Avan Omer Ali

Autorisasjon (2007)

Avan Omer Ali er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Avan Omer Ali

Veldig fornøyd

Legen er dyktig, tar deg på alvor, hun er den beste legen jeg har hatt. Dessverre så er enkelte av legesekretærene ikke fullt så hyggelige. Lite smil og imøtekommenhet der. Men så lenge legen er såpass god, så kommer jeg ikke til å bytte.

Profesjonelt og kjempe dyktig

Beste legen jeg har hatt. Hun er presis, du skal ikke vente 1 min når timen din kommer, men kommer du 1 min for seint så må du vente til hun er ledig. Hun er veldig grundig, og tar flere prøver og henviser deg til flinke spesialister. Du skal få et svar for dine plager, det er helt sikkert!

Vekslende opplevelse

Som pasient vant hun min tillit raskt. Noe som er avgjørende for et pasient/lege-forhold.
Som pasient har man endel spørsmål, men jeg ble ofte avbrutt.
Noe helt annet: Da koronakrisen kom stilte jeg henne et spørsmål hun skulle ha seg frabedt. Jeg hadde lest en artikkel i 2019 om dette spesifikke temaet. Altså før koronaepidemien. Rådet om å stille spørsmålet kom fra en overlege.
Spørsmålet jeg kom med ble enda mer aktuelt etter korona.
Jeg fikk en reaksjon fra henne som var fullstendig uventet. Fikk vite at slike spørsmål stiller man ikke til henne.
Slik skal det ikke være hos en lege. Dette må bli bedre.
Har byttet fastlege.

Roter med timeavtaler

De kan si hva de vil men min kalender tar ikke feil. Påsto jeg skulle møtt til en time på feil dag og tidspunkt. Et tidspunkt jeg uansett ikke kunne møte opp. Venter på regning som aldri kommer. Kommer i stedet innkassovarsel fra Melin Collectors med purregebyr. Hva annet kan jeg si enn at dette legekontoret er jeg ferdig med.

Profesjonell og empatisk.

Svært dyktig lege,som tar situasjonen på alvor.
Erfaren og viser god innsikt.
Er nøye og pliktoppfyllende.
Svært kunnskapsrik.