Tine Ludviksen

Innstranda Legesenter AS

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Innstranda Legesenter AS
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Tine Ludviksen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Særs egnet

Fantastisk fastlege med høy kompetanse: sjelden vare. Personlig egnet med høy grad av empati og medmenneskelighet.

Dessverre ute i permisjon, og vikarlegen hennes er den rake motsetningen: uerfaren, ungdommens svart/hvitt påståelighet, kunnskapsløs og lite personlig egnet.

Alltid tid til og snakke

En fantastisk dame som alltid har hjulpet meg uansett hva det har vært. Har alltid god tid, tar godt vare på meg når jeg trenger det. Leser seg også opp på ting om hun er usikker.

sur og passiv

Jeg har vært hos henne 3 ganger nå siden hun ble min fastlege i starten av 2018. Under vært besøk har hun virket sur og lite hjelpsom. Jeg er en person som unngår å dra til legen med mindre det virkelig er noe. Når jeg har vært hos henne opplever jeg at jeg ikke blir trodd og jeg må virkelig argumentere for hvorfor jeg er der. Dersom man spør om et par ulike ting på samme time blir hun grinete, og det virker som at hun vil at konsultasjonen skal bli over så fort som mulig.

Dårlig oppfølging.

Kanskje en lege mann bør styre unna hvis mann trenger oppfølging.
Å den ny vikaren din står å innrømmer at hun ikke gjør jobben sin.
Skremmende når mann kommer med brystsmerter.

Bra oppfølgning og behandling

Har bestandig fått time når jeg har trengt det, har det vært akutt så har en annen lege steppet inn, uten problemer.
Har alltid hatt en god tone, hun lytter til problemer, og har bestandig sett meg som pasient. En god lege