Tine Ludviksen

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Tine Ludviksen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Bra oppfølgning og behandling

Har bestandig fått time når jeg har trengt det, har det vært akutt så har en annen lege steppet inn, uten problemer.
Har alltid hatt en god tone, hun lytter til problemer, og har bestandig sett meg som pasient. En god lege

Bodø's beste

Jeg besøker ikke lege ofte og når jeg gjør det vet jeg stort sett hva det er selv. Tine hører etter, sjekker at det jeg sier stemmer, gir meg det jeg trenger for å bli bra evt sender meg vidre til spesialist. Hun har til og med fått lov å utføre mini kirurgi (fordi jeg er redd for det og nekter slikt uten narkose), og det gikk smertefritt alle gangene. Anbefales til alle. Takk for at du er fastlegen min.

God Lege

Empatisk og Dyktig lege. Kunnskapsrik, løsnings orientert og flink til å lytte. En lege og anbefale.

Vanskelig å få time når man er syk

Opplever at jeg sjeldent får time når jeg er syk. Dersom jeg bestiller time er det fra 2 til 3 uker frem i tid man får time. Det sier seg selv at da er det liten hjelp å få når man helst trenger det. Dette har skjedd gjentatte ganger så jeg har valg å bytte fastlege.

Uten om tilgjengelighet, er hun imøtekommende og medmenneskelig i sin fremtreden og absolutt noen man kan bygge tillit til.

Helt ok lege

Men virket veldig uinterresert og litt sur. Jeg følte ikke hun tok meg så seriøst. Men helt ok lege, flink er hun.