk vi inntrykk av legen ikke var interessert i.