Bjørg Tove Bakken

Autorisasjon (1984)

Bjørg Tove Bakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Trygg, kunnskapsrik og interessert

Hyggelig og flink lege. Tar deg på alvor og gir gode råd. Ingen spørsmål er for dumme, og hun forklarer godt.

Dessverre er det ofte svært lang ventetid, sekretæren fremstår sur og lite imøtekommende. Svær trangt "venterom", noe som gjør at man må flytte knærne hver gang noen skal inn eller ut av legekontorene.

Alltid forsinket!

Dr Bakken er omsorgsfull, lyttende og rolig. Hyggelig og pratsom, ,men jeg har fått noen rare medisiner som etter en annens lege anbefalinger ikke er nødvendig eller bra.... Også er hun ALLTID forsinket!! Venter sikkert 1 time HVER eneste gang jeg er der. Utrolig irriterende! Min tid er like viktig som hennes tid.

En god og varm person, og dyktig lege

Jeg har gått til Dr. Bakken i ca 10 år og til tross for at jeg har flyttet litt rundt så har jeg ikke våget å bytte fastlege fordi hun er så varm, god og forståelsesfull lege. Jeg har opplevd tøffe ting i livet og hun tar seg tid til å lytte og komme med tilbakemeldinger, og hun henviser deg dit det trengs. Nå er jeg blitt småbarnsmor og flyttet til Bydel Østensjø, det blir dermed litt langt å reise ved sykdom, både for meg selv og for barnet mitt. Det er utrolig trist å måtte bytte. Jeg sendte henne blomster og takkekort for den tiden hun har tatt hånd om meg. Anbefaler henne på det sterkeste! <3

Sympatisk og lyttende lege

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.