Faiza Basharat

Torshovdalen Legesenter DA Kvinne, 57 år

Autorisert1993
Ledige plasser 20 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torshovdalen Legesenter DA
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Faiza Basharat er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Faiza Basharat

Dårligste legen jeg noen sine har hatt

Faiza hører sjeldent på problemene som du tar opp, og bruker svært kort tid på deg. hun ønsker å tjene så mye som mulig virker det som. ikke er hun spesielt interessert i pasientene sine. hun har svært dårlig tid. Ligg Unna.

Ukomfortabel time

Har under flere omstendigheter opplevd å ikke bli hørt av Faiza. Hun hører på deg i 3 min, for å så kaste deg ut i venterommet, for å så hente deg inn igjen. Hun prøver å bli ferdig med timen så fort som mulig, og du får ikke mulighet til å senke skuldrene. slik skal det ikke føles når du drar til legen. Hos legen skal du føle deg komfortabel, du skal føle at du blir hørt og det har jeg aldri opplevd hos Faiza. FRARÅDES!!!!

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege før og var ikke fornøyd. Dårlig til å lytte og hadde dårlig tid til meg som pasient. Følte meg ikke ivaretatt. Avfeide mine problemer før jeg var ferdig med å snakke.. Gikk til en annen lege senere med mitt problem, der ble jeg hørt og fikk hjelp.

Dyktig, profesjonell, forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med Faiza som fastlege. Ble først skepisk på bakgrunn av noen av de tidligere anmeldelsene hun har mottatt, men etter å ha faktisk benyttet henne er jeg svært fornøyd. Hun lyttet til problemene mine, gav gode råd - og gjorde som en fastlege skal. Anbefales.
Eneste forbedringspotensialet var at det var litt ventetid.

Denne legen frarådes på det sterkeste!

Jeg byttet nylig fastlege og trives veldig med han jeg har nå. Faiza Basharat derimot var ingen hyggelig opplevelse. Hun var en dårlig lytter, og som flere har sagt, så ønsket hun at jeg skulle forlate kontoret med en gang jeg kom inn døren. Etter konsultasjon med Faiza, ombestemte jeg meg og ønsket resept på p-piller likevel. Det var umulig å ta direkte kontakt med henne. Jeg ga beskjed til resepsjonen på telefon flere ganger, men de var svært uhøflige og ikke hjelpsomme. Til slutt satt jeg på venteværelset og ventet til at Faiza hadde 2 minutter til å snakke med meg. Etter to timer hadde hun endelig tid til å skrive en resept til meg. Noen dager senere fikk jeg en giro i posten på 260 kr for konsultasjon. Etter at jeg nektet å betale fikk jeg inkassovarsel og endte opp med å betale en giro på 400 kr. Latterlig spør du meg!