Mari Kristin Bjørkman

Rosenhoff Legegruppe DA

1993

Rosenhoff Legegruppe DA Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Mari Kristin Bjørkman er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

A great Dr !

Really happy with Dr Bjørkman, I feel she takes the time to understand the patient and gives a detailed consultation time. Only problem is that there is a long wait usually on arrival - between 30 - 1 hour I have experienced other than that recommend !

Fantastisk lege.

Har hatt dr.Bjørkman som lege i 16 år.Jeg har vært mye syk og mye alvorlig syk.Hun har alltid stilt opp for meg.Kom på hjemmebesøk når jeg var for syk til å oppsøke henne.Hun er omtenksom og varm.Profesjonell,noe som er nødvendig i en sånn jobb.Hun er personlig men ikke privat og det er viktig i et sånt arbeid.Det eneste som er negativt er at hun kan være svært forsinket.På den annen side får jeg den tiden jeg trenger hos henne.

Fastlegen min i 10 år

Kunne ikke vært mer fornøyd Bjørkman som lege. Hun tar seg alltid god tid, lytter og tar det jeg sier på alvor.

Best legen

Jeg har hatt Dr.Bjørkman i nesten 15 år og har aldri klaget på henne. Hun er en god lytter og hyggelig, men samtidig profesjonell.

Trygghet og tillit

Jeg har brukt Dr. Bjørkman i 13 år og er vedigfornøyd med henne.
Jeg har flere kroniske sykdommer som jeg endelig har fått diagnose på etter at jeg byttet til Dr. Bjørkman. Hun videresender ved behov etter at hun selv har undersøkt meg. Jeg føler meg godt tatt vare på og tatt på alvor.
Jeg sender e-post til henne hvis det er noe jeg lurer på - og får alltid svar.