Faiza Basharat

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Frarådes på det sterkeste

Vet ikke en gang hvor jeg skal begynne. Jeg hadde Faiza som fastlege i nærmere 3 år, og var der mye, likevel husket hun meg aldri igjen. Jeg har vært hos henne flere ganger pga problemer med ulike typer prevensjon, som vil si at jeg har tatt ut og inn både p-stav og spiral, noe som har vært en svært lite hyggelig opplevelse. Jeg har også vært hos henne på grunn av urenheter i huden, og da prøvde hun ved flere anledninger å selge meg det produktet hun driver med ved siden av fastlegejobben, i stedet for å gi meg medisinene jeg spurte om! Hennes behandling kostet noe mellom 5000-12000, og hun mente selvfølgelig dette ville være en mye bedre behandling for en student meg. Som andre her også sier, hun er alltid forsinket og det er greit å beregne 1,5 time på et legebesøk hos henne selv om selve "timen" din ikke pleier å ta mer enn 5 minutter. Fraråder henne på det sterkeste.

Imøtekommende og hyggelig

Har hatt Faiza Basharat som fastlege i 2-3 år. Har hatt god kommunikasjon med henne. Hun hilser hyggelig og smilende ved å si pasientens navn. Dermed føler en ikke at en bare er et nummer i køen. Opplever at hun tar kontakt med spesiallist og sender deg videre når hun mener det er behov for det. Har ofte opplevd forsinkelser men det er det nok gode grunner for.

Elendig lege

Kansellerer timer ofte og er alltid forsinket. Derfor har hun ikke tid til å stille nødvendige spørsmål eller bry seg om pasienten i det hele tatt. Mangler medfølelse totalt.

Ingen lege for mig!

Den semste legen du kan få!! Hører ikke på dig . Glemmer ting. Har ikke tid. Bryr sig ikke. Lytter ikke. Alltid forsinka, på kurs, eller syk selv. Viss du vill føla deg ikke verdesatt og bare som fritt så velg henne. Jag har vært hos legen få ganger i mitt liv men si ganger hos faiza har vært de verste i hela mitt liv. Kønner ikke att hon kan jobbe som lege.

Overarbeidet lege

Legen er hyggelig, men _alltid_ forsinket. Det løpes, og du får fort følelesen av at tiden skal spares inn på DIN time. Opplever at det er lite rom for å diskutere ting, og at reseptene sitter løst.