Jorid Degerstrøm

Autorisasjon (2013)

Jorid Degerstrøm er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jorid Degerstrøm

Enestående kunnskap, forståelse og toleranse

Dr. Jorid Degerstrøm har en enestående kunnskap, forståelse og toleranse, langt utenfor det somatiske. Jeg har fått den aller beste hjelp hos henne, både direkte, og også til å komme gjennom i andre systemer og institusjoner.

Dyktig, kunnskapsrik og vennlig

Jorid behandler pasienten på en vennlig måte. Hun er svært kunnskapsrik og har mye erfaring med helse og idrett.

Den beste og mest fantastiske fastlegen

Jorid har på et punkt vært en av de viktigste støttespillerne i livet mitt. Jorid er en varm, omsorgsfull, støttende og positiv person. Hun er også utrolig effektiv og svarer raskt på blant annet meldinger. Svært imøtekommende, pasientfokusert, grundig og pålitelig. Uten deg Jorid, hadde jeg ikke hatt det så bra som jeg har det i dag. Tusen takk. Vil alltid være evig takknemmelig for deg.

Absolutt beste fastlegen

Jorid har vært helt fantastisk. Veldig tilstede. Veldig effektiv. Veldig imøtekomme. Svært empatisk og tar saken seriøst.
Hun tar unna meldinger og annet på
kveldstid. Allikevel nok overskudd å møte med omsorg når man er på time. Har aldri hatt en bedre lege før.

Dyktig og trygg

Jeg har hatt Jorid som fastlege siden 2018, og føler meg alltid godt ivaretatt. Hun tar seg tid til hver pasient, er grundig og gjør legebesøket til en god opplevelse. Det er stort sett alltid mulig å få bestilt seg en time i løpet av en uke. Er trygg i rollen, og tar bekymringene mine (store eller små) på høyeste alvor. Anbefales på det sterkeste!