Christian Wilhelm Biermann

Smestad

Autorisasjon (1982)

Smestad Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Christian Wilhelm Biermann er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Wilhelm Biermann

Kunnskapsrik og vennlig

Jeg har hatt Biermann som lege helt siden de startet opp på slutten av 80-tallet.

Han har hele veien vært en stor trygghet for meg gjennom hans kunnskapsrikhet og vennlige innstilling.

Jeg føler meg møtt, respektert og trygg på hans råd. Når han henviser meg til spesialister er også de av samme kaliber, han vet hvem de gode spesialistene er og sender deg dit.

Da jeg var barn hadde jeg en uvanlig, men farlig sykdom som legene på senteret snappet opp og uten å overdrive reddet livet mitt. En diagnose mange leger ville oversett.

Påberegn litt ventetid da de ofte henger litt etter, men det er mer enn verdt det for den tryggheten man får av en så faglig sterk behandler.

Møter meg alltid med et smil og et håndtrykk. Gruer meg til han skal pensjonere seg og jeg må gå over til en annen lege.

Meget dyktig og hyggelig lege

En dyktig og meget lyttende lege. Tar dine problemer på alvor, og følger opp. Nøler aldri med å sende deg til spesialist når han føler at det er riktig.

Fantastisk menneske.

Jeg hadde Christian som fastlege for noen år tilbake før jeg flyttet. Jeg var nesten aldri syk, som betydde at jeg var sjelden hos ham. Men så ble jeg gravid. Noe som viste komplikasjoner på komplikasjoner på komplikasjoner. Og da fikk jeg denne legen å kjenne. Maken til en fantastisk og hyper-profesjonell lege skal man lete lenge etter! Med hans hjelp og støtte gjennom utallige sykehusopphold med nyresteinanfall, og flere operasjoner fikk jeg et friskt barn (noe som slett ikke var gitt) og jeg er frisk selv. Skal flytte tilbake til Oslo nå, og setter meg på hans laaaaaaange venteliste. Tipper at det ikke finnes bedre fastlege!

Kunnskapsrik og serviceminded

Har hatt Biermann som familielege siden 1985. En lege som alltid stiller opp, som tar seg tid og som er lyttende. Fantastisk lege!

Den beste legen!

Jeg har benyttet Dr. Biermann som min fastlege siden 1986, og er svært fornøyd med ham. Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Mine barn har valgt å benytte ham etter min anbefaling, og jeg ville ha gitt tilsvarende anbefaling til andre.