Arezou Malekshahian

Autorisasjon (2013)

714 av 800 (Øvre Nydalen Legesenter AS)
45 av 1400 (Bryn senter Legekontor DA)

Arezou Malekshahian er en av 603 fastleger i Oslo
Arezou Malekshahian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arezou Malekshahian

Skremmende erfaring

Fastlege for min mor som er over 90 år. Arezou har gjennom lengre tid unnlatt å besvare både e-konsultasjoner og andre henvendelser om at min mor trenger hjemmebesøk, da hun ikke er i stand til å komme seg til legekontoret. Sjokkerende erfaring å se en fullstendig manglende evne/vilje til et minimum av ivaretakelse av svært skrøpelig eldre person. Det bør være et minimum at man er villig til å besvare henvendelser, og e-konsultasjoner er jo legene pliktige til å besvare. Har ikke fått noen respons til tross for gjentatte forsøk gjennom tre måneder.

En fastlege som virkelig bryr seg om pasienter

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos denne fastlegen, og jeg er svært fornøyd med den omsorgen og profesjonaliteten hun viser i sitt arbeid. Hun er utadvendt og lett å prate med, noe som skaper en umiddelbar følelse av trygghet og tillit.

Hun tar alltid pasientens bekymringer og symptomer på alvor, og jeg har opplevd at hun nøye lytter til de utfordringene jeg har presentert. Hun er ikke bare rask med å komme med en diagnose, men hun tar seg tid til å forklare ulike behandlingsalternativer og kommer opp med gode løsninger som er tilpasset den enkelte pasients behov.

Hennes evne til å kombinere faglig kunnskap med empati og forståelse gjør henne til en eksepsjonell lege. Jeg føler meg trygg i hennes hender, og jeg kan varmt anbefale henne til alle som søker en fastlege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Trygg

Jeg har hatt god dialog med Arezou flere ganger, og hun har en veldig behagelig og trygg væremåte. Løsningsorientert og kunnskapsrik fastlege som trygt kan anbefales.

Dyktig lege

Jeg er veldig glad for at det var henne som ble min fastlege etter at hun overtok etter min forrige fastlege. Arezou er en fantastisk lege. Dyktig, lyttende, og tar seg god tid til pasientene sine. Eneste minus er timebestilling på pasientsky. Opplever at det er få timer tilgjengelig.

Aldri tilgjengelige

Jeg aldri sett henne eller hørt fra henne. Når man bestiller time, sitter vikar foran deg. Men fastlegen er alltid borte. Aldri anbefale henne