Faiza Basharat

Autorisasjon (1993)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Dårlig inntrykk

Aldri tilgjengelig, og dårlig med å videresende informasjon.
Ikke møtt henne personlig, selvom jeg ved tre tilfeller ha booket tid.
Etter operasjon har hun blitt videresendt informasjonen og innstruks som skulle til meg etterpå. Dette fikk jeg heller aldri.

Fast lege i 18 år

Min fast lege i 18 år, skulle gjerne hatt henne med på flyttelasset. Faiza er trygg på faget, grundig og våken. Hun lytter og finner løsninger.

Takke være henne har både hverdagen og diagnosen min blitt noe jeg kan leve med.

Utilgjengelig

Min avtale ble avlyst 3 ganger. Jeg har ikke fått møte henne en eneste gang. Jeg føler at hun ikke tok saken min på alvor. Jeg kan ikke ha noen som min fastlege når de er utilgjengelige og ikke tar helsestatusen min på alvor. Jeg gjør disse avtalene av en grunn.

Vanskelig kommunikasjon, men er der når det gjelder

Har hatt Faiza som fastlege i over 10 år. Var ikke mye til legen de første årene. Opplevde henne som mange andre skriver som forsinket, ganske uinteressert og vanskelig å kommunisere med. Hun har også svart frekt i noen sammenhenger. Men når ting virkelig har vært viktig å ta tak i, så har hun absolutt gjort det. Hun har også henvist meg til gode spesialister og vist forståelse når ting har røynet på. Så jeg er en blanding av misfornøyd og samtidig takknemlig for hjelpen jeg har fått. Velger å beholde henne i fortsettelsen. Hun er veldig effektiv og lite varm. Så det kan nok oppleves som ganske avvisende til tider. Men som sagt, jeg har fått hjelpen jeg trenger.

Honest, knowledgeable and supportive

Dr. Faiza has offered me advice that I could not receive the past 15 years visiting doctors. She diagnosed and advised me on issues overlooked by previous doctors and I trust her to give me honest and long term feedback and guidance.