Mari Kristin Bjørkman

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Mari Kristin Bjørkman er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

Fantastisk lege.

Har hatt dr.Bjørkman som lege i 16 år.Jeg har vært mye syk og mye alvorlig syk.Hun har alltid stilt opp for meg.Kom på hjemmebesøk når jeg var for syk til å oppsøke henne.Hun er omtenksom og varm.Profesjonell,noe som er nødvendig i en sånn jobb.Hun er personlig men ikke privat og det er viktig i et sånt arbeid.Det eneste som er negativt er at hun kan være svært forsinket.På den annen side får jeg den tiden jeg trenger hos henne.

Fastlegen min i 10 år

Kunne ikke vært mer fornøyd Bjørkman som lege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og tar det jeg sier på alvor.

Best legen

Jeg har hatt Dr.Bjørkman i nesten 15 år og har aldri klaget på henne. Hun er en god lytter og hyggelig, men samtidig profesjonell.

Trygghet og tillit

Jeg har brukt Dr. Bjørkman i 13 år og er vedigfornøyd med henne.
Jeg har flere kroniske sykdommer som jeg endelig har fått diagnose på etter at jeg byttet til Dr. Bjørkman. Hun videresender ved behov etter at hun selv har undersøkt meg. Jeg føler meg godt tatt vare på og tatt på alvor.
Jeg sender e-post til henne hvis det er noe jeg lurer på - og får alltid svar.

Aldri tilbake

Var hos Mari 1 gang og kommer aldri tilbake. Hun ser såvidt på deg når du prater og aldri så mye som et lite smil.
Hun skriver masse på pc'en sin mens du prater og er som en robot som stiller deg spørsmål og gir et svar. Hun har ikke tid til å prate om noe som helst. Følte ikke at jeg ble godt ivaretatt i det hele tatt med mine problemer og har nå byttet.