Avan Omer Ali

Torget Legesenter Sarpsborg AS

2007

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Torget Legesenter Sarpsborg AS
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Tlf: 69 13 09 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Avan Omer Ali er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Avan Omer Ali

Den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid blid og undersøker grundig, tar heller en prøve for mye og henviser deg videre uten å nøle for å komme til bunns i problemer/ene. Hun er alltid presis og føler aldri at hun har dårlig tid. Absolutt den beste legen jeg har hatt, som tar deg seriøst og som både lytter og forstår. Avan har hjulpet meg meg ikke bare helseproblemer men også økt livskvalitet. Til og med når hun henviser en, er det til utrolig dyktige folk som tar saken videre og i samarbeid finner ut av det. Kan anbefales på det sterkeste. Det er mange ganger hvor det har oppstått akutte situasjoner hvor jeg har fått time med engang og fått hjelp. Evig takknemlig for at man blir tatt seriøst og føler seg trygg.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig dyktig lege, hørte på alt jeg hadde å fortelle. Tok meg seriøst. Rettet opp i alle mine problemer. Anbefalt på det sterkeste!

Blid og imøtekommende, tar deg på alvor uansett små eller store bekymringer. Faglig dyktig og omsorgsfull lege!

Grundig lege

Legen er grundig og presis. Legesekretærene er derimot et helt annet kapittel. Spesielt ei. Innføringskurs i folkeskikk anbefales. Noe mer nedlatende person skal man lete lenge etter!

Veldig fornøyd

Super lege som er veldig hyggelig. Er nøye og tar deg på alvor. Eneste minus ved Torget legesenter er noen av legesekretærene. De trenger smilekurs!. Et par av dem virker alltid gretne og finnes ikke det minste hyggelige, imøtekommende eller serviceinnstilte.

Den beste legen jeg har hatt

Legen er koselig, omtenksom, flink til å lytte. Grundig med det hun gjør. Tar heller en prøve for mye. Jeg har alltid hatt legeskrekk, men hun får meg til å slappe av. alltid blid.

Fornøyd pasient

Hyggelig lege som tar deg på alvor og som følger deg opp. Her opplever jeg ikke å sitte å vente langt over tiden til avtalt time.

Bytter så fort noe annet blir ledig!

Grei nok lege, men det virket som hun hadde dårlig tid. Følte også at hun ikke helt tok meg på alvor. Hun avbrøt også timen mens jeg snakket for å svare på sin private mobil (så at det kom opp bilde av vedkommende som ringte). Hun kunne jeg imidlertid gått tilbake til, men jeg vil ikke tilbake til legesekretærene!! De var ufine, nedlatende og rett og slett frekke! Følte at de manglet medfølelse og empati for meg som pasient! Dette var både på tlf og i skranken.

Ordentlig lege

Hun er en hyggelig lege og alltid bild. Veldig flink og tar sakene på alvor. Hun er en faglig lege. Endelig har jeg funnet en lege som jer er veldig fornøyd med. Anbefales.