Tine Ludviksen

Autorisasjon (2010)

Tine Ludviksen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Veldig god lege

Tine er den beste legen jeg har hatt. Blir alltid tatt på alvor, og hun er god på oppfølging. Ingen problem er for små, og hun nøler ikke hvis hun mener henvisning er det riktige. Hun stiller oppfølgingsspørsmål, og slenger aldri ut en diagnose el.l. før hun har et klart bilde av situasjonen.

Dersom jeg har trengt time fort har dette latt seg ordne ved å ringe. Dersom det ikke haster har jeg gjerne måttet vente noen uker på time. Generelt er alle ansatte der hyggelige og imøtekommende, selv om de har det travelt.

Anbefales absolutt!

Profesionell og rolig

Har hatt Tine Ludviksen som fastlege i noen år. Ser at flere har hatt varierene erfaring med henne, og det kan jeg forstå. Hun er dyktig, men hun er ikke en veldig animert person. Hun foretrekker å holde seg professionell i alle situasjoner, og det har jeg personlig likt med henne. Jeg har gått igjennom flere forskjellige helseutfordringer de siste årene, både fysisk og psykisk, og hun har alltid tatt meg seriøst og vært villig til å gi god hjelp.

Har også hatt kontakt med vikaren hun hadde mens hun var ute i mammapermisjon, tror hun het Stine. Opplevde vikaren som hyggelig, imøtekommende, mer animert og ja, nyutdannet, men det er ikke nødvendigvis negativt.

Har som oftest fått time innen en eller to uker, selv i travle perioder.

Alt i alt, anbefaler jeg Tine Ludviksen som fastlege.

Trygg og Trivelig

Føler alltid at jeg blir hørt og sett.

Vikaren er også verdt sin vekt i gull. Kunne ikke fått noen bedre til å hjelpe meg 😊

Særs egnet

Fantastisk fastlege med høy kompetanse: sjelden vare. Personlig egnet med høy grad av empati og medmenneskelighet.

Dessverre ute i permisjon, og vikarlegen hennes er den rake motsetningen: uerfaren, ungdommens svart/hvitt påståelighet, kunnskapsløs og lite personlig egnet.

sur og passiv

Jeg har vært hos henne 3 ganger nå siden hun ble min fastlege i starten av 2018. Under vært besøk har hun virket sur og lite hjelpsom. Jeg er en person som unngår å dra til legen med mindre det virkelig er noe. Når jeg har vært hos henne opplever jeg at jeg ikke blir trodd og jeg må virkelig argumentere for hvorfor jeg er der. Dersom man spør om et par ulike ting på samme time blir hun grinete, og det virker som at hun vil at konsultasjonen skal bli over så fort som mulig.