Geir Urstad

Tlf: 51 66 53 32 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Urstad er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

Meget flink lege

Veldig fornøyd med Geir Urstad.
Han lytter og er engasjert og har forståelse for alle situasjoner jeg har tatt opp. Han kaster ikke medisiner eller sykemeldinger etter deg, men er optatt av langsiktige løsninger.
Har bare fine opplevelser med min fastlege.

Oppmerksom

Klar og konsis, åpen og direkte i kommunikasjonsform. Ikke noe "dilling"/"jatting", men tar reelle spørsmål seriøst. Munter, hyggelig og kjekk lege!

God lege

I starten da jeg begynte hos urstad syns jeg han virket uinteressert og tafatt. Etter jeg har gått en stund der har han vokst på meg. Han er personlig og en lege som faktisk er ærlig og ikke kaster tabletter etter deg. Han tar deg på alvor og er direkte. Kanskje ikke en lege for de som vet best selv, men en god lege for de som vil stole på en leges vurdering.

Legesenteret kan gjerne bytte ut en av damene i skranken. Jeg kvier meg avogtil for å gå dit kun pga henne - dessverre.

Dyktig og lyttende

Kun positivt å si om legen G.U. og legekontoret. Nye lokaler og oppdatert utstyr, en dyktig lege som lytter og forstår. Veldig fornøyd.

Nei Takk

Legen kunne bli bedre til å lære å snakke pent til sine patienter og utvise bare litt empati - og legen bør ikke tale stygt om sine kollegaer i sin egen praksis og i kommunen, og slet ikke overfor sine pasienter. Veldig uprofessionelt. Han fremstår ofte som frek, arrogant og uten interesse i sin patient. Han er flink til å komme med sårende ord, uten han virker til å bry seg det mindste.
Det samme gjelder for det personale som sitter i resepsjonen. Ikke noet kjekt sted å komme!!!!!!!