Tine Ludviksen

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Tine Ludviksen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

veldig flink lege

Jeg har hatt Tine som fastlege i 2 år nå og er utrolig fornøyd med hun som fastlege.Har ingen ting negativt å si på henne.Hun tar deg på alvor å kan snakke med henne om alt.Hun tar tid til å lytte til problemet enn å bare skyve det unna.Har bare posetivt å si om Tine og angrer ikke et sekund på at hun er fastlegen min.

God lege

Tine er en dyktig lege, hun har en fin og rolig personlighet. Hun tar seg godt tid til å lytte til meg, og undersøker alltid fysisk om det er noe. Hun er flink med resepter, blodprøver og henvisninger. Hun bruker hodet godt, og stiller mer inngående spørsmål når det er påkrevet. Jeg bor i sentrum, og det er et stykke til legesenteret. Men jeg kommer ikke til å bytte ut Tine.

Tafatt lege

Jeg har vært et par ganger hos Tine Ludvigsen, og må si at hun virker tafatt og lite hjelpsom. Hun bagatelliserte mine plager, og sa ingenting om hva hun trodde det kunne være (om hun i det hele tatt var enig i at det var noe galt). Det virket som om hun bare ville ha konsultasjonen overstått så fort som mulig med minst mulig anstrengelser. Jeg bor i byen, dvs. ei mil fra Innstranda legesenter, så besøkene hos henne opplever jeg både som bortkastet tid og bortkastede penger. Det må også nevnes at jeg ikke akkurat renner ned dørstokken hos leger; 5-6 besøk på 18 år.

Beste legen i byen!

Tine er uten tvil beste legen i byen. Hun lytter og tar seg tid til pasienten. Synes hun er flink å sjekke opp om det er noe hun er usikker på og henviser videre hvis det er aktuelt. Veldi flink lege syns jeg.

Løsningsorientert og lyttende

Dette er en lege som lytter til det du har å si og som stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Hun er ikke redd for å søke informasjon eller få second opinions, noe jeg mener er til pasientens beste.

Et stort pluss er tilgjengelighet og at det som regel går greit å få time på relativt kort varsel. Innstranda legesenter har fine lokaler og trivelige og hjelpsomme ansatte.