Mari Kristin Bjørkman

Rosenhoff Legegruppe DA

Autorisasjon (1993)

Mari Kristin Bjørkman er en av 559 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mari Kristin Bjørkman

En faglig dyktig og tilstedeværende lege!

Dr Bjørkman er en tilstedeværende lege som er faglig dyktig og har mye kunnskap. Hun tar seg alltid god tid til å høre på deg, er empatisk og tar deg virkelig på alvor. Hun er nøye og har alltid tid til det lille ekstra samt henviser deg til spesialist hvis hun selv ikke kan behandle.

Har hatt Dr. Bjørkman som fastege i tolv år og det er den beste legen jeg har hatt. Jeg kan anbefale henne på det varmeste!

En lege som altid tar seg tid,til pasienten.

Er veldig nøye.Undersøker det pas. lider av.Sender altid til spesialist,hvis hun ikke kan behandle det som feiler deg.Veldig behagelig.Hører på hva pasienten har å si.Det er
ingen lege jeg har kunnet snakke med,uten at legen ser på klokken.Hun har alltid tid.
Hun har nettopp tatt doktorgraden i almenmedesin.Hun er en veldig god lege.

Tilstedet!

Bjørkman er en lege som er god til å lytte og har alltid tid til det lille ekstra hjelpen som er viktig for oss pasienter som trenger det av og til.
Det å bare føle og vite at legen tar deg seriøst å behandler deg med respekt er viktig. Dette utfører Bjørkman strålende.

Bjørkman har jeg hatt som lege i tolv år og må nå desverre bytte lege pga flytting. Derfor vil jeg med dette si takk for en fantastisk oppfølging.

den aller beste legen jeg har hatt

Kjempeflink og tar seg god tid når det er nødvendig.Anbefales på det varmeste