Sandra Mariann Dale

Dalen Legesenter

2010

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Sandra Mariann Dale er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sandra Mariann Dale

God og trygg lege

Opplevde Sandra Mariann Dale som en veldig god lege, som tok meg på alvor og gjorde sitt ypperste for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Hun var også flink til å følge meg opp underveis. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik.

Hyggelig, men mangler empati.

Jobber uten å ta vare på pasient helse. Vanligvis går jeg på legevakt med akutte smerter. Hun prøver å gjøre noe hvis jeg viser henne utskrift av en annen legge. Vanskelig å samarbeide med henne når jeg ser at hun ikke vil dette.

Frekk og respektløs

Håper ikke jeg kommer til henne på vår lokale legevakten igjen. Utrolig frekk og respektløs på pasienter. Kanskje hadde hun en dårlig dag da vi var der, men da burde hun holde seg hjemme eller skifte yrke. En mindre service innstilt lege har vi aldri opplevd maken til. Da vi kom hjem med giro, hadde hun sist men ikke minst skrevet på giroen for hånd et for høyt beløp.. Oppdaget desverre ikke det før vi undersøkte med legekontoret på dagtid om dette kunne stemme.. Det viste seg at vi desverre hadde rett.

Så ikke en lege å anbefale.

Ikke fornøyd

Dårlig oppfølging, lite forståelse , om du ikke du er annet syk enn influensa i ny å ne, styr unna ! Må finne ut det meste selv ..

Dyktig og løsningsorientert lege

Sandra er svært flink til å forklare utførende om sykdommene og skadene jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik og gir alltid den riktige behandlingen enten det er medisinsk eller fysikalsk behandling. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt hittil.