Geir Urstad

Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Urstad er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

Meget flink lege

Veldig fornøyd med Geir Urstad.
Han lytter og er engasjert og har forståelse for alle situasjoner jeg har tatt opp. Han kaster ikke medisiner eller sykemeldinger etter deg, men er optatt av langsiktige løsninger.
Har bare fine opplevelser med min fastlege.

Oppmerksom

Klar og konsis, åpen og direkte i kommunikasjonsform. Ikke noe "dilling"/"jatting", men tar reelle spørsmål seriøst. Munter, hyggelig og kjekk lege!

God lege

I starten da jeg begynte hos urstad syns jeg han virket uinteressert og tafatt. Etter jeg har gått en stund der har han vokst på meg. Han er personlig og en lege som faktisk er ærlig og ikke kaster tabletter etter deg. Han tar deg på alvor og er direkte. Kanskje ikke en lege for de som vet best selv, men en god lege for de som vil stole på en leges vurdering.

Legesenteret kan gjerne bytte ut en av damene i skranken. Jeg kvier meg avogtil for å gå dit kun pga henne - dessverre.

Dyktig og lyttende

Kun positivt å si om legen G.U. og legekontoret. Nye lokaler og oppdatert utstyr, en dyktig lege som lytter og forstår. Veldig fornøyd.

Nei Takk

Legen kunne bli bedre til å lære å snakke pent til sine patienter og utvise bare litt empati - og legen bør ikke tale stygt om sine kollegaer i sin egen praksis og i kommunen, og slet ikke overfor sine pasienter. Veldig uprofessionelt. Han fremstår ofte som frek, arrogant og uten interesse i sin patient. Han er flink til å komme med sårende ord, uten han virker til å bry seg det mindste.
Det samme gjelder for det personale som sitter i resepsjonen. Ikke noet kjekt sted å komme!!!!!!!

Den dårligeste legen eg har vært hos.

Fekk denne legen da min lege gikk av med pensjon.Det var ingen kjekk opplevelse tok deg ikkje på alvor .

Lite lyttende

Har hatt min fastlege i lang tid , men når han gikk av med pensjon, fikk jeg Dr. Urstad som ny fastlege.
Dette var en ikke god opplevelse. Opplever han som ikke lyttende og service innstilt .Kan ikke anbefales av meg .
Tips : se på pasienten og ikke på Pc, vær tilstede og lytt til pasientens problem - få tak på problemstillingen .

Dyktig og sympatisk lege

Urstad er imøtekommende og virker faglig dyktig, noe som har gitt meg tillit til ham. Mitt inntrykk er at han ikke er en doktor som "kaster" medisiner og tester etter deg, men en som vurderer om det virkelig er nødvendig før du får det.

God og oppdatert lege

Har bare positive ting å si om denne legen etter å
byttet fastlege etter min forrige lege pensjonerte seg .

Sympatisk lege.

Spennende å skifte fastlege.Min tidligere fastlege gikk av med pensjon og heldigvis ,etter et par besøk er det bare positive ting å si om min ny lege.

den dårligste legen eg har vert hos.

Ein lite engasjert lege. tok seg ikke bryet med å hente legesjornalen,meget tafatt lege.