Avan Omer Ali

Autorisasjon (2007)

Avan Omer Ali er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Avan Omer Ali

Flott og omsorgsfull lege

Utrolig fornøyd med denne legen. Hun er dyktig, grundig og forståelsesfull. Har alltid tid til deg uansett hvor hektisk det måtte være.
Hennviser til dyktige folk ved behov og viser at hun virkelig bryr seg om deg som pasient.

Trygg, kunnskapsrik, nøye, tar pasienten på alvor

Jeg er veldig fornøyd med måten både jeg og mine barn blir møtt på og behandlet. Hun er også veldig behagelig å snakke med.

Grei lege, men lite serviceinnstilt resepsjonister

Legen er grundig, og følger opp på en god måte. Men de som jobber i resepsjonen er helt håpløse. Noe mindre serviceinnstilte folk skal man lete lenge etter. Det er grunnen til at jeg ikke lenger orker å bruke dette legekontoret.

Fantasisk flott lege.

Avan Omer Ali er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun er så forståelsesfull og snill.Bestandig blid og hyggelig,selv om hun har en hatt en stressende dag.Ikke mange som henne i vårt samfunn i dag.

Fantastisk lege

Den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid blid og undersøker grundig, tar heller en prøve for mye og henviser deg videre uten å nøle for å komme til bunns i problemer/ene. Hun er alltid presis og føler aldri at hun har dårlig tid. Absolutt den beste legen jeg har hatt, som tar deg seriøst og som både lytter og forstår. Avan har hjulpet meg meg ikke bare helseproblemer men også økt livskvalitet. Til og med når hun henviser en, er det til utrolig dyktige folk som tar saken videre og i samarbeid finner ut av det. Kan anbefales på det sterkeste. Det er mange ganger hvor det har oppstått akutte situasjoner hvor jeg har fått time med engang og fått hjelp. Evig takknemlig for at man blir tatt seriøst og føler seg trygg.