Anja Sandnes Fosse

Krambua Legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Anja Sandnes Fosse er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anja Sandnes Fosse

Dr. Anja Fosse er en intelligent, faglig dyktig og 100% ærlig fastlege!

Jeg var i tvil om jeg var kvalifisert for uføretrygd eller ikke, fordi jeg følte meg veldig svak og elendig på flere områder. Min fysiske og psykiske helse var på bristepunktet! Etter at Anja hadde inspisert meg fra topp til tå, og innvendig og utvendig så var svaret klinkende klart: Du er alt for frisk til å bli ufør!! Det var svaret jeg bare kunne drømme om og håpe på, og siden har helsen min gått strake veien oppover! En gjennomsnitts doktor ville gitt meg "trylle" tabletter, tvilsomme og generelle svar, som hadde hatt som formål å holde meg frisk/syk for i neste omgang å utnytte min "fantasi" sykdom med videre falske behandlinger... Slike triks er ikke tilstede hos Dr. Fosse! Men om jeg hadde hatt en virkelig livstruende sykdom som f.eks. kreft, så ville blodprøvene avdekket disse fakta, og jeg vet med sikkerhet i mitt stille sinn, at Dr. Fosse hadde umiddelbart gitt meg riktig diagnose og riktig oppfølging til det beste for meg!

Trygghet

Hun ser hele familien, er effektiv og men ryddig og har full kontroll på det som med søknader når en har barn med spesielle behov

Litt lite empatisk

Selve legekontoret, Krambua Legesenter fungerer bra. Spesielt med hvor raskt man får time.

Men Dr. Fosse spiller en litt tøff rolle. Hun stiller få spørsmål, og undersøker bare det hun må/du spør om. Hun er smilende og grei, men når man blir emosjonell eller forteller om plager blir hun unnvikende og kanskje litt skeptisk.

Jeg tror hun har stort potensiale, men trenger kanskje selvtillit/veiledning til å bli en raus og empatisk lege som klarer å se pasienten.

Trygg, kunnskapsrik, veldig flink med barn

Måtte til Fosse med vår sønn på 9 mnd. pga. sykdom. Han var ikke noe god i magen. Dette tok hun veldig seriøst, har fått meget god oppfølging i ettertid.

Oppleves trygg og kunnskapsrik.
Veldig flink med barn.

Misfornøyd

følte aldri at jeg ble tatt på alvor. Gruet meg til å fortelle henne om problemer da hun fikk meg til å føle meg dum. Har fått bytte til en lege som hører på det jeg har å si.