Vinje legekontor

Vinjevegen 212 3890 Vinje

Siste vurderinger av behandlere ved Vinje legekontor

Veldig snill og imøtekomme

Lege: Tayana Saoli Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte til pasienter og virker profesjonell men snill og menneskelig samtidig, beste fastlegen jeg har hatt. Den andre legen på kontoret er det motsatte av Henne altså veldig arrogant.

Proffesjonell og kompetent

Lege: Madeleine Isik Skrevet

Var hos fastlegen min idag, og fikk sjekka opp noen sykdommer eg trodde eg hadde, men viste seg at det bare var eksem. Madeleine viste i største grad kompetanse, og var veldig dyktig og viste proffesjonalitet. Viste stor omtenksomhet og forståelse for dei sykdommene eg trodde eg hadde. Ho viste i stor grad kompetanse til praksis.

Karakter: A

Lyttende

Lege: Aram Markus Isik Skrevet

Aram er en veldig sympatisk lyttende og flink lege.Man føler virkelig man blir sett som pasient,han tar tak i ting og er god på tilbakemelding !

Mismatch

Lege: Jens Henrik Førstøyl Jebsen Skrevet

Jens Henrik virket lite empatisk i starten. Jeg var hos han tre ganger, men følte ikke vi var på samme bølgelengde så bestemte meg for å bytte fastlege. Han er sikkert en dyktig lege, men jeg kjenner at han kunne utviklet seg litt mer når det gjelder å "se hele mennesket" og ikke bare den mulig diagnosen. Jeg kjente meg mer som et prosjekt enn en person. Men det skal sies at Jens Henrik får jobben gjort. Så om det ikke er så nøye for deg hvilken fremgangsmåte han bruker vil jeg allikevel anbefale han. Men for min del følte jeg at jeg brettet ut om mye privat som var relevant for å stille en diagnose, men ble møtt med lite respons. Og dette igjen gjorde at jeg satt igjen med en litt dårlig (selv)følelse, desverre.

Fantasisk lege !

Lege: Aram Markus Isik Skrevet

Høyrer på deg og tek ting alvorleg. Ser deg i augo og tek deg seriøst.
Han høyrer på det du seier og verkeleg lyttar.