Faiza Basharat

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Overarbeidet lege

Legen er hyggelig, men _alltid_ forsinket. Det løpes, og du får fort følelesen av at tiden skal spares inn på DIN time. Opplever at det er lite rom for å diskutere ting, og at reseptene sitter løst.

Dårligste legen jeg noen sine har hatt

Faiza hører sjeldent på problemene som du tar opp, og bruker svært kort tid på deg. hun ønsker å tjene så mye som mulig virker det som. ikke er hun spesielt interessert i pasientene sine. hun har svært dårlig tid. Ligg Unna.

Ukomfortabel time

Har under flere omstendigheter opplevd å ikke bli hørt av Faiza. Hun hører på deg i 3 min, for å så kaste deg ut i venterommet, for å så hente deg inn igjen. Hun prøver å bli ferdig med timen så fort som mulig, og du får ikke mulighet til å senke skuldrene. slik skal det ikke føles når du drar til legen. Hos legen skal du føle deg komfortabel, du skal føle at du blir hørt og det har jeg aldri opplevd hos Faiza. FRARÅDES!!!!

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege før og var ikke fornøyd. Dårlig til å lytte og hadde dårlig tid til meg som pasient. Følte meg ikke ivaretatt. Avfeide mine problemer før jeg var ferdig med å snakke.. Gikk til en annen lege senere med mitt problem, der ble jeg hørt og fikk hjelp.

Dyktig, profesjonell, forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med Faiza som fastlege. Ble først skepisk på bakgrunn av noen av de tidligere anmeldelsene hun har mottatt, men etter å ha faktisk benyttet henne er jeg svært fornøyd. Hun lyttet til problemene mine, gav gode råd - og gjorde som en fastlege skal. Anbefales.
Eneste forbedringspotensialet var at det var litt ventetid.