Geir Urstad

Autorisasjon (2012)

Geir Urstad er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

En god fastlege

Bytter nå fastlege på av flytting til østlandet.

Har vært veldig fornøyd med Geir de få gangene jeg har brukt han. Er selv intensisykepleier og har opplevd Geir å ta mine innspill om tentative diagnoser til vurdering. Godt klima for samspill mellom pasient og lege - har gitt gode behandlingsresultater. Lytter, tar seg tid, og foretar både nødvendige og utvidede prøver/tester. Geir har dessuten glimt i øyet.

Kommer ikke på noe å klage på. Har ikke sett noen grunn til å bytte til annen lege med godkjent almenn spesialisering - som dessuten er en del dyrere.

Jeg vil anbefale Geir.

Dyktig og hyggelig lege

Fornøyd med legens væremåte og opplever ham som dyktig. Men:
-Man får ikke alltid hastetime på dagen
-I stedet for time innen 5 dager må man ofte vete 14 dager på ordinær time
- i strid med reglene koster det penger å bestille time med sms (ca 12 kr pr gang)
- veldig dårlige telefontider og ofte også lenger enn anbefalt ventetid på telefon
-vanskelig å finne fram til legekontoret dersom man kommer før kjøpesenteret åpner

Så selv om jeg kan anbefale legen, hjelper det lite om man ikke kan få hjelp når man trenger det.

Meget flink lege

Veldig fornøyd med Geir Urstad.
Han lytter og er engasjert og har forståelse for alle situasjoner jeg har tatt opp. Han kaster ikke medisiner eller sykemeldinger etter deg, men er optatt av langsiktige løsninger.
Har bare fine opplevelser med min fastlege.

Oppmerksom

Klar og konsis, åpen og direkte i kommunikasjonsform. Ikke noe "dilling"/"jatting", men tar reelle spørsmål seriøst. Munter, hyggelig og kjekk lege!

God lege

I starten da jeg begynte hos urstad syns jeg han virket uinteressert og tafatt. Etter jeg har gått en stund der har han vokst på meg. Han er personlig og en lege som faktisk er ærlig og ikke kaster tabletter etter deg. Han tar deg på alvor og er direkte. Kanskje ikke en lege for de som vet best selv, men en god lege for de som vil stole på en leges vurdering.

Legesenteret kan gjerne bytte ut en av damene i skranken. Jeg kvier meg avogtil for å gå dit kun pga henne - dessverre.