Tine Ludviksen

Innstranda Legesenter

2010

Innstranda Legesenter Telefonnummer75 55 02 0075 55 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Tine Ludviksen er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

God Lege

Empatisk og Dyktig lege. Kunnskapsrik, løsnings orientert og flink til å lytte. En lege og anbefale.

Vanskelig å få time når man er syk

Opplever at jeg sjeldent får time når jeg er syk. Dersom jeg bestiller time er det fra 2 til 3 uker frem i tid man får time. Det sier seg selv at da er det liten hjelp å få når man helst trenger det. Dette har skjedd gjentatte ganger så jeg har valg å bytte fastlege.

Uten om tilgjengelighet, er hun imøtekommende og medmenneskelig i sin fremtreden og absolutt noen man kan bygge tillit til.

Helt ok lege

Men virket veldig uinterresert og litt sur. Jeg følte ikke hun tok meg så seriøst. Men helt ok lege, flink er hun.

Dårlig!

Dette er uten tvil den nest verste legen jeg har hatt. Den verste hører til samme legesenter, og det virker som disse to på forhånd hadde gjort seg opp en mening om meg som pasient. Det var totalt umulig å kommunisere med henne, hun virket usikker og i tillegg har hun en egen evne til å få pasienten til å føle seg uvelkommen. Jeg opplevde denne legen som utrolig uprofesjonell, og hun har ekstremt dårlig sosial kompetanse. Vil anbefale alle å styre langt unna denne legen!

veldig flink lege

Jeg har hatt Tine som fastlege i 2 år nå og er utrolig fornøyd med hun som fastlege.Har ingen ting negativt å si på henne.Hun tar deg på alvor å kan snakke med henne om alt.Hun tar tid til å lytte til problemet enn å bare skyve det unna.Har bare posetivt å si om Tine og angrer ikke et sekund på at hun er fastlegen min.