Khuram Gulzar Ahmad

Tlf: 67 90 68 48 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Khuram Gulzar Ahmad er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Khuram Gulzar Ahmad

Flink, seriøs og lyttende

Denne unge mannen er så langt min favoritt blant de legene jeg har hatt opp gjennom årene. Dyktig i alt han foretar seg. Tar seg tid til deg sånn at man ikke føler seg som en byrde.

Meget flink!

Det er en lege som tar sine pasienter på alvor. Forstår sine pasienter og prøver å hjelpe til så godt han kan!

Megeeet fornøyd!

Dårlig oppfølging

Første inntrykket etter kegekonsultasjonen var bra egentlig, men senere viser det seg at denne legen ikke følger opp det som vi har blitt enige om.

MEGET DYKTIG

Byttet til Dr. Ahmad medio 2016. Fikk anbefalt denne legen og har ikke angret på at jeg byttet. Fra første dag har jeg virkelig følt at han tar meg på alvor. Jeg har fått en lege jeg stoler helt på. Jeg oppfatter han som faglig meget dyktig. Han er hyggelig, hjelpsom og lyttende. Jeg anbefaler han på det varmeste. Snakker flytende norsk.

Veldig fornøyd!

Jeg har hatt Khuram som lege for omtrent et år, og kan ikke tenke meg noe bedre. Jeg anbefaler ham som lege da jeg er veldig fornøyd. Siden det første møtet har han vært lett å snakke med, plaget og vært opptatt av å gjøre det best for meg som pasient. Jeg føler absolutt ikke igjen bildet som beskrevet tidligere.
Bytt til Khuram - du vil ikke angre deg! =)

Et meget godt første inntrykk.

Var hos min fastlege for første gang for noen uker siden for å fjerne en p-stav. Det skal sies at jeg bærer preg av sprøyteskrekk og gledet meg heller ikke spesielt til dette lille inngrepet. Khuram er en lege som virkelig bryr seg om pasienten sin og er meget dyktig på kommunikasjon med pasienten. Gjennom hans kommunikasjon lot han meg aldri komme inne i "panikkmodusen", der en lett glemmer og puste som kan medføre til ubehagelige opplevelser som å bli kvalm, eller svime av. Takket være han kommer jeg ikke til å være like redd som jeg har vært tidligere når det kommer til så enkle ting som å ta bedøvelse eller foreta et lite inngrep. Han snakker perfekt norsk og tar seg god til til pasienten.

En fastlege jeg vil anbefale på det varmeste.

Ulv i fåreklær

Denne legen viste stor interesse i starten, for selvfølgelig er han glad for nye pasienter. Men etterhvert har jeg (og også andre jeg har snakket med som har ham som lege) fått følelsen av at han liksom har "blitt lei" av meg og mine "problemer" Han tar seg ikke lenger tid, men virker heller nærmest irritert og man får følelsen av at han bare vil få deg ut så fort som mulig.

Middels fornøyd

Har hatt personen som fastlege i litt over et år. De få timene hvor jeg har vært der har han fremstått som høffelig og grei, og vært flink til å ta seg tid og være sosial. Han har derimot vært mindre fokosert mot de faktiske grunnene til besøket. Opplever hans om litt lite informativ, og noe vimsete i sitt arbeid. Middels fornøyt.

Profesjonell og hyggelig!

Jeg (mann 48) har vært innom et par andre fastleger siden jeg ble voksen, og endelig kom jeg til rett mann! Det vil si en lege som verken er livstrett, overfladisk eller nedlatende!

Khuram er en ung mann som tar faget sitt på alvor, og fast bestemt på at dine problemer skal løses. Hvis han ikke klarer det så henviser han deg videre. Han skaper en avslappet og hyggelig atmosfære på kontoret sitt.

Hvis noen er bekymret for språket så kan dere bare glemme det da han snakker helt uten dialekt :)

Khuram anbefales på det varmeste!

Lyttende, dyktig og grundig

Dr. Ahmad er en lege som lytter grundig til det du sier. Han er skarp og fatter raskt poenget. Likevel bruker han god tid og du føler deg aldri avvist. Faglig sett er han en av de dyktigste legene jeg har hatt og han utreder grundig. Det er kort ventetid - ofte har jeg fått time allerede dagen etter.

Når du er hos denne legen så får du følelsen av at du møter et godt menneske. Han avslutter alltid timen med et smil som føles varmt og ekte.

Dr. Ahmad snakker for øvrig flytende norsk.

Grundig og effektiv

Khuram er grundig, effektiv og har en generelt tillitsvekkende personlighet. Flink til å forklare og følge opp pasienter. Har kun opplevd gode tilbakemeldinger også fra andre som har vært i kontakt med han.

Fantastisk

En fantastisk lege som hører på deg og tar seg god tid med deg i stedet for å haste til neste pasient. Han ser på deg mens du prater i stedet for at han er mer opptatt av å skrive journalen. Jeg føler meg veldig trygg hos han. Han er svært hyggelig, og han liker humor.
Eneste som trekker ned er at han jobber på et legesenter som er vanskelig å få kontakt med.

Dyktig og forståelsesfull

Khuram har vært veldig forståelsesfull i en vanskelig periode. Jeg føler at jeg har blitt tatt godt vare på. Han har fulgt meg veldig godt opp. Jeg er veldig glad Khuram har blitt min nye fastlege.

ja ja

byttet til denne legen og dette var det som skjedde....kommer på lege besøk og forklarer min sak,greit nok.....skal gjøre en ting før jeg skal dra ,men får ikke beskjed om at dette må gjøres med en gang.....venter 1 dag og går og leverer som planlagt.Går til apoteket for og hente det jeg skal ha,men da er ting trukket tilbake,og setter meg i en stor klemme......HVOR ER KOMUNIKASJONEN.Hadde alldri trodd en lege vile oppføre seg på denne måte,men ak.

En meget dyktig fastlege.

Vedkommende har overlegen kunnskap og har vist seg tillit verdig. En får aldri inntrykket av at han kun ønsker å bli ferdig med deg for å ta inn neste pasient. Heller vil han bruke god tid på pasienten. Det er heller ikke vanskelig å betro legen med sensitiv informasjon.
Det er svært vanskelig for meg som pasient å si noe negativt om Ahmad, hvis jeg må trekke frem noe så kan det være at han gjerne kan drøye med å gjøre noe han skulle ha gjort med 2-3 dager. Men det er forståelig ettersom han har en svært hektisk hverdag. Utenom det så har jeg ikke noe negativ å si, og det er morsomt ettersom jeg er en person som er svært kritisk til det meste.

Superlege!

Nettopp byttet til Dr.Ahmad. Virkelig en lege som tar pasienten på alvor, og virkelig vet det han snakker om. Anbefaler på det sterkeste ;)