Jovita Banse

Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Jovita Banse er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jovita Banse

Lite engasjert lege

Her bør du helst vite hva som feiler deg og ha både diagnose og forslag til behandling klart når du kommer..
Legen er vanskelig å kommunisere med, hun vil helst at pasienten fører ordet uten å måtte spørre om noe selv.
Man får de reseptene man ber om.

Jovita, du er den beste legen i verden!:)

Hun har vært min fastlege i snart 10 år nå. Bytter ikke henne til tross for at jeg flyttet fra det stedet jeg bodde før og det er flere legesentere i nærheten av mitt nåværende bosted. Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til deg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Ringer alltid tilbake hvis du ber om det!

Jeg blir frisk nesten med en gang etter å ha vært hos henne! :)

Lege med stor "L"!

Veldig Dyktig lege

En lege jeg er veldig fornøyd med,som følger meg opp! God lytter tar seg tid til meg. Har hatt henne i mange år og er kjempefornøyd alltid blid og hyggelig og tar seg til til meg.

Hatt henne i 5 år, beste legen hittil

Veldig erfaren og god klinikker. Jeg er sykepleier selv, ser at hun kan mye mer enn noen av hennes kolleger. Veldig hyggelig, alltid tid å prate.

Dårlig

Hun er en veldig dårlig problemløser og veldig lite hjelpsom. Når jeg forklarer henne om situasjonen min(helse) virker det som hun ikke er interessert og veldig uviten.