Per Anders Hoven

Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger
Per Anders Hoven er en av 18 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Per Anders Hoven

En kjempegod lege.

Hoven er en dyktig lege, han lytter, tar seg tid og er kunnskapsrik. Opplever at han tar meg som pasient på alvor. Han ser hele mennesket.

Den andre fastlegen jeg har hatt

Rolig og seriøs mann, Fikk han da forrige fastlege begynte på sykehuset. Tar meg på alvor og lytter til hva jeg sier. Kjempe fornøyd!

har byttet

Ringer ikke tilbake da han ikke får betalt for det . Sender deg rundt på forsjellige sykehus å kontor uten å høre på pasienten . Sier kansje i steden for skal ved influensa å lignende . Tar skjelden blodtrykk .Vi har fått nok etter 2 år . Positivt er at han er flink til å skrive ut resepter i rett tid å kan mye om armer å ben å kroppens oppbygning. Trodde han var en kjempe lege . Tok desverre feil .

Godt inntrykk

Samtlige i familien har brukt denne legen, og har alle intrykk av å bli møtt av en lyttende lege, som tok problemene vår på alvor. Han har henvist videre til spesialister hvor dette har vært nødvendig, samtidig som han virker å ha god faglig kompetanse.

Ikke en lege jeg vil ha...

Hvis denne legen ikke finner noe galt med deg så er du frisk....til du beviser det motsatte! Han tar seg heller ikke mye tid til å seg med å sette seg inn i din situasjon. Som å snakke til veggen. Men rask og effektiv. Konsultasjon tar maksimalt 5-10 minutt. Råd: styr unna og oppsøk heller spesialist om du har kroniske plager!