Tine Ludviksen

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Tlf: 75 55 02 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tine Ludviksen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Vanskelig å få time når man er syk

Opplever at jeg sjeldent får time når jeg er syk. Dersom jeg bestiller time er det fra 2 til 3 uker frem i tid man får time. Det sier seg selv at da er det liten hjelp å få når man helst trenger det. Dette har skjedd gjentatte ganger så jeg har valg å bytte fastlege.

Uten om tilgjengelighet, er hun imøtekommende og medmenneskelig i sin fremtreden og absolutt noen man kan bygge tillit til.

Helt ok lege

Men virket veldig uinterresert og litt sur. Jeg følte ikke hun tok meg så seriøst. Men helt ok lege, flink er hun.

Dårlig!

Dette er uten tvil den nest verste legen jeg har hatt. Den verste hører til samme legesenter, og det virker som disse to på forhånd hadde gjort seg opp en mening om meg som pasient. Det var totalt umulig å kommunisere med henne, hun virket usikker og i tillegg har hun en egen evne til å få pasienten til å føle seg uvelkommen. Jeg opplevde denne legen som utrolig uprofesjonell, og hun har ekstremt dårlig sosial kompetanse. Vil anbefale alle å styre langt unna denne legen!

veldig flink lege

Jeg har hatt Tine som fastlege i 2 år nå og er utrolig fornøyd med hun som fastlege.Har ingen ting negativt å si på henne.Hun tar deg på alvor å kan snakke med henne om alt.Hun tar tid til å lytte til problemet enn å bare skyve det unna.Har bare posetivt å si om Tine og angrer ikke et sekund på at hun er fastlegen min.

God lege

Tine er en dyktig lege, hun har en fin og rolig personlighet. Hun tar seg godt tid til å lytte til meg, og undersøker alltid fysisk om det er noe. Hun er flink med resepter, blodprøver og henvisninger. Hun bruker hodet godt, og stiller mer inngående spørsmål når det er påkrevet. Jeg bor i sentrum, og det er et stykke til legesenteret. Men jeg kommer ikke til å bytte ut Tine.