Jens Henrik Førstøyl Jebsen

Autorisasjon (2012)

Jens Henrik Førstøyl Jebsen er en av 6 fastleger i Vinje

Siste vurderinger av Jens Henrik Førstøyl Jebsen

Arrogant og nedlatende.

Allerede fra første time følte jeg meg overkjørt, og jeg oppfattet han som lite empatisk. Ikke interessert i å lytte, virket uinteressert i mine helseplager. Nektet også å ta blodprøver, styr unna.

Lite kompetanse

Føler at denne legen har lite kompetanse og forståelse på fysiske&psykiske plager.
Opplever stor arroganse.ikke flink til å lytte til hva pasienten har å si.

Missfornøyd !

Han kan kun hjelpe deg med 1 problem av gangen,må ha ny lege time for å sjekke andre ting som er galt.(selvom det er ting som er alvorlig&haster)han er ikke medfølende,viser lite empati.Veldig missfornøyd.

Lyttande, reflektert og følgjer meg opp som pasient

Jens Henrik tek seg god tid til meg som pasient. Syner omsorg og forståing for mine helseplager, er open og lyttande og er god til å stille reflekterande spørsmål. Følgjer opp på ein god måte!
Trengte eit par besøk for at me begge var trygge på kvarandre.
Ein lege eg kan anbefale til andre.

kjempebra

Veldig grundig, tar seg tid, følger opp og er intresert. Gjør det lille ekstra ved å undersøke/prøve å finne ut av ting ( slår opp, undersøker etc) og veldig flink til å ringe for å høre hvordan det går. Gjør det "lille ekstra". Trenger nok en time eller to på å bli "varm i trøya", kan virke litt tilbakeholden i starten, men har masse og akkurat passe med humor. Er passe direkte uten å virke støtende, og er støttende og tar pasienten på alvor. Har nesten alltid lest journalen før timen:)