Christian Wilhelm Biermann

Autorisasjon (1982)

Smestad Legesenter Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Christian Wilhelm Biermann er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Wilhelm Biermann

Fantastisk menneske.

Jeg hadde Christian som fastlege for noen år tilbake før jeg flyttet. Jeg var nesten aldri syk, som betydde at jeg var sjelden hos ham. Men så ble jeg gravid. Noe som viste komplikasjoner på komplikasjoner på komplikasjoner. Og da fikk jeg denne legen å kjenne. Maken til en fantastisk og hyper-profesjonell lege skal man lete lenge etter! Med hans hjelp og støtte gjennom utallige sykehusopphold med nyresteinanfall, og flere operasjoner fikk jeg et friskt barn (noe som slett ikke var gitt) og jeg er frisk selv. Skal flytte tilbake til Oslo nå, og setter meg på hans laaaaaaange venteliste. Tipper at det ikke finnes bedre fastlege!

Kunnskapsrik og serviceminded

Har hatt Biermann som familielege siden 1985. En lege som alltid stiller opp, som tar seg tid og som er lyttende. Fantastisk lege!

Den beste legen!

Jeg har benyttet Dr. Biermann som min fastlege siden 1986, og er svært fornøyd med ham. Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Mine barn har valgt å benytte ham etter min anbefaling, og jeg ville ha gitt tilsvarende anbefaling til andre.

Vi vil ikke ha noen annen lege.

Vi har hatt Chr. W. Biermann som fastlege for alle i vår familie siden 1985. Alle i familien har blitt meget godt tatt vare på. Han er meget grundig og følger alltid opp når en av oss er syke. Min kone, for eksempel, har en meget sterk astma, og hadde det ikke vært for Biermann, hadde hun nok ikke vært blant oss i dag. Akutt-timer har som regel gått greit på dagen.

Vi føler oss trygge når vi har Biermann som fastlege. Han har lang erfaring, er til enhver tid oppdatert, er meget dyktig og super-grundig.

Legesenteret er delikat og har hyggelige og kompetente legesekretærer, og både senteret og Dr. Biermann kan anbefales på det varmeste.

Informativ og grundig.

Familien har hatt dr.Biermann som fastlege i mange år. Vi blir godt tatt vare på, både av Biermann og resten av personalet. De gangene vi har hatt behov for å få time på dagen,har det alltid ordnet seg. I de tilfellene må en regne med noe ventetid!
Biermann er imøtekommende, lyttende, empatisk, informativ og grundig. Han følger alltid opp videre i behandling, opptatt av å løse problemer og rask med tilbakemelding, av og til med sms.
Vi føler virkelig trygghet og gjensidig respekt.
Vi kan på det varmeste anbefale Christian Biermann som fastlege!