Faiza Basharat

Torshovdalen Legesenter

1993

Torshovdalen Legesenter Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Dyktig og flink

Hun er vår familielege vi har hatt henne som fastlege i snart 15 år. Hun er dyktig og flink. Hun tar seg god tid og er veldig forståelsesfull. Hun har veldig god erfaring og en god lytter

Ikke anbefaler

Eneste som er bra er at hun har mange dyktige vikarer som tar være på deg. Hun er ikke interessert i deg eller hva du spørrer.
Torshovdalen er et bra klinikk, hvor man kan betale med kort og har egen app, som funker bra. Men bestilling av time på appen koster, og du får time etter 10-15 dager...

thorough but always late :(

I changed my fastlege to faiza few months ago, but now I want to change again because she is ALWAYS late. I have to wait between 15-45mins to meet her without any explanation (or even a simple sorry to acknowledge that she is late).

As a doctor, she is really serious and thorough. She examine everything and listen to my needs. but sometimes she can be a bit intimidating and tough.

Frekk og selvopptatt

Snakker bare om seg selv, lytter ikke eller bryr seg ikke om oasienten. Arrogant og uhøflig. Veldig ubehagelig som person

Tar pasienten på alvor

Faiza lytter og tar alltid henvendelser på alvor, og henviser videre til spesialist hvis det er nødvendig. Vi er veldig fornøyde med henne. Hun er ganske travelt, og man må beregne litt venting. Det mener jeg at det er verdt.