Jovita Banse

Autorisasjon (1999)

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Jovita Banse er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jovita Banse

Uinteressert

Du er heldig hvis hun i det hele tatt ser på deg. Virker ikke som hun hører på hva du sier. Når hun undersøker deg så forklarer hun ikke hva hun gjør. Skal aldri til denne legen igjen

Hatt henne mange år. Hun er beste legen for meg💕

Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til meg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Jeg er velfig glad i jovita👍😊

Dårlig kommunikasjon

Jeg hadde time hos henne fordi legen min var borte. Når du kommer dit så møter du på en kald person som så vidt gidder å spørre hva som er galt med deg. Fortalte henne hva jeg slet med og hun kom med forslag som overhodet ikke stemte. Hun var ikke villig til å høre noe mer på meg før jeg hadde tatt de testene hun ønsker jeg skulle ta. Hun er kald og lite imøtekommende. Hun klarte ikke å fortelle hva som kunne være galt. Vurderer å bytte legekontor pga henne !

Lite engasjert lege

Her bør du helst vite hva som feiler deg og ha både diagnose og forslag til behandling klart når du kommer..
Legen er vanskelig å kommunisere med, hun vil helst at pasienten fører ordet uten å måtte spørre om noe selv.
Man får de reseptene man ber om.

Jovita, du er den beste legen i verden!:)

Hun har vært min fastlege i snart 10 år nå. Bytter ikke henne til tross for at jeg flyttet fra det stedet jeg bodde før og det er flere legesentere i nærheten av mitt nåværende bosted. Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til deg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Ringer alltid tilbake hvis du ber om det!

Jeg blir frisk nesten med en gang etter å ha vært hos henne! :)

Lege med stor "L"!