Bjørg Tove Bakken

Sandaker Legekontor

Autorisasjon (1984)

Bjørg Tove Bakken er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Grundig, tillitsvekkende og lyttende. Svært dyktig!

Jeg har vært pasient hos Dr Bakken i noen år nå og jeg er svært imponert og takknemlig! Kunnskapsnivået er høyt og hun henviser alltid videre når spesialist trengs. Dr Bakken har en helt egen evne til å bry seg om og ta vare på sine pasienter og jeg har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er nesten alltid forsinket til timen, jeg har opplevd å vente nesten to timer. Dette har jeg løst ved å ringe inn til legesenteret én time i forkant av timen min for å sjekke hvordan hun ligger an og møter opp dertil. Det at hun nesten alltid er forsinket er ene og alene at hun tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg er svært takknemlig for. Dessverre jobber hun mindre nå på grunn av høy alder. Hun har fått inn en vikar som ikke er like tillitsvekkende så jeg kommer til å bytte lege snart. Jeg bare håper jeg klarer å finne en like dedikert lege. Jeg kan bare takke Dr Bakken for å ha vært en god støttespiller for meg disse årene og ønsker henne en nydelig pensjonisttilværelse når den tid kommer.

Alt for lang ventetid!

Snill og hyggelig, lege. Ventet i to og en halv time på å komme inn til timen min og halvannen time andre ganger, hos Bjørg Tove Bakken. Det er absolutt ikke greit!. Det gjør at jeg bytter fastlege, med en gang.

Trygg, kunnskapsrik og interessert

Hyggelig og flink lege. Tar deg på alvor og gir gode råd. Ingen spørsmål er for dumme, og hun forklarer godt.

Dessverre er det ofte svært lang ventetid, sekretæren fremstår sur og lite imøtekommende. Svær trangt "venterom", noe som gjør at man må flytte knærne hver gang noen skal inn eller ut av legekontorene.

Alltid forsinket!

Dr Bakken er omsorgsfull, lyttende og rolig. Hyggelig og pratsom, ,men jeg har fått noen rare medisiner som etter en annens lege anbefalinger ikke er nødvendig eller bra.... Også er hun ALLTID forsinket!! Venter sikkert 1 time HVER eneste gang jeg er der. Utrolig irriterende! Min tid er like viktig som hennes tid.

En god og varm person, og dyktig lege

Jeg har gått til Dr. Bakken i ca 10 år og til tross for at jeg har flyttet litt rundt så har jeg ikke våget å bytte fastlege fordi hun er så varm, god og forståelsesfull lege. Jeg har opplevd tøffe ting i livet og hun tar seg tid til å lytte og komme med tilbakemeldinger, og hun henviser deg dit det trengs. Nå er jeg blitt småbarnsmor og flyttet til Bydel Østensjø, det blir dermed litt langt å reise ved sykdom, både for meg selv og for barnet mitt. Det er utrolig trist å måtte bytte. Jeg sendte henne blomster og takkekort for den tiden hun har tatt hånd om meg. Anbefaler henne på det sterkeste! <3