Khuram Gulzar Ahmad

Autorisasjon (2007)

Losbyveien Legesenter Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ...
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Khuram Gulzar Ahmad er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Khuram Gulzar Ahmad

Ikke så flink lege, bra businessmann

• Jeg besøkte han, først og fremst kom han 15 min seint,
På meg brukte han mer en 20 min, (ca 30 min) 15 av de minuttene snakket vi om Bollywood, Hollywood og cricket. Jeg fikk vite etterpå at hvis en lege bruker mer enn 20 minutter, kommer det til å bli belastet for en lengre konsultasjonstid, og skal føre til høyere kostnader. Mer av det snakk var bare unødvendig.
• De gjøre ECG på meg, jeg fikk vite at det tar 3 dager til å få svar. Man kan gjøre ECG på Apple Watch og få resultatene umiddelbart, jeg besøkte han Igjen etter 3 dager og deretter måtte betale 300kr ekstra igjen. Han snakket bare 5 min med meg, jeg følte at han ville bare få mer penger ut av meg når jeg kunne få resultatene på samme dag. Det var helt unødvendig.
• han er flink til å snakke og selge seg selv til pasienter.

Lytter, føler og forstår

Dr.khurram har jeg hatt som fastlege i flere år, så å si hele familien har han som sin fastlege, og en ting er alle enige om, det finnes ikke en bedre fastlege der ute! Han lytter, føler og forstår dine problemer og går langt for å prøve å løse de, går det ikke så henviser han videre til riktig innsats! Har aldri opplevd at han er avvisende eller at han ikke tar deg på alvor! Råder alle i min omgangskrets til å sette seg opp på venteliste hos han, kommer ikke til å angre på det!!

Meget dyktig fastlege

En fantastisk fastlege. Meget dyktig, effektiv, rask, hjelpsom og god oppfølging. Jeg kan gi Khuram Gulzar Ahmad mine aller beste anbefalinger!

Veldig flink, trygg og hyggelig!

Flink, hyggelig og god til å forklare. Føler meg godt ivaretatt og informert etter endt legetime. Glimt i øyet og humor.

Ærlig og kunnskap rik lege

Jeg ble anbefalt av en bekjent i 2015 og byttet til han, og det er den beste legen jeg g har hatt.
Han er ærlig og gjør mer jobb en han behøver og tar veldig god tid hver lege besøk.
Anbefales på det sterkeste flink lege.