Milan Radisavljevic

897 av 2000

Milan Radisavljevic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Milan Radisavljevic

Fra bra til elendig

Jeg har tidligere hatt et godt inntrykk av Dr Milan, han har lyttet og vært interessert.
MEN dette har endret seg i det siste, er meget kort i dialog og du føler deg kastet ut fra kontoret etter få minutter!
Det er ikke lenger hyggelig å møte opp til legebesøk, føler at man er til bry.
Jeg vil derfor etter mange år bytte fastlege.

Den verste legen jeg møtt

Hvordan noen kan sitte og si at Milan er hyggelig og bryr seg om sine pasienter skjønner jeg ikke! Jeg har hatt denne personen som fastlege i nesten 5 år, når jeg for første gang "besøker" denne legen føler jeg meg mer som en kunde og ikke som en pasient, 15 minutter time, over på 4 min, og fokus er på den forbanna betal maskinen i hodet hans. Jeg skjønner at det finnes over 700 ledige plasser hos Milan, ville anbefalt alle at styre langt unna. 0 medfølelse her, og nesten provoserende adferd fra en lege. Bytta lege direkte etter dette.

Det værste jeg har vært med på

Helt grusom opplevelse. Stresset, hører ikke, mer opptatt av å få meg ut av legekontoret enn å faktisk gjøre jobben sin.

Dårlig

Medt opptatt av å ha pasienter på samlebånd. Får maks 30 sek på tlf, eller 5 minutter når du møter opp. Virker ikke opptatt av at pasientene skal få en god behandling. Anbefales ikke

Anbefalles ikke

Aldrig trengt lege i Norge etter 9 år her, men idag trengte jeg å gå dit.

Aldrig blivit så dåligt behandlad, følte meg rett å slett dum som ens gick dit. Jeg var der i maks 3 minuter og fikk svar "jeg ser ju at du er frisk så hvorfor er du er". Merk at dette er mitt første legebesøk på 9 år, jeg går ikke om jeg ikke føler jeg må.

Han stillte meg ingen spørsmål og gav meg bara ett nummer till psykriatisk og sen kom kortterminalen opp at jeg skulle betale.

Bytte fastlege med en gang. Sliter du psykiskt - bytt lege med en gang her får du ikke hjelp eller noen som ens en gang spørr deg noe. Jeg gikk ut med tårer i øynene.