Gunnar Mollestad

Autorisasjon (2000)

Vennesla legekontor Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ...
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Gunnar Mollestad er en av 19 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Gunnar Mollestad

Fantastisk lege!

Dette er definitivt den beste legen jeg har møtt! Tar meg alltid på alvor, henviser meg alltid til spesialist om det trengs, og er veldig empatisk og flink. Føler meg alltid i trygge hender så lenge jeg får snakket med han.

Beste legen!

Gunnar er den beste legen jeg har møtt. Han er forståelsefull og støttende samt. han forholde seg rolig ift. alle "sykdommene" "jeg tror jeg har fått."
Hvis det er noen symptomer på sykdommer eller noe annet bekymringsfullt så har jeg blitt sendt videre til spesialist. Vær gang har Gunnar hatt riktig og jeg har tatt feil :)

Du er best!!

Svært dyktig

Flytta hit fra Rogaland og valgte Mollestad som fastlege. Det angrer jeg ikke på. Han er den beste legen jeg har hatt. God til å kommunisere, veldig grei, tar seg god tid med deg som pasient. Gjør gode vurderinger og finner ut av ting. Følte det var en mann jeg kunne snakke om alt med. Anbefales på det sterkeste!

usikker, nervøs

stressa, urolig, virker nervøs, har lite øyekontakt, "ser "deg ikke, viker hastig og legger ordene i munnen på deg, virker som han alltid har dårlig tid, er for fort /gir ikke pasienten tid/fort ut av døra/ for rask diagnose som er feil,anbefales ikke

Verdens beste lege

God og grundig lege. Hører på deg, og tar ingen lette løsninger mtp utredning/diagnoser. Brukt andre leger ved samme legesenter som mente jeg var frisk. Etter 2 mnd med Mollestad hadde jeg fått 3 diagnoser, og har en mye bedre hverdag med riktige medisiner. Gull verd. Nøye, og meget imøtekommende.