Geir Kristensen

Autorisasjon (2010)

Geir Kristensen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Geir Kristensen

dyktig lege, men meget ubehjelpelig sekretær

Legen er meget dyktig. tar deg på alvor, og gir deg tid.

sekretæren derimot, er rake motsatt. ikke interessert i å være behjelpelig, og er ikke villig til å være løsningsorientert. Man kan høre på tonen hennes at hun ikke et sekund er interessert i å løse dine praktiske problemer ifm bestilling av time, men derimot bare sier" ja sånn er det bare".Det er litt synd, all den tid Geir er meget dyktig. Men man orker rett og slett ikke å hele tiden vite at man må gjennom en slik sekretær for å få time.

Her burde hun gå på kurs for hvordan man skal imøtekomme pasienter, eller finne seg annet yrke.

Bytter fastlege pga henne.

5 stjerner til legen, 0 til sekretæren. Men kanskje 4 til legen, da det er han som har ansatt en slik person.

Trygg og god lege

Jeg er meget fornøyd med å ha Geir som lege. Han tar tak i problemer, ser på deg når man har en samtale, henviser når han skal og viser forståelse. Føler legen tar seg tid til deg når du kommer, og viser ikke tegn til at han har dårlig tid. Veldig fornøyd.

Flink

Effektiv men lyttende og interessert. Tar prøver. Tar seg tid til å forklare ting. Vennlig. Tar pasienten på alvor. Jeg er fornøyd både som pasient, og som ledsager for min mor som også har ham som lege.

Meget bra!

Han lytter til det jeg har å si. Vurderer utfra beskrivelsene. Er effektiv og hyggelig. Litt trøblete å få timer, men det løser seg stort sett.

Lege med dårlig tid

Arrogant, bare skriver på pc, ser ikke på deg , er ikke sikkert han hørt på hva jeg har sagt, inn og ut på 10 min. Bytter lege