Gunnar Mollestad

Autorisasjon (2000)

Gunnar Mollestad er en av 16 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Gunnar Mollestad

Svært dyktig

Flytta hit fra Rogaland og valgte Mollestad som fastlege. Det angrer jeg ikke på. Han er den beste legen jeg har hatt. God til å kommunisere, veldig grei, tar seg god tid med deg som pasient. Gjør gode vurderinger og finner ut av ting. Følte det var en mann jeg kunne snakke om alt med. Anbefales på det sterkeste!

usikker, nervøs

stressa, urolig, virker nervøs, har lite øyekontakt, "ser "deg ikke, viker hastig og legger ordene i munnen på deg, virker som han alltid har dårlig tid, er for fort /gir ikke pasienten tid/fort ut av døra/ for rask diagnose som er feil,anbefales ikke

Verdens beste lege

God og grundig lege. Hører på deg, og tar ingen lette løsninger mtp utredning/diagnoser. Brukt andre leger ved samme legesenter som mente jeg var frisk. Etter 2 mnd med Mollestad hadde jeg fått 3 diagnoser, og har en mye bedre hverdag med riktige medisiner. Gull verd. Nøye, og meget imøtekommende.

Utrolig dårlig til å se mennesket, og å kommunisere

2 tilfeller har jeg vært borte i denne legen. Fikk ikke gehør eller øyekontakt. Prøvde å forklare situasjonen min, men han overså og ignorerte meg hele tiden. Sendte meg av sted en times tid i taxi til spesial klinikk. Her ble de regelrett forbanna på at jeg dukket opp, siden problemet var en bagatell og jeg brukte opp tiden deres. Jeg forklarte til de at jeg ikke hadde fått forklart meg til legen fordi han bare avbrøt meg og ikke ville høre på hva jeg hadde å siLatterlig.

Hyggelig å lyttende.

Jeg har hatt Mollestad til fastlege i ca, 1 år og jeg er meg et fornøyd med ham som lege. Kan anbefale han sikkert til andre, Sitter ikke bare å roter med pc`"en som di fleste gjør, lytter å kan diskutere ting ang, sykdom/skade.