Sandra Mariann Dale

Dalen Legesenter

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Sandra Mariann Dale

Hyggelig, men mangler empati.

Jobber uten å ta vare på pasient helse. Vanligvis går jeg på legevakt med akutte smerter. Hun prøver å gjøre noe hvis jeg viser henne utskrift av en annen legge. Vanskelig å samarbeide med henne når jeg ser at hun ikke vil dette.

Frekk og respektløs

Håper ikke jeg kommer til henne på vår lokale legevakten igjen. Utrolig frekk og respektløs på pasienter. Kanskje hadde hun en dårlig dag da vi var der, men da burde hun holde seg hjemme eller skifte yrke. En mindre service innstilt lege har vi aldri opplevd maken til. Da vi kom hjem med giro, hadde hun sist men ikke minst skrevet på giroen for hånd et for høyt beløp.. Oppdaget desverre ikke det før vi undersøkte med legekontoret på dagtid om dette kunne stemme.. Det viste seg at vi desverre hadde rett.

Så ikke en lege å anbefale.

Ikke fornøyd

Dårlig oppfølging, lite forståelse , om du ikke du er annet syk enn influensa i ny å ne, styr unna ! Må finne ut det meste selv ..

Dyktig og løsningsorientert lege

Sandra er svært flink til å forklare utførende om sykdommene og skadene jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik og gir alltid den riktige behandlingen enten det er medisinsk eller fysikalsk behandling. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt hittil.

Veldig fornøyd

Har hatt Sandra som fastlege i et par år, og har blitt godt tatt vare på av henne. Jeg får god hjelp hver gang det er noe, og føler at jeg blir tatt på alvor. Hun har aldri vært vanskelig å ha med å gjøre. I tillegg har jeg opplevd henne som en lege som bryr seg og har omsorg og ønsker det beste for meg.

Sandra Mariann Dale

Veldig god oppfølging når det gjelder å sende pasient videre til røntgen og Ct. God til å lytte til pasienten og bli tatt på alvor.

Flink lege!

Lege Dale har alltid vært imøtekommende og empatisk ovenfor meg. Hun er effektiv samtidig som hun hører på det eg har og si, undersøker det eg ønsker få undersøkt og sender meg til spesialist ved behov for deg.
Så en flott dame og lege som kan anbefales av meg, og eg er ganske så kresen på leger og har hatt mange opp igjennom.

Overhode ikke fornøyd

Har gått til henne i flere år nå har ikke vert fornøyd i det hele tatt. Hun er ikke flink til å høre på mine ønsker. Jeg får aldri tilbakemeldig på prøver eller svar på undersøkelser. Og det som nå har tippet mitt berger over, er damene i resepsjonen. Jeg har måtte gå til legevakten opptil flere ganger fordi jeg ikke får akuttime der. Spesielt hun ene er allt annet enn hyggelig.

Helt ok

Denne legen er helt ok. Hun er forståelsesfull og undersøker nøye. Dette er bra.

Føler kanskje at hun mangler litt kompetanse. Må ofte slå opp på nettet og i bøker for å sjekke. En gang sa hun "Åja, jeg visste ikke at dette var en bivirkning" når jeg fortalte om en bivirkning jeg hadde hatt fra et prevansjonsmiddel hun anbefalte meg.

Hun er flink til å sende brev ang. blodprøver, men hadde vært bedre om disse ble skrevet på en forståelig måte, ikke medisin-språk som er vanskelig å forstå.

Ikke fornøyd

Lett å få time og hyggelig dame. Tror ikke kompetansen hennes på enkelt områder er så bra, heller ikke forståelse og empati for pasienten. Jeg stilte henne et enkelt spørsmål om noe. Da trakk hun på skuldrene og sa bare "vet ikke, jeg er ikke der" og så lo hun. Og det var det. DET synes jeg var for dårlig når jeg som pasient sitter der og ønsker informasjon. Enkelt parametre på blodprøver ante hun heller ikke noe om, så denne legen ønsker ikke jeg å ha.

Dyktig

Hadde det ikke vært for jeg er superfornøyd med fastlegen min gjennom 10 år, så hadde jeg sporenstreks byttet til lege Sandra Mariann Dale.

Jeg har vært hos henne et par ganger, og jeg ble møtt av smil og vennlighet, forståelse og forstandighet, og ikke minst faglig kompetanse.

Dette er en dyktig lege som du bare blir glad av, du føler deg sett og hørt, og blir nær sagt frisk i det øyeblikket du går ut døren hennes.

Veldig flink lege

God tilgjengelighet