Mari Kristin Bjørkman

Autorisasjon (1993)

Mari Kristin Bjørkman er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

Verdens beste fastlege

Etter mange år med bytting av fastlege fant jeg Mari. Nå har jeg vært der i snart 5 år. Hun har vært en god samtalepartner, rådgiver og fantastisk fastlege som har holdt meg på riktig vei med tanke på medisinering. Hun sjekker alltid opp med meg, bryr seg genuint om pasientene sine og har på mange måter vært en god rollemodell og støttespiller i min lange sykdomshistorie som har vært meget komplisert. Som en veldig sensitiv person har Mari alltid fått meg til å føle meg trygg, noe som er veldig viktig for fremgangen min. Føler meg aldri dømt for mine feilsteg og møter alltid en stabil fastlege som har troen på meg. 10/10 fastlege, kommer aldri til å bytte med mindre jeg må.

A great Dr !

Really happy with Dr Bjørkman, I feel she takes the time to understand the patient and gives a detailed consultation time. Only problem is that there is a long wait usually on arrival - between 30 - 1 hour I have experienced other than that recommend !

Fantastisk lege.

Har hatt dr.Bjørkman som lege i 16 år.Jeg har vært mye syk og mye alvorlig syk.Hun har alltid stilt opp for meg.Kom på hjemmebesøk når jeg var for syk til å oppsøke henne.Hun er omtenksom og varm.Profesjonell,noe som er nødvendig i en sånn jobb.Hun er personlig men ikke privat og det er viktig i et sånt arbeid.Det eneste som er negativt er at hun kan være svært forsinket.På den annen side får jeg den tiden jeg trenger hos henne.

Fastlegen min i 10 år

Kunne ikke vært mer fornøyd Bjørkman som lege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og tar det jeg sier på alvor.

Best legen

Jeg har hatt Dr.Bjørkman i nesten 15 år og har aldri klaget på henne. Hun er en god lytter og hyggelig, men samtidig profesjonell.