Avan Omer Ali

Torget Legesenter Sarpsborg AS
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Avan Omer Ali er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Avan Omer Ali

Den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid blid og undersøker grundig, tar heller en prøve for mye og henviser deg videre uten å nøle for å komme til bunns i problemer/ene. Hun er alltid presis og føler aldri at hun har dårlig tid. Absolutt den beste legen jeg har hatt, som tar deg seriøst og som både lytter og forstår. Avan har hjulpet meg meg ikke bare helseproblemer men også økt livskvalitet. Til og med når hun henviser en, er det til utrolig dyktige folk som tar saken videre og i samarbeid finner ut av det. Kan anbefales på det sterkeste. Det er mange ganger hvor det har oppstått akutte situasjoner hvor jeg har fått time med engang og fått hjelp. Evig takknemlig for at man blir tatt seriøst og føler seg trygg.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig dyktig lege, hørte på alt jeg hadde å fortelle. Tok meg seriøst. Rettet opp i alle mine problemer. Anbefalt på det sterkeste!

Blid og imøtekommende, tar deg på alvor uansett små eller store bekymringer. Faglig dyktig og omsorgsfull lege!

Grundig lege

Legen er grundig og presis. Legesekretærene er derimot et helt annet kapittel. Spesielt ei. Innføringskurs i folkeskikk anbefales. Noe mer nedlatende person skal man lete lenge etter!

Veldig fornøyd

Super lege som er veldig hyggelig. Er nøye og tar deg på alvor. Eneste minus ved Torget legesenter er noen av legesekretærene. De trenger smilekurs!. Et par av dem virker alltid gretne og finnes ikke det minste hyggelige, imøtekommende eller serviceinnstilte.