Khuram Gulzar Ahmad

Losbyveien Legesenter Mann, 37 år

Autorisert2007
Ledige plasser 522 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Khuram Gulzar Ahmad er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Khuram Gulzar Ahmad

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Khuram som lege for omtrent et år, og kan ikke tenke meg noe bedre. Jeg anbefaler ham som lege da jeg er veldig fornøyd. Siden det første møtet har han vært lett å snakke med, plaget og vært opptatt av å gjøre det best for meg som pasient. Jeg føler absolutt ikke igjen bildet som beskrevet tidligere.
Bytt til Khuram - du vil ikke angre deg! =)

Et meget godt første inntrykk.

Var hos min fastlege for første gang for noen uker siden for å fjerne en p-stav. Det skal sies at jeg bærer preg av sprøyteskrekk og gledet meg heller ikke spesielt til dette lille inngrepet. Khuram er en lege som virkelig bryr seg om pasienten sin og er meget dyktig på kommunikasjon med pasienten. Gjennom hans kommunikasjon lot han meg aldri komme inne i "panikkmodusen", der en lett glemmer og puste som kan medføre til ubehagelige opplevelser som å bli kvalm, eller svime av. Takket være han kommer jeg ikke til å være like redd som jeg har vært tidligere når det kommer til så enkle ting som å ta bedøvelse eller foreta et lite inngrep. Han snakker perfekt norsk og tar seg god til til pasienten.

En fastlege jeg vil anbefale på det varmeste.

Ulv i fåreklær

Denne legen viste stor interesse i starten, for selvfølgelig er han glad for nye pasienter. Men etterhvert har jeg (og også andre jeg har snakket med som har ham som lege) fått følelsen av at han liksom har "blitt lei" av meg og mine "problemer" Han tar seg ikke lenger tid, men virker heller nærmest irritert og man får følelsen av at han bare vil få deg ut så fort som mulig.

Middels fornøyd

Har hatt personen som fastlege i litt over et år. De få timene hvor jeg har vært der har han fremstått som høffelig og grei, og vært flink til å ta seg tid og være sosial. Han har derimot vært mindre fokosert mot de faktiske grunnene til besøket. Opplever hans om litt lite informativ, og noe vimsete i sitt arbeid. Middels fornøyt.

Profesjonell og hyggelig!

Jeg (mann 48) har vært innom et par andre fastleger siden jeg ble voksen, og endelig kom jeg til rett mann! Det vil si en lege som verken er livstrett, overfladisk eller nedlatende!

Khuram er en ung mann som tar faget sitt på alvor, og fast bestemt på at dine problemer skal løses. Hvis han ikke klarer det så henviser han deg videre. Han skaper en avslappet og hyggelig atmosfære på kontoret sitt.

Hvis noen er bekymret for språket så kan dere bare glemme det da han snakker helt uten dialekt :)

Khuram anbefales på det varmeste!