Bjørg Tove Bakken

Autorisasjon (1984)

Bjørg Tove Bakken er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørg Tove Bakken

Verdt å vente på - den beste legen jeg har hatt

Mange opplever nok lang ventetid på det lille legekontorer når de skal treffe dr. Bakken. Men så snart man kommer inn så skjønner du hvorfor; denne legen tar seg tid til deg. Hun er blid, imøtekommende og rett og slett en fantastisk person i tillegg til å være grundig og erfaren når det kommer til det medisinske. Hun fulgte meg opp i to svangerskap og jeg er så fornøyd med den gode oppfølgingen jeg fikk. Dessverre flyttet vi fra byen, og jeg håper virkelig at jeg finner en lege som Bjørg Tove her jeg bor nå.

Ok

Ok, men følte meg ikke ivaretatt. Glemte ofte å følge opp avtaler og henvisninger og virket litt usikker. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg ønsket.

Ellers opplevde jeg ikke å vente lenger enn ca en halvtime hver gang. Følte hun tok seg tid til pasientene.

forståelsesfull og kompetent

har gått hos bakken i flere år. Har fulgt meg tett opp under sykdom og graviditet. Alltid aktiv med å følge opp henvisninger og står på for pasienten!

uprofesjonell

Konfliktskapende pga svak rolleforståelse. Ikke åpen for andre vurderinger. Forutinntatt på andres vegne. Pasientens advokat ukritisk. Svarer ikke på brev før gjentatte purringer.

Forståelsesfull men litt distré

Aldri mindre enn en times ventetid på å komme inn.
Fulgte ikke opp henvisninger jeg ba om. Så jeg ble usikker, Kviet meg til å forstyrre henne og sekretærene med å mase. Jeg ga opp.
Damene bak skranken virker som de har kronisk dårlige dager.