Bjørg Tove Bakken

Tlf: 23 39 58 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørg Tove Bakken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Alltid forsinket!

Dr Bakken er omsorgsfull, lyttende og rolig. Hyggelig og pratsom, ,men jeg har fått noen rare medisiner som etter en annens lege anbefalinger ikke er nødvendig eller bra.... Også er hun ALLTID forsinket!! Venter sikkert 1 time HVER eneste gang jeg er der. Utrolig irriterende! Min tid er like viktig som hennes tid.

En god og varm person, og dyktig lege

Jeg har gått til Dr. Bakken i ca 10 år og til tross for at jeg har flyttet litt rundt så har jeg ikke våget å bytte fastlege fordi hun er så varm, god og forståelsesfull lege. Jeg har opplevd tøffe ting i livet og hun tar seg tid til å lytte og komme med tilbakemeldinger, og hun henviser deg dit det trengs. Nå er jeg blitt småbarnsmor og flyttet til Bydel Østensjø, det blir dermed litt langt å reise ved sykdom, både for meg selv og for barnet mitt. Det er utrolig trist å måtte bytte. Jeg sendte henne blomster og takkekort for den tiden hun har tatt hånd om meg. Anbefaler henne på det sterkeste! <3

Sympatisk og lyttende lege

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.

Verdt å vente på - den beste legen jeg har hatt

Mange opplever nok lang ventetid på det lille legekontorer når de skal treffe dr. Bakken. Men så snart man kommer inn så skjønner du hvorfor; denne legen tar seg tid til deg. Hun er blid, imøtekommende og rett og slett en fantastisk person i tillegg til å være grundig og erfaren når det kommer til det medisinske. Hun fulgte meg opp i to svangerskap og jeg er så fornøyd med den gode oppfølgingen jeg fikk. Dessverre flyttet vi fra byen, og jeg håper virkelig at jeg finner en lege som Bjørg Tove her jeg bor nå.