Tine Ludviksen

Autorisasjon (2010)

Tine Ludviksen er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tine Ludviksen

Beste legen i byen!

Tine er uten tvil beste legen i byen. Hun lytter og tar seg tid til pasienten. Synes hun er flink å sjekke opp om det er noe hun er usikker på og henviser videre hvis det er aktuelt. Veldi flink lege syns jeg.

Løsningsorientert og lyttende

Dette er en lege som lytter til det du har å si og som stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Hun er ikke redd for å søke informasjon eller få second opinions, noe jeg mener er til pasientens beste.

Et stort pluss er tilgjengelighet og at det som regel går greit å få time på relativt kort varsel. Innstranda legesenter har fine lokaler og trivelige og hjelpsomme ansatte.

Bodøs beste lege

Jeg har vært hos flere leger på forskjellige legesenter ila av de seks årene jeg har bodd i Bodø, og mener at Tine uten tvil er Bodøs beste lege. Tar seg tid og henviser deg videre om hun mener at dette er rett.

Ser at flere nevner at hun kan virke usikker, men synes dette er en stor fordel. Hun gir deg ikke bare en sykemelding i hånda og ber deg komme igjen om en uke. For meg viker det som om hun bryr seg om meg og virkelig vil finne ut hva som egentlig feiler deg.

Hun er også et godt menneske og jeg føler meg alltid trygg hos Tine.

Flink ung lege!

Tine er en dyktig ung lege som helt tydelig har fulgt med i skoletimene. Er interessert i å løse dine problemer og tar deg alltid på alvor, henviser til spesialist om det er behov for det og tar seg tid til å høre på deg!

Generelt en veldig trivelig lege, til tider litt usikker men det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite i hennes fag! Med noen år til og mer egenlært erfaring vil nok Tine bli en trygg og selvsikker lege som man virkelig kan være trygg på kan det hun driver med! =)

Operasjon nevus

Opererte bort noen føflekker hos Tine. Kjapt og smertefritt! Ingenting å utsette på.