Christian Wilhelm Biermann

Tlf: 23 25 44 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Wilhelm Biermann er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Wilhelm Biermann

Kunnskapsrik og serviceminded

Har hatt Biermann som familielege siden 1985. En lege som alltid stiller opp, som tar seg tid og som er lyttende. Fantastisk lege!

Den beste legen!

Jeg har benyttet Dr. Biermann som min fastlege siden 1986, og er svært fornøyd med ham. Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Mine barn har valgt å benytte ham etter min anbefaling, og jeg ville ha gitt tilsvarende anbefaling til andre.

Vi vil ikke ha noen annen lege.

Vi har hatt Chr. W. Biermann som fastlege for alle i vår familie siden 1985. Alle i familien har blitt meget godt tatt vare på. Han er meget grundig og følger alltid opp når en av oss er syke. Min kone, for eksempel, har en meget sterk astma, og hadde det ikke vært for Biermann, hadde hun nok ikke vært blant oss i dag. Akutt-timer har som regel gått greit på dagen.

Vi føler oss trygge når vi har Biermann som fastlege. Han har lang erfaring, er til enhver tid oppdatert, er meget dyktig og super-grundig.

Legesenteret er delikat og har hyggelige og kompetente legesekretærer, og både senteret og Dr. Biermann kan anbefales på det varmeste.

Informativ og grundig.

Familien har hatt dr.Biermann som fastlege i mange år. Vi blir godt tatt vare på, både av Biermann og resten av personalet. De gangene vi har hatt behov for å få time på dagen,har det alltid ordnet seg. I de tilfellene må en regne med noe ventetid!
Biermann er imøtekommende, lyttende, empatisk, informativ og grundig. Han følger alltid opp videre i behandling, opptatt av å løse problemer og rask med tilbakemelding, av og til med sms.
Vi føler virkelig trygghet og gjensidig respekt.
Vi kan på det varmeste anbefale Christian Biermann som fastlege!

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har vært pasient hos Dr. Biermann siden 1988, og har hele tiden følt meg trygg og ivaretatt som pasient.

Dr. Biermann er faglig dyktig, hyggelig, empatisk, lyttende og har aldri vært redd for å søke annen vurdering om det er noe han mener spesialister kan mer om.

Jeg har aldri hatt problemer med å få snakke med Dr. Biermann over telefonen, men har full forståelse og respekt for at han kan være opptatt med andre pasienter, slik at det ikke passer å prate akkurat når det passer meg.
Dette kalles å ha respekt for noen som hjelper syke mennesker - og for deres tid også.

Det er alltid noen som føler seg viktigere enn andre, og som er vant til å få tid og oppmerksomhet omgående - og slike mennesker er ofte kritiske når deres behov ikke umiddelbart blir dekket. Det er derfor viktig at en lege iblant får lov å sette ned foten og be om at disse respekterer at andre også har et behov for, og krav på hjelp.

Ved akutt behov for lege, er det mulig å kunne komme til Dr. Biermann på dagen, men da må man selvsagt påregne ventetid - slik det også er på akuttmottak på private sykehus.

Som konklusjon kan jeg på det sterkeste anbefale Dr. Biermann og si at man som pasient er i de aller beste hender.

Topp lege !!

Hadde jeg hatt det minste å klage på hadde jeg ikke fortsatt med en flott lege i over 25 år !

Han følger alltid opp.
Er det det noe de ikke finner svar på sendes jeg umiddelbart videre.

Jeg har ingen forståelse for noen av de negative innleggene jeg har lest om han .

Tror noen får se litt nærmere på egen adferd.

Dyktig, lyttende og serviceminded

Biermann har vært familiens fastlege siden 85. En fantastisk lege, kompetent, oppdatert og med solid kunnskap om spesialister. Han er serviceminded og helhetstenkende. Kort sagt super lege og medmenneske med topp kollegaer rundt seg på Smestad legesenter. Mine beste anbefalinger.

erfaren, dyktig og grundig

Jeg byttet fastlege fordi jeg trengte en faglig dyktig, erfaren og grunndig lege som følger opp. Det fikk jeg. I tillegg er han også veldig lett og fin og snakke med. Føler at jeg blir tatt på alvor. Jeg opplever å få den beste hjelp de gangene jeg har hatt behov for det.

Suveren lege

Familiens lege i mange år. Empatisk og kompetent. Har stilt opp for oss i mange sammenhenger. Fine lokaler og hyggelige legesekretærer. Ofte time på dagen.
Forundret over innlegget fra juni iår. Kjenner oss ikke igjen i det hele tatt. Har gjennom årene registrert enkelte uhøflige medpasienter. Dette ser ut som en "drittpakke" som vi kaller det i kommunikasjonsbransjen. Høyst ufortjent.

Ikke bra fastlege!!

Biermann har en ovenfra ned holdning som dessverre ødlegger for kontakten med mennesker. Både min gamle mor ogt jeg selv har brukt ham over lengre tid, men vi har nå byttet lege. Han lyttet greit nok men har en attetyde om at han vet best og er i grunnen ikke så interessert i deg som person.
Fikk en gang akutt time hos Biermann og kunne komme med en gang. Etter å ha ventet nesten en time på venterommet, og min mor måtte legge seg ned på gulvet i naborommet pga. smerter, så presterte han å komme inn å kjefte på oss fordi vi maste på personale. Og han mente at vi var uhøflige. Prøvde å forklare, men han bare gikk ut da han måtte avslutt noe annet. Vi dro da rett til Volvat.
Har snakket med en annen lege der som var meget hyggelig, men anbefaller ikke Biermann.

Helt fantastisk lege

Lytter alltid, tar deg på alvor, og det går fort å få tatt prøver og kommet seg av gårde! Resten av kontoret er også en super gjeng!

Kompetent, interessert og kunnskapsrik

Den beste legen jeg har hatt noen gang. Han er kompetent, kunnskapsrik, har et fantastisk stort nettverk for henvisninger og er handlekraftig. Ventetiden er lang og kontordamene er tidvis frekke, men denne legen er uslåelig.

Kompetent, interesert og handlekraftig

En lege med tid til å lytte, og evne til å handle.
Her blir du ikke sendt ut med to paracet og ny time om 10 dager. Helhetlig og god vurdering.

Desverre er ikke damene på forærelset like mye å skryte av, og ventetiden på venteværelset tidvis for lang. Men når du først kommer inn er alt super bra!

Veldig hyggelig og flink lege, men dårlig kapasitet på tlf / kontorpersonell

Biermann er svært hyggelig og flink og tar seg alltid god tid til pasienten som er inne hos ham. Han virker kunnskapsrik og interessert.

Ulempen ved dette er at du ofte må vente 30 min + på å komme inn, selvom du har en av de første timene på morgenen.

Smestad legekontor har ellers for dårlig kapasitet på telefonhenvendelser, og det bør de forbedre. Jeg har ventet i 1 time og 15 minutter på å komme igjennom på tlf for å få en henvisning.

Familiens fastlege i mange år - med god grunn

Biermann har vært hele familiens fastlege lenger enn fastlegeordningen har eksistert, og det er ikke tilfeldig. Ikke bare er han erfaren og kompetent som allmennlege, men han ivaretar vår tillit ved å være åpen rundt sine faglige vurderinger - også når han ikke er sikker. Gjennom mange år har han dessuten etablert et faglig nettverk som han er flink til å trekke på ved behov. Våre erfaringer med den øvrige servicen på legesenteret er også generelt meget gode, men har variert i enkelte perioder

Dyktig og imøtekommende

Biermann er alltid hyggelig og tar seg tid til å snakke med meg. Han er erfaren, har god kunnskap og en troverdig lege.

Den beste legen jeg har hatt

Vil ikke bytte fastlege og har hatt samme fastlege. Veldig fornøyd