Inga Marthe Grønseth

Tlf: 72 59 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inga Marthe Grønseth er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Inga Marthe Grønseth

Virker trygg.

Passelig blanding av bred faglig kunnskap, menneskelighet, sunn nysgjerrighet og humor. Arbeider kjapt.

Den beste legen

Trist at vi mister henne sol lege i Hareid kommune. Beste legen vi har hatt. Veldig forståelsesfull og tar deg på alvor, tar hensyn og viser respekt.

Den perfekte legen

Har hatt henne som fastlege siden hun begynte, å jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Er alltid i godt humør, man blir lyttet til og tatt på alvor og ikke minst godt fulgt opp! :) Kjempetrist at hareid nå mister en så god fastlege, det skal godt gjøres å fylle hennes sko! :)

Den beste legen

Hun er så lett og prate med og hun tar deg på alvor! D er utrolig viktig syns jeg for d er d ikke alle som gjør. Hun henviser deg videre hvis du trenger d. Så man får hjelp. Håper hun blir lenge! :-) beste legen som har vært på hareid legesenter spør du meg.

Veldig fornøyd

Veldig glad for at jeg har fått denne legen til min fastlege. Grundig lege som tar pasienten på alvor!

Den beste legen noensin på Hareid

Kunnskapsrik, kommunikativ, koordinerende, interessert i jobben sin, spør andre hvis hun trenger bekreftelse i pasientens diagnose

Flink lege

Faglig flink lege som tek pasienten på alvor og gjer vidare undersøkingar. Jordnær og lett å snakke med. Håper ho blir her lenge!

Det einaste som kan bli betre (og det gjeld vel dei fleste legar) er å forklare meir kva dei undersøker, kvifor og kva dei eventuelt mistenkjer er gale...