Mari Kristin Bjørkman

Autorisasjon (1993)

Mari Kristin Bjørkman er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

Dyktig og pålitelig fastlege

Jeg har hatt Mari som fastlege i 18 år. Hun tar seg greit med tid og er flink til å spørre. Hun har spesielt vært god med min sønns idrettsskader. Hun blir som sikkert alle fastleger sliten innimellom, og jeg har empati med henne og andre fastlegers arbeidssituasjon. Hun gjør så godt hun kan. Jeg har nå byttet dels pga flytting, dels fordi jeg ønsket en lege som er utdannet senere, og har et mer helhetlig syn på helse.
Klinikken er et dessverre blitt er deprimerende sted med et slitt, skittenhvitt og samtidig sterilt venterom. Jeg liker ikke at de ikke bruker Fürst laboratorium så jeg ikke kan sammenligne mine prøveresultater selv fra gang til gang på nett, men må forholde meg til de skrevne prøveresultatene jeg får pr brev i Helsenorge.

Dyktig og empatisk

Faglig dyktig lege som også bruker den tiden hun trenger på pasientene sine. Det gjør også at hun ofte er forsinket, men det mer enn veies opp for av at hun er flink, grundig og ser pasienten som et menneske, ikke et sykdomstilfelle.

Trygg lege

Jeg kan ikke skrive mye men jeg synes at dr. Bjørkmann er flink og dyktig. Hun passer veldig godt på min mor.

Trygg, kunnskapsrik, bryr seg

Har hatt Dr Mari Bjørkman som lege i ca 17 år. Hun er nøye, kunnskapsrik, og møter meg på en måte slik at jeg aldri føler meg dum eller flau ang hva enn grunn jeg er der for. Jeg føler meg sett og ivaretatt, og har alltid vært strålende fornøyd med behandlingen jeg har fått. Opplever at hun virkelig gjør alt og litt mer for å passe på at jeg får hjelpen jeg trenger, om det er fra henne eller spesialister. Dette er en lege jeg har mange ganger anbefalt, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge jeg har muligheten til å bli hos henne.

Trygg, kjapp og tilstede

Jeg har bare positive møter med Mari og hatt henne som fastlege siden ordningen ble innført.

Hun er rask til å svare på mail, både når det gjelder råd og resepter. Føler meg ivaretatt og blir henvist til spesialist når det er nødvendig. Litt lang ventetid når det gjelder timebestilling, men jeg får time på dagen ved akutt behov for legehjelp.

Veldig fornøyd og oppleves grundig.