Geir Urstad

Autorisasjon (2012)

Geir Urstad er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

Dyktig og lyttende

Kun positivt å si om legen G.U. og legekontoret. Nye lokaler og oppdatert utstyr, en dyktig lege som lytter og forstår. Veldig fornøyd.

Nei Takk

Legen kunne bli bedre til å lære å snakke pent til sine patienter og utvise bare litt empati - og legen bør ikke tale stygt om sine kollegaer i sin egen praksis og i kommunen, og slet ikke overfor sine pasienter. Veldig uprofessionelt. Han fremstår ofte som frek, arrogant og uten interesse i sin patient. Han er flink til å komme med sårende ord, uten han virker til å bry seg det mindste.
Det samme gjelder for det personale som sitter i resepsjonen. Ikke noet kjekt sted å komme!!!!!!!

Den dårligeste legen eg har vært hos.

Fekk denne legen da min lege gikk av med pensjon.Det var ingen kjekk opplevelse tok deg ikkje på alvor .

Lite lyttende

Har hatt min fastlege i lang tid , men når han gikk av med pensjon, fikk jeg Dr. Urstad som ny fastlege.
Dette var en ikke god opplevelse. Opplever han som ikke lyttende og service innstilt .Kan ikke anbefales av meg .
Tips : se på pasienten og ikke på Pc, vær tilstede og lytt til pasientens problem - få tak på problemstillingen .

Dyktig og sympatisk lege

Urstad er imøtekommende og virker faglig dyktig, noe som har gitt meg tillit til ham. Mitt inntrykk er at han ikke er en doktor som "kaster" medisiner og tester etter deg, men en som vurderer om det virkelig er nødvendig før du får det.