Bjørg Tove Bakken

Sandakerveien 59 0477 Oslo
Bjørg Tove Bakken er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Sympatisk og lyttende lege

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.

Verdt å vente på - den beste legen jeg har hatt

Mange opplever nok lang ventetid på det lille legekontorer når de skal treffe dr. Bakken. Men så snart man kommer inn så skjønner du hvorfor; denne legen tar seg tid til deg. Hun er blid, imøtekommende og rett og slett en fantastisk person i tillegg til å være grundig og erfaren når det kommer til det medisinske. Hun fulgte meg opp i to svangerskap og jeg er så fornøyd med den gode oppfølgingen jeg fikk. Dessverre flyttet vi fra byen, og jeg håper virkelig at jeg finner en lege som Bjørg Tove her jeg bor nå.

Ok

Ok, men følte meg ikke ivaretatt. Glemte ofte å følge opp avtaler og henvisninger og virket litt usikker. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg ønsket.

Ellers opplevde jeg ikke å vente lenger enn ca en halvtime hver gang. Følte hun tok seg tid til pasientene.

forståelsesfull og kompetent

har gått hos bakken i flere år. Har fulgt meg tett opp under sykdom og graviditet. Alltid aktiv med å følge opp henvisninger og står på for pasienten!