Jovita Banse

Vestli Legesenter

1999

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Jovita Banse er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jovita Banse

Dårlig kommunikasjon

Jeg hadde time hos henne fordi legen min var borte. Når du kommer dit så møter du på en kald person som så vidt gidder å spørre hva som er galt med deg. Fortalte henne hva jeg slet med og hun kom med forslag som overhodet ikke stemte. Hun var ikke villig til å høre noe mer på meg før jeg hadde tatt de testene hun ønsker jeg skulle ta. Hun er kald og lite imøtekommende. Hun klarte ikke å fortelle hva som kunne være galt. Vurderer å bytte legekontor pga henne !

Lite engasjert lege

Her bør du helst vite hva som feiler deg og ha både diagnose og forslag til behandling klart når du kommer..
Legen er vanskelig å kommunisere med, hun vil helst at pasienten fører ordet uten å måtte spørre om noe selv.
Man får de reseptene man ber om.

Jovita, du er den beste legen i verden!:)

Hun har vært min fastlege i snart 10 år nå. Bytter ikke henne til tross for at jeg flyttet fra det stedet jeg bodde før og det er flere legesentere i nærheten av mitt nåværende bosted. Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til deg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Ringer alltid tilbake hvis du ber om det!

Jeg blir frisk nesten med en gang etter å ha vært hos henne! :)

Lege med stor "L"!

Veldig Dyktig lege

En lege jeg er veldig fornøyd med,som følger meg opp! God lytter tar seg tid til meg. Har hatt henne i mange år og er kjempefornøyd alltid blid og hyggelig og tar seg til til meg.

Hatt henne i 5 år, beste legen hittil

Veldig erfaren og god klinikker. Jeg er sykepleier selv, ser at hun kan mye mer enn noen av hennes kolleger. Veldig hyggelig, alltid tid å prate.