Avan Omer Ali

Torget Legesenter Sarpsborg AS

2007

Torget Legesenter Sarpsborg AS Telefonnummer69 13 09 0069 13 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Avan Omer Ali er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Avan Omer Ali

Grei lege, men lite serviceinnstilt resepsjonister

Legen er grundig, og følger opp på en god måte. Men de som jobber i resepsjonen er helt håpløse. Noe mindre serviceinnstilte folk skal man lete lenge etter. Det er grunnen til at jeg ikke lenger orker å bruke dette legekontoret.

Fantasisk flott lege.

Avan Omer Ali er den beste legen jeg noen gang har hatt.Hun er så forståelsesfull og snill.Bestandig blid og hyggelig,selv om hun har en hatt en stressende dag.Ikke mange som henne i vårt samfunn i dag.

Den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid blid og undersøker grundig, tar heller en prøve for mye og henviser deg videre uten å nøle for å komme til bunns i problemer/ene. Hun er alltid presis og føler aldri at hun har dårlig tid. Absolutt den beste legen jeg har hatt, som tar deg seriøst og som både lytter og forstår. Avan har hjulpet meg meg ikke bare helseproblemer men også økt livskvalitet. Til og med når hun henviser en, er det til utrolig dyktige folk som tar saken videre og i samarbeid finner ut av det. Kan anbefales på det sterkeste. Det er mange ganger hvor det har oppstått akutte situasjoner hvor jeg har fått time med engang og fått hjelp. Evig takknemlig for at man blir tatt seriøst og føler seg trygg.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig dyktig lege, hørte på alt jeg hadde å fortelle. Tok meg seriøst. Rettet opp i alle mine problemer. Anbefalt på det sterkeste!

Blid og imøtekommende, tar deg på alvor uansett små eller store bekymringer. Faglig dyktig og omsorgsfull lege!