Geir Kristensen

Autorisasjon (2010)

Geir Kristensen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Geir Kristensen

Ikke fornøyd med ham

Han tar ikke pasienten(barn) på alvor. Ikke spesielt god på å følge opp. Lite tilgjengelig. Svarer ikke henvendelser. Han virker useriøst og uinteressert i pasienten.

Veldig flink lege

Den beste avgjørelse jeg har tatt er å bytte til Geir Kristensen. Han tar deg på alvor, lytter til deg og har en super oppfølging. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Utrygg

Ikke spesielt god på å følge opp. Flere ganger skrevet ut medisiner som apoteket ikke kan skaffe (opplyst av apotekene at legene har flere ganger fått klar beskjed om det). Useriøst og uinteressert i pasienten.

Flott lege

Geir er en dyktig, empatisk og lyttende lege. Jeg føler aldri at han har dårlig tid, og han bruker god tid på meg som pasient. Han forklarer ting grundig og forståelig, og bekrefter alltid at han har forstått saken riktig. Han er kjapp på problemløsning og henviser alltid til rett helsefolk om det er saker som må tas videre. Han er i tillegg hyggelig, tørrvittig (som jeg setter stor pris på) og svært intelligent.

Takk til legesekretæren !

Sekretæren til Geir Kristensen takkes for at hun alltid fremstår som høflig, tydelig og vennlig ! Er også fornøyd med legen som oppleves som flink og etterrettelig. Hurra for han og sekretæren !