Khuram Gulzar Ahmad

Tlf: 67 90 68 48 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Khuram Gulzar Ahmad er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Khuram Gulzar Ahmad

Hyggelig og imøtekommende

Khuram oppleves som en faglig dyktig og snill lege. Har kun vært hos Khuram én gang for en helsesjekk, og var veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og behandlet på. Kan anbefale Khuram som fastlege.

Meget arrogant

Denne legen klappet meg på skuldra og sa at jeg måtte huske på at sist ble vi jo enige om at mine problemer var psykiske(!) Jeg måtte bytte fastlege for å få en skikkelig utredning. Mange skriver her at de er så glad for at han snakker flytende norsk. Det hjelper da lite når han er uhøflig og overkjørende. Mitt råd: Styr unna!

Dyktig lege!

Jeg har hatt denne legen i snart ett år nå. Mitt møte med han har vært veldig positivt. Han lytter, er grundig og absolutt ikke redd for å si det han mener.

Han kan virke å utfordre deg, noe som kan kanskje kan oppleves litt "brutalt" i starten. Dersom du svarer og ikke er redd for å si fra om du er uenig, så får man en veldig god dialog.

Jeg har barn som ikke er av de aller minste. Han har vist seg veldig flink med dem også.

Legen har dessverre vært syk en stund nå, men begge vikarlegene jeg har møtt der har vært fantastisk flotte, dyktige og likandes.

Flink, seriøs og lyttende

Denne unge mannen er så langt min favoritt blant de legene jeg har hatt opp gjennom årene. Dyktig i alt han foretar seg. Tar seg tid til deg sånn at man ikke føler seg som en byrde.

Meget flink!

Det er en lege som tar sine pasienter på alvor. Forstår sine pasienter og prøver å hjelpe til så godt han kan!

Megeeet fornøyd!