Bjørg Tove Bakken

Autorisasjon (1984)

Bjørg Tove Bakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Virker fraværende

Min erfaring med denne legen er som mange sier at det er lang ventetid for å komme inn, ofte flere timer. Det er jo i og for seg greit, hvis man ikke er der så ofte. Men under graviditet ble det slitsomt å sitte i timesvis.
I tillegg til at sekretærene var veldig negative, opplevde jeg at hun virker lite motivert, fraværende og distre.
Måtte alltid dobbelsjekke informasjon jeg fikk, var vanskelig å føle seg trygg på at man fikk den oppfølgingen man behøvde.

Kjempefin og varm lege

God lege, føler meg sett og ivaretatt. Grundig i undersøkelsen. Bruker lang tid på pasientene, så ofte litt ventetid.

Vennlig og imøtekommende fastlege

Har hatt Bakken som fastlege i åtte år. Hun tar seg god tid, og derfor klarer hun noen ganger ikke å overholde estimert timeavtale på 20 min. pr. pasient. Hun er klok, lyttende og forståelsesfull, og har et godt lag med barn. Anbefaler henne på det varmeste.

Rotete og lite effektiv

Jeg har hatt Dr. Bakken som fastlege i flere år og syntes hun egentlig er veldig hyggelig, men har nå sett meg lei. Hun er alltid forsinket, opp i mot en time, hun fyller sjeldent ut skjemaer/henvisninger innen tidsfristen og må purres på/minnes på.
Hvis du vil ha en koselig lege, men som du må passe på at gjør jobben sin, og har god tid, så er hun legen for deg.

Hyggelig og flink, men litt tafatt?

Jeg har hatt Bakken som fastlege i noen år nå, og er kronisk syk. Hun er veldig hyggelig, og tar seg tid til å svare på de spørsmålene jeg har og forklare ting.
Dessverre er hun veldig treg med papirarbeidet, og jeg kommer nå til å bytte etter å ha purret tre ganger på en henvisning hun skulle sendt etter sist time jeg hadde for nå over en måned siden. To ganger har hun ikke sendt legeerklæring til NAV etter time før jeg har purret.
Det er litt ventetid på timer, normalt et par uker, og hun er alltid forsinket.