Anja Sandnes Fosse

Krambua Legesenter Kvinne, 30 år

Autorisert2012
Ledige plasser 120 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Krambua Legesenter

KrambualegesenterFjøsangerveien 215 5073 Bergen
Anja Sandnes Fosse er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anja Sandnes Fosse

Trygg, kunnskapsrik, veldig flink med barn

Måtte til Fosse med vår sønn på 9 mnd. pga. sykdom. Han var ikke noe god i magen. Dette tok hun veldig seriøst, har fått meget god oppfølging i ettertid.

Oppleves trygg og kunnskapsrik.
Veldig flink med barn.

Misfornøyd

følte aldri at jeg ble tatt på alvor. Gruet meg til å fortelle henne om problemer da hun fikk meg til å føle meg dum. Har fått bytte til en lege som hører på det jeg har å si.

Dyktig og flink lege.

Anja Fosse er en dyktig,skarp og ikke minst trygg lege.
Begynte hos Dr.Fosse,da hun var vikar for min fastlege i 1 år.
Hadde da hatt min daværende fastlege siden 2003.
Til å være en nyutdannet lege Dr.Fosse og med min sykehistorikk med rygg og kirurgi har jeg aldri opplevd bedre oppfølging.
Hun kan være streng,men på rett måte!
Dr.Fosse får ting gjort,hun går ikke rundt grøten.!

Hyggelig person på første øyekast, men...

Jeg hadde min første svangerskapskontroll hos Anja. Alt gikk bra under kontroll. Men etterpå fikk jeg en faktura på 114NOK. Jeg ble ikke informert av legen at jeg skal betale noe. 59NOK av dette var ekspedisjongebyr i tilknytning til henvisning til ultralyd og 55NOK var fakturagebyr. Jeg betalt ingenting i den første graviditet derfor var det veldig rart.
Jeg sender en klage til Helsedirektoratet. En slik praksis mener Helsedirektoratet er feil. De mener at legen uansett ikke både kan kreve ekspedisjonsgebyr og fakturagebyr. Også, jeg ikke skal betale noen egenandel når jeg går til svangerskapskontroll hos min fastlege. Dette dekkes fullt ut av folketrygden. Videre, fastlegen kan kun kreve fakturagebyr dersom pasienten ønsker å motta faktura.
Jeg vet ikke om det er bare Anja's dårlig kunnskap når det gjelder pasienters rettigheter, eller generelt urettferdig tjeneste av den legesenter der hun arbeider. Sekretæren ved den legesenter var ikke veldig hyggelig når jeg fortalte henne at jeg har rett til å nekte betaling.

Helt ok

Stort sett ikke så lang ventetid, som var bra. Det som ikke var så bra var behandlingen. Jeg ble sjelden tatt ordentlig alvorlig, hun fulgte ikke opp problemene mine godt, og hun ga meg alltid en følelse av at jeg var dum og tok opp for mye tid. Når jeg ville få bedre svar på hvorfor jeg var syk, vegret hun å gi meg flere undersøkelser eller henvise meg videre, og snakket meg fra det. Min nye lege har tatt alt på alvor, så det er stor forskjell.
Legekontoret generelt har vært veldig bra.