Sandra Mariann Dale

Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Sandra Mariann Dale er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sandra Mariann Dale

Flink lege!

Lege Dale har alltid vært imøtekommende og empatisk ovenfor meg. Hun er effektiv samtidig som hun hører på det eg har og si, undersøker det eg ønsker få undersøkt og sender meg til spesialist ved behov for deg.
Så en flott dame og lege som kan anbefales av meg, og eg er ganske så kresen på leger og har hatt mange opp igjennom.

Overhode ikke fornøyd

Har gått til henne i flere år nå har ikke vert fornøyd i det hele tatt. Hun er ikke flink til å høre på mine ønsker. Jeg får aldri tilbakemeldig på prøver eller svar på undersøkelser. Og det som nå har tippet mitt berger over, er damene i resepsjonen. Jeg har måtte gå til legevakten opptil flere ganger fordi jeg ikke får akuttime der. Spesielt hun ene er allt annet enn hyggelig.

Helt ok

Denne legen er helt ok. Hun er forståelsesfull og undersøker nøye. Dette er bra.

Føler kanskje at hun mangler litt kompetanse. Må ofte slå opp på nettet og i bøker for å sjekke. En gang sa hun "Åja, jeg visste ikke at dette var en bivirkning" når jeg fortalte om en bivirkning jeg hadde hatt fra et prevansjonsmiddel hun anbefalte meg.

Hun er flink til å sende brev ang. blodprøver, men hadde vært bedre om disse ble skrevet på en forståelig måte, ikke medisin-språk som er vanskelig å forstå.

Ikke fornøyd

Lett å få time og hyggelig dame. Tror ikke kompetansen hennes på enkelt områder er så bra, heller ikke forståelse og empati for pasienten. Jeg stilte henne et enkelt spørsmål om noe. Da trakk hun på skuldrene og sa bare "vet ikke, jeg er ikke der" og så lo hun. Og det var det. DET synes jeg var for dårlig når jeg som pasient sitter der og ønsker informasjon. Enkelt parametre på blodprøver ante hun heller ikke noe om, så denne legen ønsker ikke jeg å ha.

Dyktig

Hadde det ikke vært for jeg er superfornøyd med fastlegen min gjennom 10 år, så hadde jeg sporenstreks byttet til lege Sandra Mariann Dale.

Jeg har vært hos henne et par ganger, og jeg ble møtt av smil og vennlighet, forståelse og forstandighet, og ikke minst faglig kompetanse.

Dette er en dyktig lege som du bare blir glad av, du føler deg sett og hørt, og blir nær sagt frisk i det øyeblikket du går ut døren hennes.