Tine Ludviksen

Autorisasjon (2010)

Tine Ludviksen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Beste familielegen i Bodø.

Tine er ei omsorgsfull dyktig og empatisk lege, som gjør sitt ytterste for å finne ut hva som feiler deg. Hun lytter, og hun gjør jobben sin 100% Har også vært der med barna mine, der hun snakker med dem og ikke bare til oss. At hun kan bli oppfattet som sur, er nok bare at hun holder fokuset sitt på faget, jeg har aldri tenkt at det var rettet mot meg som person. Anbefales for de som vil ha en god lege som hoder seg til faget og vet hva hun holder på med.

Fantastisk god lege

Tine er løsningsorientert og ser hva du trenger. Hun er også svært lydhør om du selv vet hva du vil ha. Hun kan kanskje fremstå som noe uempatisk, men det tror jeg heller er et personlighetstrekk enn noe annet. Hun har alltid funnet løsninger for meg og vært svært behjelpelig med å både henvise videre og utrede ting mer. At legekontoret ofte er opptatt er noe helt annet, og at fastleger er overarbeidet og har for mange pasienter går ikke på Tine. Det er forsåvidt koselige helsesekretærer også på Innstranda legekontor.

Tafatt og usikker

Tafatt og usikker lege.
Skjer lite
Lite villig til å strekke seg for å hjelpe
Virker uinteressert
Veldig usikker
Har lang svartid på melding, må ofte mase for å i det hele tatt få et svar, svaret er ofte upresist.
Styr unna. Står selv på ny venteliste..

Mangler empati

Styr unna denne legen. Hun mangler empati. Har ikke evne til å sette seg inn i pasientens situasjon. Det blir for mye "jeg vet ikke" og som pasient blir man utrygg. En fastlege bør se hele pasienten, både fysisk og psykisk, og det evner Hun dessverre ikke.

flott lege.

ser noen mener tine ludvigsen kan være grinete.
vel..alle har rett på en mening.takker demokratiet for det. men jeg er totalt uenig i att hun kan være grinete.jeg har vært grinete mot henne.jeg har vært kranglete.men tine l har taklet meg bra.3 besøk kan være litt lite for å stemple henne som grinete.hun er bare alvorlig og hører på deg.
jeg har spøkt med henne flere ganger og hun med meg.hun er en god lege.hun krangla meg inn på sykehuset.di ville ikke ta imot meg.men tine ga seg ikke.jeg hadde mye vondt i magen.og det var en grunn til det,uten jeg trenger å si mer. hadde det ikke vært for henne.så hadde jeg hatt skikkelig trøbbel m smerter. hun følger meg veldi godt opp.
så dere som opplever tine l som grinete og uinteressert,gi henne litt mer rom.så vil dere finne ut at hun er ei kjempeflink lege.også som person