Mari Kristin Bjørkman

Autorisasjon (1993)

Mari Kristin Bjørkman er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg har gått hos Dr Bjørkmann i mange år og vært mye hos henne både selv og med barna. Fått fantastisk god hjelp hver eneste gang. Hun tar seg tid, lytter og forstår. Jeg opplever henne som kunnskapsrik og empatisk. Verdens beste fastlege.

best doctor ever

I have changed doctors a few times and Dr. Bjørkman has been by far the best. Understanding, patient and very precise diagnosis and advice.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Dyktig fastlege som tar seg tid, lytter og er tilstede for deg. Jeg har en annen fastlege nå grunnet flytting, men savner å ha Mari som fastlege.

Verdens beste fastlege

Etter mange år med bytting av fastlege fant jeg Mari. Nå har jeg vært der i snart 5 år. Hun har vært en god samtalepartner, rådgiver og fantastisk fastlege som har holdt meg på riktig vei med tanke på medisinering. Hun sjekker alltid opp med meg, bryr seg genuint om pasientene sine og har på mange måter vært en god rollemodell og støttespiller i min lange sykdomshistorie som har vært meget komplisert. Som en veldig sensitiv person har Mari alltid fått meg til å føle meg trygg, noe som er veldig viktig for fremgangen min. Føler meg aldri dømt for mine feilsteg og møter alltid en stabil fastlege som har troen på meg. 10/10 fastlege, kommer aldri til å bytte med mindre jeg må.

A great Dr !

Really happy with Dr Bjørkman, I feel she takes the time to understand the patient and gives a detailed consultation time. Only problem is that there is a long wait usually on arrival - between 30 - 1 hour I have experienced other than that recommend !