Jorid Degerstrøm

Autorisasjon (2013)

Jorid Degerstrøm er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jorid Degerstrøm

Erfaren, Empatisk og Hjelpsom

Jorid oppfører seg svært profesjonellt men også empatisk. Hun føles hun tar seg tid til å behandle meg når jeg har hatt timer, og som om hun lytter til det jeg sier og gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med de evt. plagene. Jeg har ingenting å klage på.

Fantastisk fastlege!

Jorid har vært min fastlege siden jeg flyttet til byen. Gjennom årenes løp har hun alltid tatt seg tid til å lytte og tar ting på alvor. Jeg har ennå til gode å møte en lege som jeg føler meg like trygg på, og hun gjør alltid sitt beste for pasienten. Flott og dyktig dame som både er kunnskapsrik og løsningsorientert. Anbefaler henne på det sterkeste!

God kunnskap

Jorid er min fastlege siden 2017. Hun anbefalte for spesial undersøkelse på første besøk og derfor jeg lever nå. Hun er flink for slik diagnose. Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min.

Hyggelig

Hun er dyktig og kjempehyggelig. Litt vel rask kanskje. Hun er enkel å prate med. Veldig serviceinnstilt

Medmenneskelig og trygg

Har et veldig behagelig uttrykk, opptrer rolig og forståelsesfull. Vil heller bekrefte en ekstra gang enn å risikere at noe blir oversett.