Geir Urstad

Vågsgata 20 4306 Sandnes
Geir Urstad er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Urstad

Oppmerksom

Klar og konsis, åpen og direkte i kommunikasjonsform. Ikke noe "dilling"/"jatting", men tar reelle spørsmål seriøst. Munter, hyggelig og kjekk lege!

God lege

I starten da jeg begynte hos urstad syns jeg han virket uinteressert og tafatt. Etter jeg har gått en stund der har han vokst på meg. Han er personlig og en lege som faktisk er ærlig og ikke kaster tabletter etter deg. Han tar deg på alvor og er direkte. Kanskje ikke en lege for de som vet best selv, men en god lege for de som vil stole på en leges vurdering.

Legesenteret kan gjerne bytte ut en av damene i skranken. Jeg kvier meg avogtil for å gå dit kun pga henne - dessverre.

Dyktig og lyttende

Kun positivt å si om legen G.U. og legekontoret. Nye lokaler og oppdatert utstyr, en dyktig lege som lytter og forstår. Veldig fornøyd.

Nei Takk

Legen kunne bli bedre til å lære å snakke pent til sine patienter og utvise bare litt empati - og legen bør ikke tale stygt om sine kollegaer i sin egen praksis og i kommunen, og slet ikke overfor sine pasienter. Veldig uprofessionelt. Han fremstår ofte som frek, arrogant og uten interesse i sin patient. Han er flink til å komme med sårende ord, uten han virker til å bry seg det mindste.
Det samme gjelder for det personale som sitter i resepsjonen. Ikke noet kjekt sted å komme!!!!!!!

Den dårligeste legen eg har vært hos.

Fekk denne legen da min lege gikk av med pensjon.Det var ingen kjekk opplevelse tok deg ikkje på alvor .