Bjørg Tove Bakken

Autorisasjon (1984)

Bjørg Tove Bakken er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Anbefales ikke! 1,5 mnd ventetid

Ringte for å bestille time, men første ledige time er ikke for i slutten av juni, altså om 1,5 mnd... I tillegg var det lang ventetid på telefon og når jeg først kom gjennom ba de meg om å sende sms for å bestille time. SMS koster 6 kr per gang og man må beregne at det vil bli meldinger frem og tilbake. Jeg spurte om jeg kunne sende på mail, men det kunne jeg ikke. Som følge av at det tar så lang tid å få en time, bytter jeg fastlege.

Umulig å få tak i

Bjørg er en veldig flink og kunnskapsrik lege som møter deg med forståelse og tid. Utfordringen er at hun ofte glemmer å skrive ut henvisninger som avtalt, man får ikke svar på prøver man tar, det er vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret (det blir ofte også bare lagt på hvorpa mna da rykker bakerst i køen om man prøver å ringe opp igjen) og man får heller ikke svar på den elektroniske plattformen. Har også opplevd gjentatte ganger å legge igjen beskjed hos sekretærene uten at disse svares ut. Så eneste måten å sikre oppfølgingen på er å booke en ny time. I tillegg er det gjerne 2-3 ukers ventetid for å få en time.

Mange års erfaring som lege

Hvis du vil vente 45 minutter -1 1/2 time på oppsatt tid, selv følge opp henvisninger som ikke blir sendt og purre via sentralbordet når hun ikke ringer tilbake som avtalt, er dette legen for deg.
Hun har tid og når du vel er inne. Kompetansen er god. For meg holder det dessverre ikke lenger.

Grundig, tillitsvekkende og lyttende. Svært dyktig!

Jeg har vært pasient hos Dr Bakken i noen år nå og jeg er svært imponert og takknemlig! Kunnskapsnivået er høyt og hun henviser alltid videre når spesialist trengs. Dr Bakken har en helt egen evne til å bry seg om og ta vare på sine pasienter og jeg har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er nesten alltid forsinket til timen, jeg har opplevd å vente nesten to timer. Dette har jeg løst ved å ringe inn til legesenteret én time i forkant av timen min for å sjekke hvordan hun ligger an og møter opp dertil. Det at hun nesten alltid er forsinket er ene og alene at hun tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg er svært takknemlig for. Dessverre jobber hun mindre nå på grunn av høy alder. Hun har fått inn en vikar som ikke er like tillitsvekkende så jeg kommer til å bytte lege snart. Jeg bare håper jeg klarer å finne en like dedikert lege. Jeg kan bare takke Dr Bakken for å ha vært en god støttespiller for meg disse årene og ønsker henne en nydelig pensjonisttilværelse når den tid kommer.

Alt for lang ventetid!

Snill og hyggelig, lege. Ventet i to og en halv time på å komme inn til timen min og halvannen time andre ganger, hos Bjørg Tove Bakken. Det er absolutt ikke greit!. Det gjør at jeg bytter fastlege, med en gang.