Marius Ryengen

Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 3A 2007 Kjeller
Marius Ryengen er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Marius Ryengen

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg skiftet lege i februar og denne legen tok øyeblikkelig fatt i mine plager. Han henviste meg til sjekk på sykehus og har deretter fulgt meg tett i forhold til alvorlig sykdom. Utpå våren ble jeg også henvist til ny utredning på Feiring-klinikken etter operasjon der i fjor som ikke gikk som planlagt, og de kunne gjøre mer der også! I dag har blodtrykket stabilisert seg, og jeg ser framtiden tryggere i møte.

Unngå denne legen

Svært lite imøtekommende lege, lite øyekontakt og engasjement for deg som pasient. Virker svært uinteressert og er lite hjelpsom. Forbedringspunkter på det meste.

Det eneste plusset er at det er lett å få time.

Dyktig og engasjert lege.

Marius Ryengen er en lege med mye kunnskap på forskjellige områder. Han er flink til å lytte og er engasjert i sine pasienter. Han er det eneste fastlegen jeg har hatt som jeg føler meg trygg på.

Legesekretærene er hyggelige men det er fint å slippe telefonkø- en sms er nok og du får time hos fastlegen din :-)

Anbefales :-)

Marius anbefales på det sterkeste!

Marius er svært kunnskapsrik og faglig dyktig. Opplever Marius som veldig imøtekommende, oppfølgende og tar se tid til å lytte. Anbefales på det varmeste!

Den beste legen jeg har vært til

Ryengen er helt topp som lege. Han tar tak i ting og følger opp prøver, medisiner og er veldig interessert i hvordan du har det. Etter mange år med hoste, ga han ikke opp, og sendte meg på sykehuset til lungelege. Dette gjorde han på første besøk hos han, til tross for at jeg tidligere hadde vært til privat lungelege. I dag har jeg kontroll på hosten og lever god t med asmaen. Han er en god samtale partner og jeg har opplevd han som ærlig. Da vikariatet var slutt ved legesenteret der jeg går, ble jeg kjempe lei meg. De som får han som lege er veldig veldig heldig.