Tine Ludviksen

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Tlf: 75 55 02 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tine Ludviksen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Vanskelig å få time når man er syk

Opplever at jeg sjeldent får time når jeg er syk. Dersom jeg bestiller time er det fra 2 til 3 uker frem i tid man får time. Det sier seg selv at da er det liten hjelp å få når man helst trenger det. Dette har skjedd gjentatte ganger så jeg har valg å bytte fastlege.

Uten om tilgjengelighet, er hun imøtekommende og medmenneskelig i sin fremtreden og absolutt noen man kan bygge tillit til.

Helt ok lege

Men virket veldig uinterresert og litt sur. Jeg følte ikke hun tok meg så seriøst. Men helt ok lege, flink er hun.

Dårlig!

Dette er uten tvil den nest verste legen jeg har hatt. Den verste hører til samme legesenter, og det virker som disse to på forhånd hadde gjort seg opp en mening om meg som pasient. Det var totalt umulig å kommunisere med henne, hun virket usikker og i tillegg har hun en egen evne til å få pasienten til å føle seg uvelkommen. Jeg opplevde denne legen som utrolig uprofesjonell, og hun har ekstremt dårlig sosial kompetanse. Vil anbefale alle å styre langt unna denne legen!

veldig flink lege

Jeg har hatt Tine som fastlege i 2 år nå og er utrolig fornøyd med hun som fastlege.Har ingen ting negativt å si på henne.Hun tar deg på alvor å kan snakke med henne om alt.Hun tar tid til å lytte til problemet enn å bare skyve det unna.Har bare posetivt å si om Tine og angrer ikke et sekund på at hun er fastlegen min.

God lege

Tine er en dyktig lege, hun har en fin og rolig personlighet. Hun tar seg godt tid til å lytte til meg, og undersøker alltid fysisk om det er noe. Hun er flink med resepter, blodprøver og henvisninger. Hun bruker hodet godt, og stiller mer inngående spørsmål når det er påkrevet. Jeg bor i sentrum, og det er et stykke til legesenteret. Men jeg kommer ikke til å bytte ut Tine.

Tafatt lege

Jeg har vært et par ganger hos Tine Ludvigsen, og må si at hun virker tafatt og lite hjelpsom. Hun bagatelliserte mine plager, og sa ingenting om hva hun trodde det kunne være (om hun i det hele tatt var enig i at det var noe galt). Det virket som om hun bare ville ha konsultasjonen overstått så fort som mulig med minst mulig anstrengelser. Jeg bor i byen, dvs. ei mil fra Innstranda legesenter, så besøkene hos henne opplever jeg både som bortkastet tid og bortkastede penger. Det må også nevnes at jeg ikke akkurat renner ned dørstokken hos leger; 5-6 besøk på 18 år.

Beste legen i byen!

Tine er uten tvil beste legen i byen. Hun lytter og tar seg tid til pasienten. Synes hun er flink å sjekke opp om det er noe hun er usikker på og henviser videre hvis det er aktuelt. Veldi flink lege syns jeg.

Løsningsorientert og lyttende

Dette er en lege som lytter til det du har å si og som stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Hun er ikke redd for å søke informasjon eller få second opinions, noe jeg mener er til pasientens beste.

Et stort pluss er tilgjengelighet og at det som regel går greit å få time på relativt kort varsel. Innstranda legesenter har fine lokaler og trivelige og hjelpsomme ansatte.

Bodøs beste lege

Jeg har vært hos flere leger på forskjellige legesenter ila av de seks årene jeg har bodd i Bodø, og mener at Tine uten tvil er Bodøs beste lege. Tar seg tid og henviser deg videre om hun mener at dette er rett.

Ser at flere nevner at hun kan virke usikker, men synes dette er en stor fordel. Hun gir deg ikke bare en sykemelding i hånda og ber deg komme igjen om en uke. For meg viker det som om hun bryr seg om meg og virkelig vil finne ut hva som egentlig feiler deg.

Hun er også et godt menneske og jeg føler meg alltid trygg hos Tine.

Svært imøtekommende og kunnskapsrik

Tine er svært flink og lytter aktivt til det du sier. Hun stiller spørsmål og sjekker opp nøye. Hun er kunnskapssøkende og jeg har opplevd flere ganger at hun faktisk sjekker info og fakta før hun stiller diagnose eller kommer med noen form for konklusjon. Dette er tillitsskapende og gjør meg trygg på at hun gjør det rette. Jeg har opplevd at andre fastleger stiller diagnoser eller trekker konklusjoner basert kun på eget minne, og med det mangfoldet man har av sykdommer, er det desto mer betryggende at Tine faktisk sjekker ting før hun gjør noe som helst videre. Hun er i tillegg svært hyggelig å prate med, og svært ungdommelig.

Anbefales for yngre pasienter, spesielt om du har hatt problemer med å kunne prate åpent med din fastlege tidligere. Hun tar seg god tid til deg, og som en ekstra bonus er også personalet på Innstranden legesenter svært hyggelige.

Flink ung lege!

Tine er en dyktig ung lege som helt tydelig har fulgt med i skoletimene. Er interessert i å løse dine problemer og tar deg alltid på alvor, henviser til spesialist om det er behov for det og tar seg tid til å høre på deg!

Generelt en veldig trivelig lege, til tider litt usikker men det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite i hennes fag! Med noen år til og mer egenlært erfaring vil nok Tine bli en trygg og selvsikker lege som man virkelig kan være trygg på kan det hun driver med! =)

Operasjon nevus

Opererte bort noen føflekker hos Tine. Kjapt og smertefritt! Ingenting å utsette på.

Anbefales ikke

Har vært til flere konsultasjoner hos henne både med meg selv og mitt barn. Lytter, men oppnår dårlig kontakt. Hun er svært usikker, og må lese seg til relevant informasjon mens jeg er der. I mange tilfeller må jeg dra svar ut av henne.

Veldig bra lege!

Tar pasient på alvor, hyggelig; gir raske tilbakemelding og støttende!