Marius Ryengen

Autorisasjon (2010)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Marius Ryengen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marius Ryengen

Ikke fornøyd

Ble automatisk overført til denne legen da min tidligere fastlege som jeg var godt fornøyd med har pensjonert seg. Et bygge jeg er svært lite komfortabel med. Vanskelig å få kjemi med og tillit til denne legen. Han virker lite interessert og mer distansert. Vanskelig å få fornyet resepter uten å måtte bestille time, selv for helt elementære forhold. Er generelt misfornøyd med service og tilgjengelighet på legesenteret. Burde ha presenterer alle legene med ledige plasser/venteliste på hjemmesiden til legesenteret.

Trygg

Veldig flink fastlege for meg og for barna mine (14 og 19 år). Han lytter når vi er hos han. Flink til å ta tak i sykdom og henvise videre til sykehus.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg skiftet lege i februar og denne legen tok øyeblikkelig fatt i mine plager. Han henviste meg til sjekk på sykehus og har deretter fulgt meg tett i forhold til alvorlig sykdom. Utpå våren ble jeg også henvist til ny utredning på Feiring-klinikken etter operasjon der i fjor som ikke gikk som planlagt, og de kunne gjøre mer der også! I dag har blodtrykket stabilisert seg, og jeg ser framtiden tryggere i møte.

Unngå denne legen

Svært lite imøtekommende lege, lite øyekontakt og engasjement for deg som pasient. Virker svært uinteressert og er lite hjelpsom. Forbedringspunkter på det meste.

Det eneste plusset er at det er lett å få time.

Dyktig og engasjert lege.

Marius Ryengen er en lege med mye kunnskap på forskjellige områder. Han er flink til å lytte og er engasjert i sine pasienter. Han er det eneste fastlegen jeg har hatt som jeg føler meg trygg på.

Legesekretærene er hyggelige men det er fint å slippe telefonkø- en sms er nok og du får time hos fastlegen din :-)

Anbefales :-)