Geir Urstad

Autorisasjon (2012)

Geir Urstad er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

Trygg og koselig lege som ser pasienten

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av Geir. Han ser meg både som pasient og menneske, og lytter til det jeg har å si. Jeg opplever at vi i fellesskap finner frem til en god løsning. Han tar meg på alvor i deg jeg forteller, samtidig som han ikke skriver ut henvisninger/resepter unødig. Ved flere bekymringer tar han seg tid til samtlige uten at jeg må bestille ny time.
Anbefales på det varmeste.

Anbefales IKKE

Han er arrogant og lytter ikke til meg som pasient. Nekter å skrive ønskede henvisninger til spesialister, da han mener at han selv vet best.
Ovenfra og ned holdning til meg, ikke interessert i mine problemer. Bytter nå lege.

Veldig dyktig og flink lege

Byttet til denne legen for 2 år siden, både på meg selv og barna.
Har aldri opplevd å bli så tatt vare på noen gang av en lege.
Han har vært utrolig flink mot meg, som har stått i en veldig krevende sykdom i lang tid. Barna mine opplevde å bli hørt og at han var genuint i interessert i hvordan de hadde det. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av en meget omtenksom lege.

Anbefaler ikke denne legen

Var hos Geir en gang, aldri igjen. Jeg byttet til ny lege samme dag. Han er arrogant, snakket med en spydig tone og hadde en «ovenfra og ned» holdning. Lyttet ikke på det jeg sa og avbrøyt meg når jeg fortalte hvordan jeg hadde det. Han har ingen sympati eller medfølelse. Snakker ikke pent til nye pasienter og burde ikke vært fastlege. Styr unna!!

Fremstår som en dyktig og løsningsorientert lege

Intet negativt å melde. Blitt tatt på alvor og fått god hjelp og veiledning når jeg har trengt det. Skader heller ikke at han har lun humor når det trengs:) Anbefales!