Bjørg Tove Bakken

Sandaker Legekontor

1984

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sandaker Legekontor
Sandakerveien 59 0477 Oslo
Tlf: 23 39 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørg Tove Bakken er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

En god og varm person, og dyktig lege

Jeg har gått til Dr. Bakken i ca 10 år og til tross for at jeg har flyttet litt rundt så har jeg ikke våget å bytte fastlege fordi hun er så varm, god og forståelsesfull lege. Jeg har opplevd tøffe ting i livet og hun tar seg tid til å lytte og komme med tilbakemeldinger, og hun henviser deg dit det trengs. Nå er jeg blitt småbarnsmor og flyttet til Bydel Østensjø, det blir dermed litt langt å reise ved sykdom, både for meg selv og for barnet mitt. Det er utrolig trist å måtte bytte. Jeg sendte henne blomster og takkekort for den tiden hun har tatt hånd om meg. Anbefaler henne på det sterkeste! <3

Sympatisk og lyttende lege

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.

Verdt å vente på - den beste legen jeg har hatt

Mange opplever nok lang ventetid på det lille legekontorer når de skal treffe dr. Bakken. Men så snart man kommer inn så skjønner du hvorfor; denne legen tar seg tid til deg. Hun er blid, imøtekommende og rett og slett en fantastisk person i tillegg til å være grundig og erfaren når det kommer til det medisinske. Hun fulgte meg opp i to svangerskap og jeg er så fornøyd med den gode oppfølgingen jeg fikk. Dessverre flyttet vi fra byen, og jeg håper virkelig at jeg finner en lege som Bjørg Tove her jeg bor nå.

Ok

Ok, men følte meg ikke ivaretatt. Glemte ofte å følge opp avtaler og henvisninger og virket litt usikker. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg ønsket.

Ellers opplevde jeg ikke å vente lenger enn ca en halvtime hver gang. Følte hun tok seg tid til pasientene.

forståelsesfull og kompetent

har gått hos bakken i flere år. Har fulgt meg tett opp under sykdom og graviditet. Alltid aktiv med å følge opp henvisninger og står på for pasienten!

uprofesjonell

Konfliktskapende pga svak rolleforståelse. Ikke åpen for andre vurderinger. Forutinntatt på andres vegne. Pasientens advokat ukritisk. Svarer ikke på brev før gjentatte purringer.

Forståelsesfull men litt distré

Aldri mindre enn en times ventetid på å komme inn.
Fulgte ikke opp henvisninger jeg ba om. Så jeg ble usikker, Kviet meg til å forstyrre henne og sekretærene med å mase. Jeg ga opp.
Damene bak skranken virker som de har kronisk dårlige dager.

Virker fraværende

Min erfaring med denne legen er som mange sier at det er lang ventetid for å komme inn, ofte flere timer. Det er jo i og for seg greit, hvis man ikke er der så ofte. Men under graviditet ble det slitsomt å sitte i timesvis.
I tillegg til at sekretærene var veldig negative, opplevde jeg at hun virker lite motivert, fraværende og distre.
Måtte alltid dobbelsjekke informasjon jeg fikk, var vanskelig å føle seg trygg på at man fikk den oppfølgingen man behøvde.

Kjempefin og varm lege

God lege, føler meg sett og ivaretatt. Grundig i undersøkelsen. Bruker lang tid på pasientene, så ofte litt ventetid.

Vennlig og imøtekommende fastlege

Har hatt Bakken som fastlege i åtte år. Hun tar seg god tid, og derfor klarer hun noen ganger ikke å overholde estimert timeavtale på 20 min. pr. pasient. Hun er klok, lyttende og forståelsesfull, og har et godt lag med barn. Anbefaler henne på det varmeste.

Rotete og lite effektiv

Jeg har hatt Dr. Bakken som fastlege i flere år og syntes hun egentlig er veldig hyggelig, men har nå sett meg lei. Hun er alltid forsinket, opp i mot en time, hun fyller sjeldent ut skjemaer/henvisninger innen tidsfristen og må purres på/minnes på.
Hvis du vil ha en koselig lege, men som du må passe på at gjør jobben sin, og har god tid, så er hun legen for deg.

Hyggelig og flink, men litt tafatt?

Jeg har hatt Bakken som fastlege i noen år nå, og er kronisk syk. Hun er veldig hyggelig, og tar seg tid til å svare på de spørsmålene jeg har og forklare ting.
Dessverre er hun veldig treg med papirarbeidet, og jeg kommer nå til å bytte etter å ha purret tre ganger på en henvisning hun skulle sendt etter sist time jeg hadde for nå over en måned siden. To ganger har hun ikke sendt legeerklæring til NAV etter time før jeg har purret.
Det er litt ventetid på timer, normalt et par uker, og hun er alltid forsinket.

Dyktig, grundig og omsorgsfull

Bakken har vært min fastlege i ca. 5 år og jeg må bare si at hun er helt fantastisk. Hun lytter, er grundig og genuint opptatt av jeg har det bra. Hun tar seg alltid god tid og spør alltid om det er noe annet etter at vi er ferdig med det jeg kom for.

Da får det heller være at det er lang ventetid inn til avtalt time og at det ikke alltid er god stemning bak glasset i resepsjonen.

Om det haster får jeg time samme dag dersom jeg ringer om morgenen. Ellers er det lang ventetid.

Anbefales på det varmeste.

Jeg stoler på henne

Hun henviser ved behov og en sterk faglig integritet. Hun har en rasjonell tilnærming samtidig som hun er god til å lytte.

en flink å dyktig lege.

har vært min faste lege i snart 6 år. den beste legen jeg har hatt. hun er en dyktig å flink lege. hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne. det jeg setter stor pris på er att hun tar seg god tid med pasientene sine. etter 6 år vet hun alt om meg å mitt liv. med det mener jeg alt. en lege jeg kan anbefale på det varmeste.

Forferdelig dårlig service og frekk dame i telefonen

Dette gjelder ikke Bakken, men hun som tar telefonen. Jeg fikk i dag (13.3) to varsel om inkasso på regninger jeg betalte 5. februar med referansenummer og alt slik det skal være. Jeg ringer kontoret og får etter gjentatte forsøk kontakt med dama i resepsjonen som er direkte frekk og kommer med utsagn som "Vi kan ikke stole på pasientene - du må sende kvittering" Jeg ber henne om å sjekke systemet og sier jeg vet jeg har betalt. "Det kan ikke vi stole på - det har legene gitt beskjed om". Deretter sier hun at de får mange slike telefoner og sier "Det kan godt hende du har betalt men det kan ikke vi stole på". Forferdelig dårlig møte, ikke en beklagelse å hente der. Håper legene ser verdien av å bytte ut dama i resepsjonen, hun er en dårlig representant for ellers gode leger vil jeg tro.

Verdens beste lege!

Jeg har gått hos denne legen i ca 10 år, og jeg kommer aldri til å bytte. Grunnen til det at hun er genuint opptatt av meg når jeg er inne hos henne- hun husker hele min historie, hva jeg holder på med, forhold rundt familien min,min sykehistorie, og hun tar seg god tid og skaper enorm trygghet- jeg har aldri følt meg så sett av en lege før. Så får det heller være slik som de andre har kommentert her inne at det til tider er litt lang ventetid- det er fordi hun er like grundig med samtlige pasienter, og jeg vet at jeg får minst like mye tid og oppmersomhet. Jeg anbefaler henne på det varmeste til alle som trenger en lege!

Fastlege gjennom 25 år...

En omsorgsfull lege,
Bruker lang tid, er flink til å lytte, men det er alltid lang ventetid på å komme inn når man har time....
Men hun er til stede, bruker den tid som jeg som pasient trenger..
Tror hun er mer glad i pasient kontakt, enn skrive arbeid, kontakt med NAV, feks..
Kan ikke tenke meg å bytte...........
...

Dårligste legen jeg har hatt

Har hatt denne legen i ca. 3 år. Har problemer med å komme frem på telefonen, sekreterene sier at hun skal ringe tilbake, men det gjør hun aldri.

Venter fremdeles på tilbakemelding på en operasjon, sånn 2 år etter jeg først fant ut det var nødvendig.