Faiza Basharat

Torshovdalen Legesenter

1993

1 person

Torshovdalen Legesenter Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

thorough but always late :(

I changed my fastlege to faiza few months ago, but now I want to change again because she is ALWAYS late. I have to wait between 15-45mins to meet her without any explanation (or even a simple sorry to acknowledge that she is late).

As a doctor, she is really serious and thorough. She examine everything and listen to my needs. but sometimes she can be a bit intimidating and tough.

Frekk og selvopptatt

Snakker bare om seg selv, lytter ikke eller bryr seg ikke om oasienten. Arrogant og uhøflig. Veldig ubehagelig som person

Tar pasienten på alvor

Faiza lytter og tar alltid henvendelser på alvor, og henviser videre til spesialist hvis det er nødvendig. Vi er veldig fornøyde med henne. Hun er ganske travelt, og man må beregne litt venting. Det mener jeg at det er verdt.

Dyktig og effektiv

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år nå. Hun virker meget dyktig, Hun har fulgt meg opp meget godt synes jeg, og jeg er godt fornøyd med henne.

Frarådes på det sterkeste

Vet ikke en gang hvor jeg skal begynne. Jeg hadde Faiza som fastlege i nærmere 3 år, og var der mye, likevel husket hun meg aldri igjen. Jeg har vært hos henne flere ganger pga problemer med ulike typer prevensjon, som vil si at jeg har tatt ut og inn både p-stav og spiral, noe som har vært en svært lite hyggelig opplevelse. Jeg har også vært hos henne på grunn av urenheter i huden, og da prøvde hun ved flere anledninger å selge meg det produktet hun driver med ved siden av fastlegejobben, i stedet for å gi meg medisinene jeg spurte om! Hennes behandling kostet noe mellom 5000-12000, og hun mente selvfølgelig dette ville være en mye bedre behandling for en student meg. Som andre her også sier, hun er alltid forsinket og det er greit å beregne 1,5 time på et legebesøk hos henne selv om selve "timen" din ikke pleier å ta mer enn 5 minutter. Fraråder henne på det sterkeste.